FROM MY CAMERA | SUMMER 2019

by - októbra 01, 2019

Dnes to nebude ani o kozmetike, ani o oblečení, ani žiadna recenzia. Dnes som sa v tento zamračený deň rozhodla, že si trošku pripomenie teplé, letné dni a zhrniem Vám moje leto podľa fotiek ktoré sa nahromadili v mojej galérii. Bude to aj pre mňa také menšie zaspomínanie, ktoré mi to už ostane a môžem sa k tomuto článku stále a stále vracať. Bude to hlavne obdobie letných prázdnin, keďže som ešte školopovinná (vysokoškoláčka) a mala som letné prázdniny. 

Hneď prvé by som začala oslavou 70-tky mojej babky, ktorá sa konala ešte na konci mesiaca Jún. Stretli sme sa tam (skoro) celá rodina, kto mohol a ja som túto fotku vybrala práve preto, pretože sme tam všetky 3 spolu - ja a moje dve staršie sestry a toto je naša spoločná fotka za veľmi dlhú dobu. A teraz si tak hovorím, že by sme sa takto spolu mali fotiť určite viac. 
Chodili sme sa veľa kúpať. Či už s rodinou, s kamarátmi či priateľom. Veď na to predsa to leto je <3
Tiež sme sa rozhodli navštíviť vyhliadkovú vežu v Bojniciach. Je to dosť vysoká stavba postavená na vysokom bode odkiaľ je nádherne vidieť na celé mesto. Určite odporúčam navštíviť vežu. 
A stále som pre Vás skúšala produkty, fotila a následne písala recenzie. To je to čo ma baví najviac, dávať Vám pravdivé informácie o rôznych produktoch. 
 A tiež mi pri fotení asistuje, alebo ma aj fotí môj priateľ a preto sa niekedy zahrá na modela aj on. čo poviete ?
A v Júli sme sa vybrali na každoročný týždeň do Štúrova spolu s rodinou a tiež s kamarátmi. Je to už u nás taký zvyk keďže tam chodíme asi 10 rokov po sebe. Môj najobľúbenejší týždeň v roku.
 Ja a moja BFF <3
 ja a daddy <3
 a tiež s maminou a sestrou v pozadí, ktorá sa netvári moc nadšene <3
Tak a týždeň po Štúrove sme sa vybrali na dovolenku do Čiernej Hory na karavane, respektíve to bolo mesto Montenegro Utjeha. Síce sa nám stalo dosť nečakaných a nepredvidateľných vecí (zaseknutie sa s karavanom na benzínke, skoro okradnutie na rýchloceste, parkovanie kde sme museli nechať nie len zaparkované auto - ale aj kľúče od auta, či nejaký vírus v campe - zvracanie...) sme si spoločné chvíle užili a aspoň máme na čo spomínať. A ešte aby som nezabudla, cez Čiernu Horu, ani cez Srbsko a ani cez Bosnu a Hercegovinu nebola dialnica iba cesta, kde sa dosť často nachádzala značka - pozor ostrá zákruta alebo stúpanie aj 12%. Ale okúpali sme sa, videli sme dosť veľa z juhu Európy a máme teda dosť zážitkov. 
 po ceste a už zabývaní v karavane
 keď bola obsadená sprcha, tak sme použili tú vonku
naše more a ja
 trošku fotošútingu pri mori
 crazy selfie musia byť
 tiež sme navštívili mesto Bar
Po dvojtýždňovej dovolenke sme prišli domov a o 1 deň nás čakal festival Grape. Toto bol môj prvý rok, čo som sa zúčastnila a myslím si, že bolo aj na čase, keďže už 3 roky bývam hneď vedľa letiska kde sa udalosť koná. Na fotografovanie sme mali šťastie, pretože moja sestra sa zapojila do nejakej súťaže a vyhrala fotografa na jeden celý deň. Tak sa poď pozrieť na tie skvelé zábery. 
 a presne takto som dopadla druhý večer, kedy začala dosť veľká búrka, ešteže bývam vedľa letiska 
a stále som bola aktívna aj vo fitku avšak počas leta to nebolo úplne poctivé
 maľovanie je u mňa stále na prvom mieste a tiež som sa rozhodla natáčať na IGTV takže tam nájdeš aj tento look (môj IG) a tiež som sa nakonci leta rozhodla, že začnem maľovať aj ostatné ženy, takže sa mi už aj zaplnil diár na obdobie stužkových 
Vždy keď sa nám podarí nájsť nejaký spoločný víkend, kedy nikto nerobí (nestáva sa to často) sa vydáme na spoločný výlet. Väčšinou je to turistika, keďže sme celá rodina skôr aktívny dovolenkári. Tentokrát sme sa išli pozrieť na najvyšší vodopád na Slovensku - Šútovský, ku ktorému viedla asi hodinová túra. Dalo sa vôjsť až priamo pod vodopád, omočiť si nohy a nejaký odvážlivec sa tam môže okúpať aj celý.
 priamo pod vodopádom aj s dúhou a tiež s rodičmi
rodičia <3
 Keď sme už boli nablízku, navštívili sme aj Šútovské jazero, kde bola krásna, čistá voda, kde sa kúpe veľmi veľa ľudí. Príde mi to ako prírodné kúpalisko, ozaj krásne miesto. 
Tak a toto bolo niekde na konci augusta a začiatku augusta. Ktorá fotka sa Vám páči najviac? aké bolo vaše leto? Teším sa na Vás v komentároch

A chceli by ste aj naďalej takéto články ?
Pekný zvyšok dňa, Alex!

You May Also Like

3 komentárov

Instagram