JESENNÝ WISHLIST KDE UŠETRÍŠ | S TIPLI.SK

by - októbra 04, 2018

AHOJTE! Jeseň je tu už nejaký ten čas, ale u mňa na blogu to tak zatiaľ nevyzerá. Prišiel čas, to troška napraviť - (ale, keby chcete tak na mojom INSTAGRAME je jesene až až). Preto som sa rozhodla Vám ukázať pár kúskov, ktoré by sa mi hodili na pochmúrne jesenné obdobie a môžno aj Vám vnuknem nejaký nápad. 

Ale ešte predtým jedna veľmi dobrá správa. Poznáte stránku Tipli.sk ? Je to internetová stránka, kde z každého nákupu môžete získať až 25% vašich peňazí späť a na výber máte až 220 eshopov. Chcete takto nakupovať ? Zaregistrujete sa na tipli jedným emailom, prejdete do e-shopu zo stránky a môžete nakupovať. Je to naozaj veľmi jednoduché a z každého nákupu sa Vám vráti nejaké percento vašich peňazí späť!

Ale teraz už poďme na samotný wishlist, kde Vám aj tak trochu ukážem aké oblečenie sa daj kúpiť aj cez Tipli.sk. 1. Kúsok od značky FILA, už ma láka nejaký ten čas. Ale asi najviac je to práve mikina s veľkým nápisom a charakteristickými farbami pre túto značku. Ako som prehľadávala internet zistila som, že naozaj veľký výber majú práve na stránke answear.

2. Vysoké čižmy - v tomto prípade znamená, že by mali byť aspoň po kolená alebo aj kúsok nad. Čo sa týka opätku, tak asi skôr na nižšom, pretože na vysokom mám doma už dva kusy a to mi bohato stačí. Tip kde nájdeš takéto čižmy a s Tipli aj ušetríš je Deichman

3. Typická vlnená, jesenná čiapka a nadkolienky. Toto sú pre mňa tie úplne, že pravé jesenné kúsky. A práve tieto za mňa najlepšie nakúpim práve na Aliexpress, kde som našla čiapky aj nadkolienky rôzneho typu, farby, materiálu... a za super cenu. 

4. Ďalej sa v mojom čierno-bielo-sivom wishliste nachádza veľká čierna kabelka. A prečo? Pretože som začala chodiť na vysokú a moja kabelka zo strednej už zachviľu doslúži. Keďže v nej nosím naozaj veľa vecí, jedlo, pitie, notebook potrebovala by som naozaj väčšiu. Pri hľadaní som našla stránku Bibloo, kde je úžasný výber - určite mrkni. 

5. A prišli sme až k poslednému kúsku, ktorým je sveter. Nie hocijaký sveter, ale sveter s V-čkovým výstrihom vzadu aj vpredu. Hľadala som ho už aj v obchodoch aj na našich slovenských eshopoch, ale nič. Preto som sa rozhodla, zablúdiť na zahraničný Ebay, kde som ich našla hneď zopár. 

Dostali sme sa až na koniec článku, kde som Vám ukázala moje fashion typy na túto jeseň, dúfam, že sa Vám článok páči že som Vám môžno vnukla nápad sa na Tipli zaregistrovať. Aby som nezabudla, na tento stránke si môžete pozrieť aktuálnu ponuku aj nielen internetových eshopov, ale aj kamenných vďaka online letákom. A aké kúsky máte na túto jeseň vyhliadnuté vy ?

You May Also Like

8 komentárov

  1. Nějaký krásný a hlavně teplý svetr si chci taky pořídit :-)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásný wishlist, úplně je z něj cítit podzim :) Na mém wishlistu byly hlavně svetry, za poslední měsíc jsem si jich koupila snad už šest :D

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Panebože pro tu kabelku bych zabíjela <3

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Presne po takých čižmách snívam už veľmi dlhú dobu <3
    WOLF CHILD

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Vybrala si krásne veci! Všetko by určite bolo aj na mojom wishliste, vysoké čižmy sú na jeseň ako dokonalé :)

    FRENCHSTYLE

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ja som hľadala jesenný klbouk snáď po všetkých obchodoch a nikde som ho nenašla :(
    Z wishlistu sa mi páčia všetky kúsky až na FILA mikinu, to nie je môj štýl :)

    THE NOELA

    OdpovedaťOdstrániť

Instagram