#MUMFIT JEANS | NA 3 SPÔSOBY

by - októbra 29, 2018

Ahojte ženy, neviem prečo ale v poslednej dobe ma začalo veľmi baviť písať o móde. Už som Vám napísala aj Wishlist, kde môžete ušetriť, ale taktiež aj Fashion okienko - tento článok sa Vám podľa komentárov a pozitívnych ohlasov veľmi páčil, za čo Vám chcem veľmi poďakovať!

Dnes teda tiež článok z fashion kategórie a chcela by som sa zamerať na rifle, ktoré som nedávno objavila v obchode Sinsay. Neviem, či tento obchod, alebo e-shop poznáte, ale ja ho mám veľmi rada. A naposledy ako som sa tam zastavila som našla v tieto #mumfit jeans, ktoré som už veľmi dlho hľadala, ale vôbec pekne nesedeli. No tieto sú úžasné a preto som si nachystala 3 spôsoby ako ich nosiť. 

1. ELEGANTNÝ LOOK
Tento som vymyslela ako prvý, pretože s podobnými outfitmi sa stretávam na We<3it ale aj na Pintereste kde hľadám inšpirácie, či už na makeup alebo outfity. Biela košeľa a pod ňou nejaká pekná čipková podprsenka je vždy TOP. Rifle, a zvolila som čierne sandálky so strapcami, ktoré som kúpila na eshope Topankovo.sk
2. ŠPORTOVÝ LOOK
V poslednej dobe celkom dosť preferujem aj športové oblečenie, čo u mňa nebolo zvyčajné. Nerada som nosila aj tenisky, ale niečo sa zmenilo a ja teraz chodím v mikine a teniskách skoro všade. Zvolila som krátku mikinu s potlačou, ale určite by som si dala ešte niečo pod ňu, neišla by som s holými krížami - to fakt nie, moje zdravie si strážim a keď je dosť zima tak aj pod nohavicami nosím pančuchy.  Zvolila som "šachovnicovú" kabelku, ktorá má jemnú retiazku a dá sa nosiť ako crossbody. 
3. LOOK DO ŠKOLY
Keďže teraz som poctivá vysokoškoláčka, tak som sem zaradila aj outfit, ktorý by som zvolila do školy. Tu sa riadim pravidlom - hlavne pohodlne. Biele tričko s dlhým rukávom, sivý kabátik a čierne nízke "kovbojské" poltopánky. Do školy ale asi aj všade najradšej nosím plátenné tašky, kde sa mi všetko zmestí a taktiež sú naozaj štýlové. A smelo do školy!
Nosíte #mumfit jeans ? Ktorý outfit sa Vám najviac páči ? Určite mi dajte vedieť dole do komentárov.

You May Also Like

16 komentárov

  1. Kalhoty ti krásně sedí a všechny outfity vypadají krásně :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Všechny outfity jsou moc hezké, ale nejvíc se mi asi líbí ten elegantní :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. veľmi pekné, mne sa najviac páči ten do školy :)
    MakeupbyVeo

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Mom fit jeans jsou super. Nejvíc se mi líbí asi první outfit... Ale zase ten druhý... miluju Ramones! :-D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Mumfit jeans nenosím, doteď jsem ani nevěděla, že se tomu takhle říká, tak jsem ráda, že odcházím o něco chytřejší :) Nejvíce se mi líbí ten vysokoškolský outfit!

    WantBeFitM

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Já dřív nosila všechny džíny skinny a nedokázala jsem si představit, že bych měla nějaké džíny třeba rovného stříhu a teď to miluju a přijde mi to mega trendy a pekné :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Tenhle styl džín není úplně to moje ale ty je umíš sladit fakt hezky.
    Blueberry Pink

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Všechny tři outfity jsi sladila skvěle! Máš krásnou postavu a mumfit jeans ti skvěle padnou :-) já si nějaké taková chci taky pořídit. Úplně jsi mě na ně nalákala.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Kalhoty jsou naprosto skvělé. :) Sluší ti. Nejvíce se mi líbí první a třetí outfit, třetí bych unosila i já,ale asi by mi to tak neslušelo :D

    Somethingbykate

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Mumfit jeans se mi strašně líbí, ale nikdy jsem nenašla žádné, co by mi sedly. Tobě to každopádně moc sluší :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. nechapem ako som tvoj blog mohla objavit az teraz :) clanky vyzeraju velmi kvalitne, uz mam o program postarane na dnesne popoludnie kedze velmi husto snezi, uvarim caj a zacnem citat cely tvoj blog pekne postupne .. dakujem za inspiraciu..<3
    ak budes mat cas pozri moj youtube kanal
    https://www.youtube.com/channel/UCv0NknfmLoMjq7dt1-VTyTA

    OdpovedaťOdstrániť

Instagram