NOVÁ KOZMETICKÁ ZNAČKA AJ U NÁS NA SLOVENSKU - NAJ.OLEARI | PRVÁ SKÚSENOSŤ

by - septembra 20, 2018

Prajem pekný štvrtok! Prednedávnom som mala možnosť zúčastniť sa jednej blogerskej akcie, kde nám bola predstavená nová kozmetická značka z Talianska. Akcia sa konala v Bratislave v hoteli Lindner a hneď sa začala prezentácia samotnej značky, od toho odkadiaľ značka pochádza, až po jednotlivé produkty. 

Mňa hneď zaujala hlavne kvôli krásny, roztomilým obalom a vôňou produktov. Sú tu vône ako napríklad vôňa kvetinových lupienkov, ovocnej drene alebo sladkých penových cukríkov. A na obaloch, ktoré sú ladené do mojich obľúbených farieb - ružovej a goldrose, sa nachádzajú motívy čerešničiek, včeličiek alebo kvetiniek.
Ako prvé by som začala s lícenkou, ktorú sme dostali na testovanie. Ja sa priznám, že lícenky nepatria do mojej makeupovej rutiny, ale keď už skúšam nejaké líčenie - na lícenku nikdy nezabudnem. Najviac sa mi páči, že pleti dokáže dodať krásny, zdravší, rozjasňujúci efekt. 

Táto lícenka bola zabalená v ružovej krabičke a ešte v čiernom vrecku spolu so štetcom na líčka, takže super aj na cestovanie - nemá šancu sa rozbiť. Aby som nezabudla, obaly produktov sú magnetické, takže sa s nimi veľmi ľahko manipuluje. 

Čo sa týka samotnej lícenky, som veľmi spokojná, či už s farbou ale aj konzistenciou a nanášaním. Je príjemná na pleti a makeup sa pod ňou nerozbíja. Super produkt.

V balíčku sa nachádzal aj nádherný, ružový štetec, ktorý som hneď využila na líca. Má veľmi mäkké vlákna a rozmaznáva vašu pleť. Štetce určite odporúčam.
Ako druhý produkt, ktorý sme dostali je maskara pre nekonečný objem. Ako prvé Vám však musím povedať, že moje mihalnice sú rady že sú a nemôžem od nich očakávať nemožné. Avšak táto maskara ma celkom prekvapila svojou kefkou, ktorá mne veľmi vyhovuje. Veľmi sa mi na nej páči práve farba, ktorá je naozaj čierna a zafarbí riasy dokonale. 

Ďalšia vec je určite obal. Ako krásne sú skombinované tie farby a navrchu tie včeličky. Veď to je nádhera. Samotný výsledok ako riasenka vyzerá na očiach nájdete nižšie, ale ako som spomínala chyba je aj v mojich mihalniciach, že sú rovné a nedajú sa mi vytočiť. Naozaj robí maskara objem.
Posledný produkt je rúž, ktoré sme si aj mohli skúsiť na akcii vyrobiť. Aj nám presne vysvetlili ako sa taký rúž vyrába, čo bolo super. Ja som si síce svoj nestihla vyrobiť, pretože už som musela ísť do roboty. Áno, silno pracujúci človek som.

Čo sa týka obalu to už snáď nemusím ani hodnotiť, ale musím pripomenúť, že aj tu sa nachádza magnet, takže žiadne samovoľne otváranie rúžu nehrozí. Farba - červená - ktorá nikdy nič nepokazí, tá sa mi naozaj páči. 

Ale veľmi som bola sklamaná výdržou. Rúž sa nanášal veľmi príjemne, keďže je krémový a hydratačný, ale už po chvíli som ho mala vnútri úst zjedený. A po jedle ani nehovorím. Veľmi sa otláča, čo je dosť veľká nevýhoda. Na tento produkt som sa najviac tešila a za mňa najväčšie sklamanie. Ak ho vyskúšate, určite mi napíšte Váš názor. 
NAJ.OLEARI sa bude predávať vo Fann parfumérii , takže určite pozrite ich portfólio, v ktorom sa nachádzajú krásne produkty. A ak už ste niekedy túto značku skúšali, určite mi napíšte Váš názor, či sa Vám páčila a ako ste s ňou boli spokojné. A ak nie, tak či Vás aspoň niečim zaujala. 

You May Also Like

10 komentárov

  1. Nádherné produkty :) Najviac sa mi páči ten červený rúž, no škoda, že výdrž je taká slabá ako píšeš :/

    S LÁSKOU, TORILINKA / @Torilinka

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Celkom zaujímavá značka, rúž má krásnu farbu :) Škoda tej výdrže.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Značka vypadá zajímavě. Obaly jsou roztomilé a úplně nejvíce mě zaujala řasenka.
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Túto značku som síce ešte veľmi nezaregistrovala, no vyzerá nádherne. Tie obaly sú dokonalé! :)

    FRENCHSTYLE

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tak tyhle produkty vidím opravdu úplně prvně :-) a moc mě značka zaujala.. Nejvíce se mi líbí ta tvářenka a rtěnka.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovedaťOdstrániť
  6. O značke počujem prvýkrát, ale skutočne ma zaujali jej obaly ktoré sú nádherné. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Hmm značka mi vůbec min neříká... ale ty obaly a vyryté reliéfy na kosmetice jsou parádní :-)
    All my cosmetics

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Mám tu maskaru doma a poviem narovinu, že lepšiu som nemala...cez diora,ysl po 2000 calories táto vyhráva. Mám dlhé riasy a vždy som mala viečka čierne, alebo sa po pár hodinách začala sypať. Táto je naozaj top a odporúčam :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Ta mascara je úžasná, kupujem opakovane.riasy naozaj čierne a kedze moje su dlhe tak po nanesení tejto mascary som dostala aj otázku ci su umelé

    OdpovedaťOdstrániť

Instagram