AKO SA MENILO MOJE LÍČENIE | OD 2016

by - februára 19, 2019

Ahojte dievčatá, pohodlne sa usaďte a prichystajte sa na článok plný líčenia. Pri prezeraní a triedení fotiek z mojej zrkadlovky som sa dosť pobavila - hlavne pri tých, kde som fotila líčenie. Ale beriem to s nadhľadom, skúšala som, učila som sa a hlavne som rada, že sa v tom každý deň zlepšujem. Asi sa zameriam hlavne na líčenie očí - vybrala som fotky hlavne kde som sa snažila vykúzliť nejaké špeciálne tiene, ale poviem Vám niekedy ani to obočie nestálo za veľa. 

Rozhodla som sa, že Vám tu ukážem pár mojich fotiek od tých najhorších až po dnešnú podobu, kedy sa rozhodnem niečo nalíčiť. Dúfam, že sa Vám bude článok páčiť, možno sa v niečom inšpirujete, alebo pobavíte. 

Za mňa úplne to top najhoršie čo som kedy namaľovala je podľa mňa tento fialový skvost. Pleťovka ako tak pozerám sa mi celkom podarila aj s obočím, ale tie oči vyzerajú podľa mňa dosť zlé - nevytieňované, tá biela pod obočím katastrofa. Možno keby použijem umelé riasy, tak to nie je až také zle. 
Druhá fotka sa môžno na prvý pohľad nezdá až taká zlá, veď tie tiene sú celkom pekne spravené, až na tie mihalnice, ktoré som skoro vôbec nenamaľovala, takže to pôsobí dosť fádne. Ale preto je zaradená na druhej priečke, pretože to obočie - na to nemám slov, strašne zlý tvar.
Ďalšie dve líčenia o ktorých som písala aj samostatné články, kto tu už je nejaký ten čas, tak si ich možno aj všimol. Jedno dosť výrazné hnedé, ktoré by mohlo byť celkom dobré pokiaľ by som tie tiene aspoň troška roztieňovala. Ako vravím, zámer bol celkom dobrý, len som musela trocha popracovať na tom tieňovaní. 

Druhá fotka, na koho sa Vám podobám? Snažila som sa napodobniť a prekopírovať líčenie od známej Ariany Grande. Čo myslíte, je tam aspoň nejaká podoba? Najviac asi to odseknuté obočie, ktoré som musela dorobiť v programe. A tá linka :D
Na tejto fotke sa mi vôbec nepáči moja pleťovka, neviem či som použila nejaký dosť ružový makeup, ale bol to krok vedľa. Oči síce vytieňované, ale ... ten sek očných tieňov je troška dosť. 

Fotka nižšie, tam mám veľmi pekné nechty musím povedať :D aj obočie sa mi tu celkom páči ale tiež, asi som sa ponáhľala, rýchlo som chcela mať fotky a zabudla som dotieňovať. Linka dosť hruba, neviem či sa taká nosila, ale teraz nie je vôbec podľa môjho gusta. Nosíte takúto linku?
Moje prvé líčenie na novú sebou kúpenú zrkadlovku. To som ešte nemala dostatok odvahy na trošku výraznejšie, sýtejšie farby a držala som sa skoro stále hnedej. Neviem, čo sú to za mihalnice ale musím povedať, že sa mi nepáčia, pretože pôsobia moc umelo. Ale inak také celkom nevinné líčenie. 

Druhé, tiež som o ňom písala článok a ako by ste mali aj vycítiť z fotky išlo o Vianočné líčenie. Ten výraz je dosť zlý, vyzerám tak ako keby ma niečo bolelo, ale asi aj, keďže ako môžete vidieť tak mám zafačovanú ruku. Pracovala som vtedy na vianočných trhoch a troška som si porezala ruku. To ma však neodradilo od písania článok a moje vianočné líčenie bolo na svete aj s obväzom. Ale celkom sa mi páčilo a aj teraz by som sa tak kľudne namaľovala. 
A tu prichádza zlom, kedy sa mi začínajú páčiť moje líčenia. Skoro v každom som použila linku a niekedy mi trvalo naozaj dlho kým som ju nakreslila takú akú som si ju predstavovala. No už tú ruku mám takú vycvičenú, že linku zmáknem za pár minút. Ako ste na to vy a linka ?
Tieto 4 líčenia očí sú u mňa naozaj TOP. Ktoré oslovilo z tohto kvarteta najviac Vás ?
 Najnovšie líčenia, ktoré sa nachádzajú aj na mojom instagrame. Rada skúšam nové veci na svojej tvári a milujem robiť rôzne úplne iné líčenia, používať veľa farieb, linky - malé, veľké, farebné, ale vždy pri nie-dennom líčení využívam umelé riasy. Urobí to úplne iný finish <3 Používate Umelé riasy ?
Tak a sme na konci tohto dlhého článku, kde sa nachádza strašne veľa mojej tváre. Dúfam, že som Vás neunudila k smrti ale ste sa pobavili (pri tých prvých) a ďalej inšpirovali. Budem rada ak mi napíšete ktorý makeup sa Vám páči najviac a naopak ktorý najmenej. Tak už len na záver len dúfam, že sa vidíme aj pri ďalších článkoch.

Pekný zvyšok dňa, Alex!

PS: ešte prikladám moje halloweenske looky, ak ste ich nezaregistrovali na instagrame. 

You May Also Like

8 komentárov

  1. I když ve tvých očích jsou ty první líčení nepovedené, mě se líbí. Co bych dala za to, kdybych uměla aspoň něco takového vykouzlit na sobě. :-) Umělé řasy nepoužívám, ale líbí se mi to. Já se stále maluju přirozeně a ty halloweenské looky jsou super.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tak to je super príspevok! Je tam vidno ten posun a obdivujem ťa, mna makeup baví, ale bojím sa výrazných líčení. Mne sa najviac páči to s tou bielou linkou!
     xxAlexandra MS ALWAYS LATE

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Bože tolik nádherných líčení. :) A hned to první líčení se mi líbí. :))
    Vítejte u Mišky

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Myslím, že jsi udělala v líčení velký progress, to, jak se líčíš teď, ti moc sluší:) Každopádně i to druhé líčení je hezké.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Skvěle se v líčení posouváš!! Jsi fakt šikulka :-)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Stále si sa líčila tak úžasne. A tá linka? Dokonalosť <3
    Simple but significant

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Prekrásne líčenia ! Nikdy to nebolo nijak zlé :) Si šikula !

    S LÁSKOU, TORILINKA / @Torilinka

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ahoj Alex. Zaujal nás tvoj blog
    ak máš záujem o bloggerskú spoluprácu s módnym eshopom
    prosím kontaktuj nás na info@manzara.sk

    http://manzara.sk/

    OdpovedaťOdstrániť

Instagram