ROK 2018 V SKRATKE | INSTAGRAM

by - januára 06, 2019

S príchodom ďalšieho roka som si pripravila článok, ktorý som takto isto spísala už aj minulý rok a ak by ste si ho chceli prečítať nájdete ho TU. A je to teda článok spravený na základe mojich fotiek z instagramu, čo všetko som v tomto roku stihla. Tak sa teda hneď vrhnime na január 2018.

1. Ja a cukrová vata. Na tento event som išla s mojom blogerskou partáčkou Sajou Frey, kde sme boli pozvané pri príležitosti predstavovania cukrových scrubov od L´Oreal. Pamätám si, že sme vôbec nestíhali a nevedeli sme to v Bratislave vôbec nájsť a keď sme konečne prišli a usadili sme sa, prezentácia skončila. Takže sme sa len najedli, urobili sme si cukrovú vatu a mohli sme ísť naspäť. 

2. Na rok 2018 sa mi naskytla naozaj skvelá spolupráca so Samsungom, kedy som sa stala ich influencerkou. Používam od Samsungu mobil Samsung A8 2018, s ktorým fotím aj na môj instagram, takže sa určite mrkni TU.

3. Začínala príjemná jar a ja som veľmi vďačná za momenty aké sú na tretej fotke. Rodina je u mňa na prvom mieste a vždy sa teším na ďalšie naše dobrodružstva. 
4. Fotka 4 je z ďalšej skvelej akcie, konkrétne nás pozvala znaka TOUS pri predstavovaní novej vône. Akcia sa konala v Auparku v Bratislave, takže hneď potom sme mohli ísť so Sajou nakupovať. Na akcii som tiež stretla aj Lucku z blogu Lifeinpucturesbylu.

5. Prelomová fotka môjho instagramu, kedy som pridala fotku v podprsenke. Podľa mňa to je úplne normálne, pokiaľ to je decentné. Ja som zo svojou postavou spokojná, takže sa nemám prečo skrývať, je to ako by som sa odfotila v plavkách. Čo myslíte?

6. Ako môžete vidieť - fotka z fitka. Keďže vo fitku pracujem, začala som sa trošku viacej venovať aj samotnému cvičeniu. Nepreháňam to, jem čo chcem, ale snažím sa udržať vo forme po celý rok. A keď to začnem už naozaj flákať, tak mám pri sebe mojého osobného trénera - moju sestru.
7. Siedma fotka prináša so sebou veľa slniečka, lebo si pamätám, že tento rok bolo dosť skoro teplo. Táto fotka vo mne vyvoláva množstvo pocitov, pretože je to fotka na oznamko - kedy som sa tešila na to že končím strednú, ale zároveň mi bolo aj smutno. Je to predsa dosť dlho 5 rokov, odžila som si tam naozaj dosť dlhú dobu a môžem povedať, že som vďačná za všetkých ľudí, ktorých som tam spoznala.

8. A začala som sa tešiť/netešiť na prichádzajúce maturity. Písomné a odbornú maturitu ani nerátam, to bolo úplne v pohode. Ale čo tie ústne? Musím povedať, že som to s učením nejako posledné týždne nepreháňala, lebo som vedela, že som sa dosť učila už predošlé roky a musím si niečo pamätať. Ja som celkom v strese z niektorých vecí, ale maturita pre mňa stresujúca nebola ani náhodou. Zvládla som ju celkom slušne s dvomi 2 a 2 jednotkami. A tu už sa teším z maturitného vysvedčenia pred mojou strednou školou a som prichystaná na leto.

9. V mojej blogerskej kariére som sa dostala do Blogera roka 2018. Túto súťaž som registrovala už dlhšie ale nikdy som nebola nominovaná. Tento rok sa niečo zmenilo a ocitla som sa v kategórii Nováčik roka. Avšak zo 6 blogov, ktoré vybrali sa tam môj nenachádzal. A tu prišiel zlom, kedy som sa dozvedela, že som dostala divokú kartu od Lucii Sládečkovej. 29.júna som za zúčastnila afterpárty aj so Sajou a Naty (moja najlepšia kamarátka), kde Saja skončila na šiestom mieste a ja na ôsmom. Bola to pre mňa nová skúsenosť a som veľmi rada, že som sa tam dostala. 
10. S rokom 2018 prišlo mnoho nových spoluprác, ako napríklad aj táto s Tvojou Krabičkou. Ja som veľmi rada za každú jednu spoluprácu, ktorá sa mi v tomto roku naskytla, či už to bola platená, bartrová, jednorázová ale bo spolupráca na dlhší čas. 

11. Kúpila som si nový fotoaparát na leto a tie fotky s ním som si zamilovala. Napríklad táto je asi najobľúbenejšia z celého môjho instagramu. Zachytáva šťastie, moju náladu, úsmev, dobré pocity, teplo, slnko... proste všetko čo milujem. 

12. Naše výlety s rodinou. Cez leto sme sa vybrali do Terchovej, kde sme prekonávali Jánošíkové diery a prešli sme až cez Malý Rozsutec. Boli ste tam už niekedy? Ak nie, tak sa tam musíte ísť určite pozrieť. Tá príroda mi úplne brala dych. A cestou domov sme sa zastavili ešte vo Vrátnej doline, kde sme sa dali vyviesť lanovkou na Chleb a bol tam takýto krásny výhľad ako môžete vidieť aj na fotke. Ak mám jedno prianie na tento rok tak určite viac cestovať, či už po svete ale aj po Slovenku, veď je také nádherné.
13. Fotka, kde som maximálne čierna. Milujem opálené telo, keď som opálená, zdá sa mi že sa nemusím ani maľovať a vyzerám ako tak dobre. Na fotke som ja s Naty v Štúrove a nejakou náhodou sme sa zhodli v oblečení. 

14. Spolupráca s Niveou, kde sme si mali urobiť piknik a nafotiť fotky pre ich kampaň. 3 baby = kopec srandy. Tu som spoznala aj úžasnú youtuberku Moni Em a jasné, že tu bola aj moja milovaná Sajka. Išli sme teda na Lodenicu v Piešťanoch, rozložili deky, nafúkali balóny a fotenie sa mohlo začať. Až na to, že nám na pikniku chýbalo jedlo, aj tak sme si tento deň naozaj užili a vznikli skvelé fotky.

15. Cez leto sme navštívili aj Česko, kde sme sa boli poprechádzať na zámku v Lednicach. Poznáte toto miesto? Je to ako miesto stvorené na fotenie. Asi preto sa tam chodia fotiť napríklad svadobné fotky. Samotná cesta tam bola skvelá, keďže sme išli všetci v jednom veľkom aute. (ja, sestra, rodičia, Naty a jej mama) Po Lednicach sme navštívili aj Valtice, čo je druhé krásne miesto.
16. Jeseň so sebou prináša aj nástup na vysokú školu. Niekedy tomu nemôžem uveriť, že proste ja malé dieťa chodím na vysokú školu. (Nepoznáte tento pocit?) Zobrali ma na Univerzitu Cyrila a Metóda v Trnave a fakulta masmediálnej komunikácie. Zatiaľ sa mi škola naozaj pozdáva a som zvedavá ako to bude pokračovať, napríklad pri skúškach. Ale späť k foto, kde som ja s pohárikom (samozrejme) v ruke na akcii s Mary Kay. Značka s ktorom som asi prvé začala dlhodobo spolupracovať, má asi tie najlepšie eventy zo všetkých. Avšak na tomto som sa zdržala asi len pól hodinku lebo som musela ísť do školy. 

17.Áno, áno, áno. Ďalšia úžasná spolupráca sa mi naskytla so značkou Alcina, ktorú som mala možnosť prvýkrát vyskúšať. Jej produkty som si hneď zamilovala a dúfam, že bude naša spolupráca trvať aj v roku 2018. Táto fotka je z článku, ktorý nájdete TU. (vďaka Alcine sa moje vlasy naozaj zlepšili)

18. Odhodlala som sa natočiť video. Aj keď to bol len prvý pokus a bolo to zverejnené len na instagrame, veľmi ma potešil pozitívny feedback. Vôbec som nečakala, že video bude mať takýto úspech. Zachvíľu bude mať skoro 8000 videní a 150 uložení. ĎAKUJEM <3
19. Kto chodí na vysokú, alebo aj ten čo nechodí tak určite vie čo sú imatrikulácie na vysokej škole. Nie, nie sú to tie isté čo na strednej, kde Vám starší spolužiaci robia zle. Toto je oficiálna slávnosť, kde treba byť slušne oblečení a skladáte tam sľub. Ja som sa teda vybrala v (klasicky) čiernych šatoch. 

20. Blížime sa ku šťastnému koncu roka a k nemu neodmysliteľne patria aj Vianoce. Tieto Vianoce boli pre mňa chvíle strávené pri svojej rodine a jasné, že k tomu patrí aj obdarovanie sa darčekmi. Celé dni som pozerala televíziu a jedla. Ryba a šalát boli u mňa na jedálnom lístku raňajky/obed/večera. Občas sa to zamenilo s rezňom alebo kapustnicou. Kto to mal tak tiež?

21. Oslavy Nového roka som tentokrát prežila doma s tými, ktorých mám najradšej. A tak to má byť, je jedno kde si, hlavne že sú tam ľudia s ktorými chceš tie chvíle prežívať. A tak Vám na koniec tohoto článku želám krásny, úspešný a hlavne zdravý krok do nového roku 2019, nech je ešte lepší ako ten predošlý.
Pred začiatkom voľna som stihla aspoň niektoré skúšky v škole ale teraz to prichádza znova. Tak ja sa idem učiť nech už ten zimný semester doklepem do úspešného konca.

Ešte raz,
Šťastný nový rok 2018!

You May Also Like

4 komentárov

  1. Podle fotek a článku jsme měla opravdu hezký a nabitý rok, přeji Ti hodně štěstí do toho nového :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Určitě jsi měla super rok, gratuluji jak k maturitě, tak k přijetí na vysokou. Hodně štěstí do nového roku. Jinak musím říct, že jsi fakt kočka!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásný a bohatý rok! :-) Musím ti říct, že jsi velmi krásná a okouzlující. Taková netuctová kráska. Moc ráda se na Tvůj blog budu vracet! :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Gratuluji k maturitě a přijetí na vysokou, a přeji mnoho úspěchů v roce 2019!!! :) Jsi moc krásná a inspirující. Mám ráda tvůj blog :)

    OdpovedaťOdstrániť

Instagram