VALENTÍNSKE POKUŠENIE | LUSH

by - februára 05, 2019

Ahojte žienky, som tu znova a ako vždy Vám chcem každým jedným článkom priniesť nejaké nové, zaujímavé informácie, ktoré by sa Vám mohli hodiť. Dnes sa budeme točiť okolo jednej veľmi známej značky, hlavne medzi blogerkami. Je to kozmetika, ktorá je 100% vegetarian, netestuje sa na zvieratách, handmade... áno, LUSH.

Ako každá jedna značka, firma, eshop, obchod - aj Lush sa zameral na obdobie ktoré sa nám blíži. Aké je to obdobie? No predsa Valentín. Čas, kedy je všetko ružové, cukríkové, zaľúbené... Preto si značka pripravila produkty, ktoré si môžeme počas tohto obdobia zakúpiť.  

Aj minulý rok mi prišiel balík od tejto značky a čo sa v ňom nachádzalo nájdete presne v tomto článku TU. Tento rok mi prišli 3 produkty a to mydlo na telo a ruky, masážitko a scrub na pery. Ako prvé sa hneď môžeme vrhnúť na túto rozkošnú jahôdku - mydlo. Ešte aby som nezabudla, je to limitovaná edícia, takže ak ju budete chcieť vyskúšať, tak čím skôr objednávaj. Ako prvé vôňa - tá je neskutočná. Keď si vezmete jahôdku so sebou do sprchy cítite naozaj krásnu vôňu, ktorá mi pripomína už tak vytúženú jar. Zanecháva na tele červenú farbu, ktorú však veľmi ľahko zmyjete. Obsahuje kokosový olej vďaka ktorému bude pokožka hydratovaná. Toto za mňa určite áno, musíte to skúsiť.
Ďalší úlovok je tento rozkošný banán - masážitko. Akože, fakt som si najskôr myslela, že je to taktiež nejaké mydlo na umývanie, ale keď som ho zobrala do sprchy nepenilo to, bránilo sa to vode, musela som zájsť na stránku Lush a vyzistiť niečo o tomto produkte.

A nakoniec som zistila, že tento produkt treba trieť po pokožke, masírovať sa ním a počas toho sa maslo na vašej pokožke rozpúšťa a hydratuje. Ak nie ste zástancami mastného efektu na tele tak by som Vám ho neodporúčala, ale pre suchšie typy ľudí - ako ja - je to skvelé vec. Ale tak ja mám veľmi rada aj rôzne oleje, len aby som bola mastná. A čo sa týka vône nepripomína mi to moc banán, ale je príjemná.
Posledný produkt je môj naj, naj, najobľúbenejší. Proste scrub na pery Eve´s Cherry - "šťavnatá vstupenka do raja." Tento produkt som už mala minulý rok tiež presne na Valentína ale v jahodovej príchuti, tento je čerešňový. Ak chcete aby boli Vaše pery neodoľateľné a pripravené na veľa bozkov určite siahnite po tomto cukrovom peelingu, ktorým si pomasírujte pery a potom kľudne zliznite. Perfektne zhydratuje pery a má veľmi veľké balenie, ktoré Vám vydrží dosť dlho. Tak čo, skúsite ho?
Toto boli valentíske novinky od Lush tak dúfam, že sa Vám celý článok páčil a inšpiroval. Inak ako teraz tak nad tým rozmýšľam, žene je veľmi ľahké kúpiť nejaký darček na Valentína, však? Kvety, drogéria, kniha, Lush, hocičo roztomilé... nemám pravdu ? 

Teším sa na Vás v komentároch!
Pekný zvyšok dňa, Alex!

článok obsahuje neplatenú spoluprácu, ale to nemení môj názor na samotný produkt

You May Also Like

9 komentárov

  1. Lush mě láká, nejradši bych zašla do prodejny, ale mám to strašně z ruky :-D , ale určitě už musím něco vyzkoušet :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Lush naprosto miluju, dokážu tam strávit třeba hodinu :) nejradši mám koupelnové bomby, ale tyhle novinky také nevypadají špatně :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Lush je dokonalý! a súhlasím ženám sa lepšie kupuju darčeky :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Já měla pár výrobků, ale ještě bomby do vany jsem neměla a ty bych ráda vyzkoušela. :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovedaťOdstrániť
  5. To všechno vypadá tak nádherně.. Od Lush jsem ještě nic neměla, ale bomby do koupele bych chtěla vyzkoušet, všechno od nich mi totiž v obchodě krásně vonělo :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ty produkty vypadají fakt super! :-) Už jsem si kolikrát říkala, že Lush musím vyzkoušet. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ten scrub vypadá sladce už na pohled! Úžasné. Masážítko znám, moc by mě zajímalo, jak funguje. Ale alespoň vím, že do vody nenamáčet. :D

    OdpovedaťOdstrániť
  8. mmm, ta jahoda vypadá skvěle! Miluju Lush, ty vůně a tak. mýdlo si dávám do skříně, krásně provoní a moli nemají anci, protože je to opravdu silné
    www.libenanovakova.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Ten scrub vyzerá úžasne. So značkou Lush som tiež spokojná.
    Môj blog: http://lifeforjul.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť

Instagram