KRABIČKA PLNÁ KVALITNEJ KOZMETIKY | TVOJEKRABICKA

by - septembra 02, 2018

Prajem pekný sobotný večer! Ja som celý víkend strávila cestovaním a turostikou, ale teraz navečer som si našla "chvíľku" času aby som pre Vás napísala dnešný článok. Bude o veľkom ružovom prekvapení s názvom Krabička - ružový boxík, v ktorom sa nachádza množstvo kvalitných produktov.  Ja som už aj niektoré skúšala odvtedy čo mi balík prišiel, takže aj menšie recenzie na produkty Vám poskytnem. 

Keď ma z tohoto projektu oslovili, ani som neváhala. Už som túto krabičku registrovala na instagrame u iných blogeriek a vždy ma produkty, ktoré sa v nej nachádzali, iba nadchli. Takže, najskôr Vám poviem pár informácii, keby ste sa rozhodli krabičku objednať. Môžete si ju predplatiť, ale taktiež si ju môžete objednať jednorazovo. Vo vnútri sa nachádza kozmetika v hodnote 2000Kč a cena za tento balík je skvelých 947Kč čo už je aj s poštovným. (posielajú aj na Slovensko)

Ak by si sa rozhodla objednať si svoju krabičku, pri prvej objednávke môžeš zadať kód "alexxiew" a dostaneš balík kozmetiky v hodnote 500Kč ZADARMO! 
Ešte predtým ako sa vrhneme na samotné produkty musím povedať, že tam bol krásny dopis, ktorý si neskutočne vážim. Milujem keď sa v balíkoch nachádza aj dopis, kde ma pekne pozdravia a ešte aj ten papier krásne voňal. <3

Prvé som z krabičky vytiahla produkty od značky EVELINE cosmetics - od tejto značky prvýkrát testujem nejaké produkty, doteraz som sa s ňou ešte nestretla. Nachádzala sa tu maskara, olej na tvár a telo, chladiaci krém na celulitídu a lak pre krehké a lámavé nechty. 
Takže, lak SOS sa priznám, že som ešte neskúsila, pretože mám spravené gélové nechty, ale myslím si, že keď už ich nebudem mať, bude to skvelá záchrana. Pretože, po tých gélových budú dosť oslabené a tento lak je určený presne na oslabené a krehké nechty.

Oils of nature - to je niečo pre mňa. Obsahuje veľké množstvo prírodných olejov cez argánový, pomarančový až po avokádový a je určený na celé telo aj tvár a hlavne na suché miesta. Keď som sa s ním natrela, omámila ma veľmi príjemná vôňa a nielen mňa ale aj ostatných členov rodiny (mamu a sestru), ktoré mi ho chodia kradnúť, ale už som im nakázala aby si objednali vlastné. Veď tá cena je okolo 6€. Určite odporúčam
Chladiaci krém na celulitídu. No takže tu neviem, posúdiť ako produkt funguje. Každá z nás ma celulitídu, niekto viac niekto menej. Ja si myslím, že nemám až takú veľkú aby som to riešila nejakým krémom, skôr si pôjdem zacvičiť. Avšak rozhodla som sa aj tak produkt otestovať a som zvedavá na výsledok. Určite Vám dám vedieť. Čo môžem už teraz povedať, že je naozaj chladiaci a mentolovo vonia. 

A posledný produkt od tento značky je tu maskara BIG VOLUME LASH. Mne osobne kefka špirály dosť vyhovuje a dodá mihalniciam naozaj objem. A aj keď ja mám mihalnice ako-také dosť malé dokáže ich vytočiť a a taktiež aj trocha predĺžiť. Za mňa taká normálna riasenka. 
V poradí ďalšia značka, ktorá sa v Krabičke nachádzala je DERMACOL. Dermacol je dosť vychvaľovaná značka, ktorú už každá jedna z nás vyskúšala. Ja používam hlavne sprcháče a dekoratívnu kozmetiku. Z týchto 5 výrobkov som neskúšala ani jeden a preto som sa hneď vrhla na testovanie.

Ako prvé sú tu dva spreje - jeden na telo a druhý na tvár. Ten na telo IBIZA PARTY je veľmi, veľmi svieži, proste leto. Najkrajšia vôňa akú si na leto viem predstaviť. Má 150ml a toto naozaj odporúčam všetkými desiatimi. 

Sprej na tvár - je to upokojujúca levanduľová voda, ktorá si nastriekate na tvár a ona má účinky upokojiť pleť a taktiež zbaviť začervenania. S levanduľou ja problém nemám a túto vôňu si celkom idem, väčšinou si aplikujem túto vodu pred nanášaním makeupu. 
DVE NOVINKY - sú to dve masky na tvár a to ranná osviežujúca ( tá si myslím, že na trhu už bola) a k nej sa pridala nočná vyživujúca. Za mňa veľmi pozitívne, že je to takto rozdelené a presne si viem zaradiť, čo použijem pri rannej a čo pri večernej rutine.

Ráno ma maska dokáže úplne prebudiť a to už vďaka je sviežej, pomarančovej vôní a kofeínu. Stačí ju mať a tvári len 5 minút a dokáže vás zrelaxovať a pripraviť na nový deň. (Ja sa priznám, že ju mávam aj dlhšie, pretože vždy začnem niečo robiť, napríklad raňajky alebo kávu a troška sa to pretiahne:D)

Večer prichádza na rad maska s koenzínom Q10, ktorý poskytuje pleti staroslivosť počas spánku. Po použití je pokožka prichystaná si oddýchnuť a je úplne vyčistená od všetkých nečistôt. Dočítala som sa, že sa maska môže používať každý deň aj namiesto nočného krému, tak som to začala praktizovať.Tieto dve masky mi sedia a som rada, že som sa vďaka Krabičke s nimi zoznámila.
Posledný výrobok je sprchový gél po opaľovaní a ako som aj spomínala, ja mám veľmi rada sprcháče a ja som ten typ, čo stále nakupuje sprchové gély a nestíha ich míňať. A preto som aj tento ešte nestihla vyskúšať, ale vonia ako čokoládka <3
MIXA - zas a znovu sa budem opakovať, ale túto značku som taktiež spoznala vďaka tomuto boxíku. A taktiež som krém ešte nevyskúšala, pretože to je hneď druhá vec po sprcháčoch, čo u mňa nájdete asi všade. Avšak tento krémik by mal byť pre citlivú a vysušujúcu pleť, takže sa naň veľmi teším. 

Druhý produkt od MIXA je tu dvojfázový odličovač očí, ktorý dokáže odlíčiť aj vodeodolnú maskaru aj očnú linku. Naozaj môžem len potvrdiť, tieto "dvojfázovky" ma ešte niekdy nesklamali.  
Od Benefitu sa to nachádzal táto miniatúrka bronzéru, ktorý je veľmi šikovný a stvorený ako na cestovanie, ale aj na bežne používanie. Má krásnu čokoládovú farbu a matný efekt. Na tvári pôsobí prirodzene a vôbec nerozbíja makeup.
A zakončíme to týmto "ringom" na mobil v tvare hlavy Mickey Mousa. Naozaj roztomilý doplnok na mobile a už dlho som to chcela skúsiť, takže ďakujem!
Ďakujem, že som mohla Krabičku skúsiť a predstaviť Vám tento projekt. Naozaj sa to oplatí za tú cenu! 

Ak by si sa rozhodla objednať si svoju krabičku, pri prvej objednávke môžeš zadať kód "alexxiew" a dostaneš balík kozmetiky v hodnote 500Kč ZADARMO! 

A ktorý produkt ťa zaujal najviac? Napíš mi dole do komentárov, budem sa tešiť! Mňa asi masky na tvár od Dermacolu, ale taktiež aj spreje a olej... VŠETKO :)

You May Also Like

9 komentárov

  1. Moc pěkný obsah. Ten olej od Eveline jsem dřív také měla a byl skvělý :-)
    All my cosmetics

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krabička má moc hezký obsah. Ten krém od Mixy jsem měla a vyhovoval mi. A tělové spreje se určitě vždycky hodí :)
    Elle about everything

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krabička vypadá úžasně♥ Sama uvažuju, že si ji asi pořídím. Konečně nějaký box, který obsahuje kosmetiku, která mi vyhovuje a není jenom plný vzorečků

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Zvyčajne nie som fanúšikom takýchto krabičiek, no musím uznať že táto je fakt vydarená :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Mixa je jeden z nejlepších odličováků z drogerie, měla jsem snad milion balení, akorát rychle ubývá, masky Dermacol chci také zkusit. Osobně se mi boxík líbí :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. vzdy som chcela cosi taketo skusit tak to musim zvazit :D a mini hoola je asi najviac cute vec :3
    Ivana xx

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Vyzerá úžasne! Milujem takéto beauty boxíky a najviac ma zaujali tie pleťové masky od Dermacolu :)

    FRENCHSTYLE

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Krásné fotky, krabička mě hned zaujala a produkty v ní jsou taky super! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Ta je opravdu krásná a originální. Jako dárek ideální. Ze všech produktů se mi nejvíce líbí ty tělové spreje od Dermacolu, ale i zbytek produktů je super :)
    Inspiration by Linda

    OdpovedaťOdstrániť

Instagram