FASHION OKIENKO | AKÉ RIFLE MÁM NAJRADŠEJ ?

by - októbra 20, 2018

Ahojte dámy. Prajem príjemné sobotné dopoludnie. Ja ho síce strávim v práci, ale dúfam, že aspoň vy si užijete ževraj posledný ako-tak teplý deň. Ja osobne som sa s tým už úplne zmierila a celkom sa teším, že tu máme jeseň a s ňou napríklad prichádza aj halloween - ja už mám nachystanú tekvicu na vyrezávanie. A čo vy? 

V tomto sychravom, upršanom a troška chladnejšom období sú u mňa základ pekné rifle. Najlepší outfit pre mňa - rifle, sveter, koženka. Kvôli tomuto kombu mám rada jeseň. A preto som si pre Vás pripravila inšpiratívny článok, kde vám ukážem najobľúbenejší typ riflí a aj typ, kde by ste ich mohli kúpiť.  
1. Úzke roztrhané/neroztrhané čierne rifle
U mňa v šatníku sú čierne rifle o moc podstatnejšie ako klasické modré. Keďže ja mám celkovo radšej tmavé farby, tieto rifle dokážem lepšie skombinovať do rôznych outfitov. Základ je, že musia dobre sedieť - byť naozaj úzke, hlavne pri členkoch. Dlhé/kratšie, roztrhané/elegantné alebo na koncoch roztrapkané a aj zlacnené určite nájdeš na OTTO.SK

2. Boyfriend jeans
Na druhom mieste sa u mňa jednoznačne umiestnili boyfriend jeans - pod ktorými si predstavujem pohodlné, široké roztrhané rifle. Aj keď niekedy mám pocit, že mi dosť deformujú postavu, cítim sa v nich veľmi dobre. Väčšinou si ich na konci ohrnem dohora a pás stiahnem nejakých veľmi hnedým opaskom, alebo šnúrkou z topánok. Áno, toto som sa naučila, keď nemáte doma opasok. Veľmi pekné nájdeš aj na answear.sk
3. Skinny blue jeans 
Na treťom - poslednom mieste sa u mňa umiestila klasika v podobe úzkych modrých riflí. Preto na treťom mieste, pretože som ešte asi nikdy nenašla tieto rifle s ktorými by som bola na 100% spokojná. Ja som ten typ človeka, že keď sa povedia úzke rifle - tak proste musia byť úzke, nikde nemôžu odstávať, alebo sa krčiť. V týchto rifliach sa stále hľadám, ale naposledy som spozorovala, že veľmi pekné majú na zoot.sk takže uvidím, asi skúsim šťastie tu. 
článok obsahuje platenú spoluprácu
Máte rady aj vy rifle v tomto jesennom období? Ak áno, tak aké preferujete najviac? Alebo kde najčastejšie nakupujete rifle vy? Nakupujete rifle aj cez internet? Budem rada ak mi napíšete vaše odpovede do komentárov.

You May Also Like

16 komentárov

  1. Já letos na podzim zatím nic jiného než rifle ani nenosím :) Nejradši mám klasické skinny, ale vždycky mívám problém ty perfektně padnoucí najít, naposled jsem je ale překvapivě objevila v second handě :)

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ripped jeans mám u sebe v šatníku a moc je nenosím, v poslední době dávám přednost eleganci, či pohodlným riflím, kde mi bude teplo a s dírou by mě asi umrzla kolena :D Za mě tedy ty poslední.

    Somethingbykate

    OdpovedaťOdstrániť
  3. S těmi černými to mám stejně - nedokážu si bez nich svůj šatník představit a jsou pro mě mnohem důležitější, než ty modré. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tie čierne rifle si teraz chcem kúpiť aj ja. Veľmi sa mi páčia. Inak rifle v jeseni nosím najčastejšie.

    Suesanqa

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Já vždycky zastávala skinny džíny, které mi jsou úplně přesně, nic neodstává a jsou skoro jako legíny.. ale postupem času jsem si koupila i volnější (skoro jako boyfriendy) a potom dokonce lehce (fakt hodně lehce) do zvonu a miluju je! :D Styl člověka se prostě mění, říct mi před pár lety, že tohle budu nosit, tak se budu smát :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Nosím rifle asi najčastejšie, ale všetky len skinny, na boyfriendy sa nejak neviem odhodlať. A čo sa týka nakupovania tak nakupujem väčšinou z HMka alebo z číňakoch. Moje pokusy nakupovať rifle online nikdy nepodali dobre a vždy som as veľkostne netrafila. :D
    www.danycuks.com

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Já mám ráda rifle po celý rok! Jediné období, kdy je odkládám, je fakt hodně parné léto :-) líbí se mi na nich ta multifunkčnost a dají se nosit se vším. Nejraději mám klasické tmavě modré skinny :-)
    All my cosmetics

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Krásny článok a výber! High waisted a najlepšie roztrhané, to je moje :) No veľmi sa mi páčia aj rôzne aplikácie a zaujímavé detaily, ktoré jeansy jednoducho ozvláštnia

    www.frenchstyle.eu

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Teď na podzim nosím nejčastěji černé rifle. Přijde mi, že se mi nejvíce hodí ke svetrům a různým cardiganům :)
    Elle about everything

    OdpovedaťOdstrániť
  11. jeseň mám aj ja najradšej najmä kvôli oblečeniu aké môžem nosiť! :D a rifle sú fakt najväčším základom tohto celého :) ja sosobne mám najradšej čierne a úzke, ale ani modrými nepohrdnem :) no a teraz som si objednala nové skinny mom jeans v čiernej farbe a neskutočne sa z nich teším :)
    Ivana xx

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Máme úplně stejný žebříček, černé úzké s vysokým pasem jsou u mě TOP, pak přichází na řady boyfriedny a až na konec modré jeany, v létě ještě krom černých ráda nosím bílé :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Já nosím jedině černé úzké s vysokým pasem. Oblíbené mam ze Zary a nebo z H&M :)

    LITTLE THINGS FOR EM

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Rifl bych jsi přes internet nikdy nekoupila, musí mi perfektně sedět :) Já mám taky rád skinny a je jedno, jestli jsou černé nebo modré. Taky se mi líbí high waisted. Roztrhání se mi moc nelíbí a boyfriend jeans taky ne. Nějak to není můj styl :)

    WantBeFitM

    OdpovedaťOdstrániť
  15. V septembri keď som bola v Ba som si kúpila moje prvé roztrhané rifle a nechci vedieť za koľko za 2€ v sekáči proste super kúpa. Vždy som si hovorila, že za deravé rifle toľko peňazí nedám a aha oplatilo sa počkať:-D Ale teraz ich už na seba nedám by mi kolená odyšli:)

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Miluji rifle s roztrhanými koleny. To je prostě moje :-) ale co se střihu týče, tak u mě jednoznačně vítězí skinny :) ale ráda bych si pořídila boyfriendy, pravé boyfriendy. Teď mám polo a ty jsou taky super, protože se mi hrozně líbí její vzhled. Jsou ve stylu postříkání různými barvami :)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovedaťOdstrániť

Instagram