#BOYFRIEND JEANS | NA 4 SPÔSOBY

by - februára 01, 2019

Ahojte, všimla som si, že fashion článok Vás veľmi bavil (čo sa týka komentárov, či štatistík) konkrétne článok s #mumfit riflami. No proste je to jedna vec oblečenie, hocijaká, ktorá sa dá nakombinovať na viacero spôsobov. Tieto rifle nosím poctivo aj teraz cez zimné obdobie, ale viac sa teším keď ich vytiahnem na jar ku klasickej koženke. Ak si článok nezaregistrovala nájdeš ho presne TU.

Tentokrát to budú tiež rifle, avšak medzi nami známe ako #boyfriendjeans. Kto ich miluje tak isto ako ja? Niekto sa sťažuje, že tie rifle vôbec nesedia, ale sedia, len treba nájsť tie správne. Ja som našla tieto v bledej riflovine ako inak v Sinsay. Je to môj naozaj obľúbený obchod, nájdete tam štýlové kúsky a hlavne za super ceny. Dosť bolo kecania, vrhnime sa na outfity.

1.Street style
V prvom outfite som sa rozhodla Vám ukázať kombináciu mestského pouličného štýlu, ktorý má troška taký "rokový" nádych. Skombinovala som rifle spolu s riflovou bundou a doladila tričko s potlačou. Prišlo mi to dosť jednoduché a chcelo to ešte niečo, tak som dala pod budu aj košeľu. Tenisky musia byť a streestylový look je hotový. A áno, ako opasok poslúžila šnúrka z topánok, skúšali ste to už niekedy?
2.Elegantný, bledý outfit
Aj keď ja som skôr zástanca tmavých farieb, niekedy dostanem chuť na niečo pastelové, bledé... Tentokrát som využila čisté línie spolu s vzormi. Nápis na tričku trošku odlahčil celý elegantný look, čo som chcela aj docieliť. Aj keď sa vraví, že kabelka a topánky, už nemusia mať rovnakú farbu, mne sa to v tomto outfite priam žiadalo. Ten šachovnicový vzor je pre mňa naozaj TOP. Obliekli by ste si aj takýto outfit? (nie teraz, keď sa trošku oteplí)
3.Trošku športu
Je jasné, že boyfriend rifle sa dajú skombinovať aj do športového outfitu. Ja som tu chcela hlavne poukázať, že kabátik sa dá využiť s rôznymi kúskami, ako ste si všimli aj v tomto outfite aj v tom vyššie. Tu som ho zladila s mikinou a teniskami ale aj kabelkou s retiazkou. A čo na to vravíte, obliekli by ste si aj takýto outfit ?
4.Na každý deň
Ak ma sledujete na instagrame, tak viete, že tento svetrík je môj veľmi, veľmi obľúbený kúsok. Je predĺžený, z veľmi dobrej látky a trblietavý. A hneď ako som mala sveter vedela som, že naň potrebujem opasok aby som ho niečim stiahla. A čo sa nestalo? Našla som túto praktickú kabelku, ktorá slúži aj ako opasok a aj ako kabelka. A myslela som si, že sveter sa dá nosiť len s pančuchami, ale aj s riflami to vyzerá super. Čo si myslíte o tejto ladvinko-kabelke?
Tak a to by bolo na dnes odo mňa všetko a som veľmi zvedavá na vaše ohlasy na toto moje módne okienko. Inšpirovalo Vás to ku kúpe boyfriend riflí, alebo obliekli by ste si niektorý z týchto outfitov ? Teším sa na Vás v komentároch. 

Pekný zvyšok dňa, Alex!

You May Also Like

13 komentárov

  1. Mne by takéto nohavice nesadli, páči sa mi to fakt len na dievčatách, ktorým sa to hodí! A ty si jedna z nich :D najviac sa mi páči práve ten druhyý outfit :)
    THE NOELA

    OdpovedaťOdstrániť
  2. to je jedno, čo si dáš na seba, ty vždy vyzeráš super ! ❤️ a oblieka by som si každú a jednu kombináciu ��

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Na to, že boyfriend jeany se mi nikdy nelíbily, tak ty jsi je zkombinovala fakt hezky. Nejvíce mě nadchnul první outfit a ten nápad se šňůrkou. Fakt pecka. Více takové inspirace.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Najkrajší outfit, ktorý ma najviac zaujal je prvý. Boyfriend jeans nemám, ale tiež som plánovala, že si ich kúpim. Budem veľmi rada ak sa zastavíš aj u mňa na blogu.
    Môj blog: http://lifeforjul.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. waau perfektne si to skombinovala ♥ všetky tri kombinácie sú super ♥

    ORLLING

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Fakt krásné kombinace, moc ti sluší. I když tyhle rifle nejsou můj šálek kávy, klidně bych si tvé kombinace oblékla. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Osobně tyhle džíny moc nemusím, ale tobě velmi sluší :-)

    The world of makeup

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Nádherné outfity, máš skvelý štýl! :) Ja bohužiaľ na boyfriend rifle veľmi nemám postavu, som ozaj malinká (výškovo), tak na mne stále vyzerajú akosi čudne :D
    What A Fancy World

    OdpovedaťOdstrániť
  9. za mňa dvojka a štvorka. Boyfriendy milujem, hlavne v lete so šlapkami alebo plátenkami :D

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Hi Alex! I love all the outfits, they are very beautiful.
    I follow your blog, would you like to follow me too?
    Have a nice day!

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Nejsem typ, kterému by boyfriend jeans slušely, ale tobě velmi pasují :) A líbí se mi všechny outfity :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Vždycky tvé propracované fotky obdivuji!! Jsi kočka :)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovedaťOdstrániť
  13. outfit na každý den je super! Přesně muj styl :-)

    OdpovedaťOdstrániť

Instagram