JESENNÉ KÚSKY Z ESHOPU | ROUZIT.SK

by - októbra 29, 2019

Áno, po babiom lete je tu znova sychravé, jesenné počasie, na ktoré niektorí z nás netrpezlivo čakali avšak niektorí by prijali ešte teplé dni. Ja som človek pre ktorého je prítomnosť najdôležitejšia a preto sa viem tešiť z toho čo je práve tu a teraz.

A práve tu a teraz by som Vám chcela ukázať pár typov na jesenné kúsky, ktoré by ste určite počas tohto počasia využili. Hneď na prvý pohľad som sa zamilovala do staro-ružovej farby, ktorú najdete na eshope Rouzit v rôznych prevedeniach. Páči sa Vám táto farba? Ale pokiaľ ste milovníci tmavých, zemitých farieb (to som  aj ja) - tie hľadajte TU
ukážka ružových variant z eshopu Rouzit
ukážka zemitých kúskov z eshopu Rouzit
Ďalší kúsok ktorý ste na mojom instagrame vychválili do neba sú tieto svetrové, rolákové šaty, ktoré sa dajú použiť aj ako dlhší sveter. Ja cez zimu veľmi obľubujem roláky a hlavne musia byť dlhšie aby mi zakryli aj kríže. Rolák som dokombinovala zlatým opaskom na stiahnutie, koženými úzkymi nohavicami a tiež mohutnejšími topánkami. Čo sa tento outfit hovoríte?

Rolákové šaty sú podľa mňa must-have kúskom na jeseň, dajú sa dokonale skombinovať s rôznymi silonkami/pančuchami či jednoduchými alebo vzorovanými. Ale tiež môžete tieto šaty použiť ako predlžený sveter s riflami. Malú inšpiráciu čakajte nižšie. 
inšpirácie na úpletové šaty z eshopu Rouzit
Posledný a môžem povedať aj najobľúbenejší kúsok je jednoznačne veľký, teplý kardigan, ktorý mi prirástol k srdcu.  Je veľmi príjemný na dotyk, krásna farba a ja nemám viac slov. Tiež ste sa naň veľmi pýtali na instagrame takže eshop Rouzit je odpoveď kde nájdete kardigan. A tiež nieje jediný, ktorý tam majú a ja by som si vedela vybrať ešte aspoň tri kúsky. Veď poďte pozrieť nižšie na inšpiráciu.
inšpirácia kardiganov z eshopu Rouzit
Ako sa Vám páči moje jesenné kúsky? Vybrali by ste si niečo? Ak áno, určite navštívte stránku a nezabudnite mi napísať do komentárov, čo sa Vám najviac páči. Teším sa na Vás. 

Teším sa na Vás v komentároch!
Pekný zvyšok dňa, Alex!

článok obsahuje neplatenú spoluprácu, ale to nemení môj názor na samotný produkt

You May Also Like

1 komentárov

  1. To jsou nádherné kousky! :) K podzimu se neskutečně moc hodí :) Nejvíc se mi líbí rolákové šaty, jen u sebe mám pocit, že mi tak úplně moc nesedí, nebo jsem ještě nenašla ty pravé :)

    Another Dominika | Ze sekáče

    OdpovedaťOdstrániť

Instagram