MINIRECENZIA OLEJ NA VLASY | ALCINA NUTRI SHINE

by - januára 26, 2019

Ahojte, prajem krásnu sobotu! Ja som dnes síce v robote, ale aj tak cítim, že tento deň bude dobrý. Po robote sa chystám do kina na slovenský film Trhlina (už ste boli?), ja len dúfam, že sa nebudem moc báť, lebo čo sa týka filmov som dosť bojazlivá. A v nedeľu sa môžem akurát tak učiť, keďže ma čaká tento týždeň posledná skúška - huráá!


Dnes som si pre Vás znova nachystala minirecenziu, ktorú som už raz u mňa na blogu robila a nájdete ju TU. Tentokrát je to však o známej značke Alcina, ktorú tu už nejaký ten čas propagujem. Posledné produkty, ktoré mi prišli na testovanie od tejto značky mi naozaj sadli a či mi sadol aj olej na vlasy? Čítaj ďalej!

NUTRI SHINE OLEJOVÝ ELIXÍR - tento olej sľubuje zlepšenie kvality vlasov, ľahkosť rozčesávania, lesk, hladkosť vlasov... Ja som ho prvýkrát použila tak, že som si ho dala na umyté mokré vlasy - na celú dĺžku a hneď na druhý deň som ich mala mastné. Povedala som si, že ho nebudem používať a dám ho mame, ale nedalo mi to a na druhýkrát som ho skúsila dať iba na polovicu vlasov a zabralo to - na druhý deň som nemala mastné vlasy. Tak som sa rozhodla ho používať iba od polky vlasov a nie až od koreňa vlasov. Končeky vlasov už nie sú až také rozštiepené, nehovorím, že sú úplne tip-top ale vidím, že po ešte dlhšom používaní to bude veľmi dobré. Taktiež mi pomáha pri ich rozčesávaní a je vidieť väčší lesk. Určite pomáha tento olejček pri zlepšovaní kvality vlasov a som rada, že som ho hneď nezavrhla ale dala som mu aj druhú šancu. Skúšali ste už tento olej? Ako pôsobil na vaše vlasy? Myslím, že ak máte rady oleje na vlasy a vaše vlasy sú suché a potrebujú reštart určite môžete siahnuť práve po tomto výrobku, ktorý nájdete napríklad na na Notino za skvelú cenu.
článok obsahuje neplatenú spoluprácu, ale to nemení môj názor na samotný produkt

You May Also Like

9 komentárov

  1. Přiznám se, že více mě zaujal tvůj makeup, ten je naprosto boží!!

    The world of makeup

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Inak pri tých filmoch som taká istá, keď sledujem nejaky katasrofický tak sa hrozne bojím a bucha mi srdce o sto dvesto:-D akurat hľadám nejaký olej lebo mama ma dosť suché vlasy a jej tiež elektrizujú takže niečo take sa jej určite zíde, o tejto značke teda čítam prvý krát. Ja som používala od Balea olej na vlasy veľmi dlho ale kedže mi na končeky vlasov nepomáhal tak olej som už nekupovala.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ja tiež používam olejčeky len na končeky, prípadne do polky dlžky vlasov, inak ich mám mastné :-) tento vyzerá super, musím vyskúšať ❤ xx

    Simona | l i v e i n f o x w o r l d

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Vyzerá super :) od Alciny som už mala pár produktov, napríklad špirálu a bola super, vydržala dosť dlho :)

    ORLLING

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tento olej jsem nezkoušela, ale oleje do vlasů mám ráda. Osobně jsem moc spokojená s olejem od Wella System Professional Luxe oil:)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Alcinu mám moc ráda, ale po oleji na vlasy jsem ještě nekoukala :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Olej vypadá super, jinak fakt krásný fotky <3

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Great post and photos!
    Have a lovely day!

    Tsukiakari from murasakiiroanu.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Ty jsi krásná :) s olejíčkem nemám zkušenosti, ale značku znám a vím, že je fajn :)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovedaťOdstrániť

Instagram