PREDSTAVENIE NOVÝCH VÔNÍ | S.OLIVER, BETTY BARCLAY...

by - novembra 06, 2019

 Ahojte, prajem krásny (jeden z teplejších) jesenný deň. Ja som sa akurát vrátila zo školy a som rada, že som si našla čas a môžem sa pustiť do písania. Dnes som sa rozhodla, že Vám ukážem pár noviniek zo sveta vôní, keďže som sa nedávno zúčastnila akcie kde nám pár nových predstavovali. Možno Vás inšpirujem napríklad k nejakému peknému vianočnému darčeku.

Ako prvú značku by som spomenula značku S.oliver, pretože s ňou spolupracujem už dlhšie. Ich vône sa mi vždy páčili a iný názor nemám ani pri novinkách #yourmoment, ktoré majú aj pánsku aj dámsku variantu. Obe nájdete na stránke fann.sk
Dámska vôňa Your moment a tiež aj tá pánska by mala voňať ako ten TVOJ MOMENT. Kedy sa cítiš najlepšie a je len na tebe kedy to je. Či keď tráviš čas s rodinou, alebo si na párty s kamarátmi... Je to jedno, je to tvoj moment a ty sa musíš cítiť šťastne a výnimočne. Presne o tom to je!

Zloženie dámskej vôni je kombinácia čiernej ríbezle a broskyne, tiež tu zacítite vôňu kvetov a pohodu doplní kašmír a bavlna. Pánska vôňa, ktorú som ja podarovala môjmu tatinovi nesie v sebe vôňu ananásu, mandarínky, borievky tiež tu zacítite levanduľu či santál. Podľa mňa sú obidve veľmi pekné a príjemné!
Vône 4711, o ktorých som sa prvýkrát dozvedela na akcii mi prirástli k srdcu. Hneď na prvý pohľad som sa zamilovala do samotných obalov a druhýkrát som sa zamilovala hneď ako som ich ovoňala. Ja tu mám dve jedna sa volá ROSE a druhá JASMIN. Snažila som sa ich aj vyhľadať na internete avšak tieto nie sú na našich eshopoch iba jedna a to tiež pánska. Uvidíme či sa do budúcnosti niekde objavia ale ja dúfam, že áno. Pretože voňajú naozaj krásne. 
Ďalšia značka o ktorej som už niečo počula a tiež aj skúšala je Betty Barclay. Aj im vyšla nová vôňa s názvom Bohemian Romance. Už z názvu môžeme predpokladať, že bude nežná, jemná, no proste romantická. V zložení sa na nachádza napríklad ružové korenie, konvalinka, biele pižmo. Tiež veľmi príjemná vôňa. Mali ste už nejakú vôňu od Betty?
A zakončila by som to vôňou od značky TABAC craftsman, ktorá je pánska a tiež ako inak putovala tatinovi (ten mal predčasné vianoce). Ako prvé musím povedať, že má neskutočne dlhú výdrž pretože som si ju len doma chcela skúsiť že ako vonia, tak som si ju šplechla na rukáv a ja som ju cítila celý deň a ešte aj na druhý deň. Veľmi príjemná avšak dosť aromatická vôňa.
Ktorá vôňa Vás zaujala najviac? Kupujete vône ako vianočný darček? Dajte mi vedieť do komentárov, budem sa na Vás tešiť.

You May Also Like

1 komentárov

  1. Žádné z těchto vůní neznám a asi jsem k nim ani nikdy nepřičuchla, ale zaujali mě ty vůně 4711, mají pěkné obaly.

    OdpovedaťOdstrániť

Instagram