KOZMETIKA Z BAMBUCKÉHO MASLA | BEBUTTER.CZ

by - októbra 21, 2019

Prajem pekný podvečer! Aký ste mali deň? Ako ste víkendovali ? Dúfam, že dobre, že ste si oddýchli a načerpali veľa nových síl na nasledujúci týždeň. Ja som bola trocha na bicykloch v prírode, potom som si nafotila fotky na blog a na instagram a upratala čo sa dalo. 

A tiež som sa rozhodla, že musím tento víkend pridať aj nový článok, ktorý už mám prichystaný nejaký ten čas. Bude to recenzia na značku, ktorú som tento mesiac testovala a rada by som Vám ju predstavila.  

Značka BeButter je česká, prírodná kozmetická značka, ktorá ma dlhú históriu avšak jej oficiálne začiatky sa datujú od roku 2017. Odvtedy má značka úspechy po celej Českej republike a tiež aj na Slovensku. Majú 13 najhlavnejších produktoch v troch formách - tuhé maslá, šľahané maslá a tiež krémy.
Ja som sa z ich ponuky zamerala na krémy a šľahané maslá. Takže najskôr krémy - rakytníkový a levanduľový. Oba produkty sú určené na pleť a ruky. Mali by pomáhať pri suchých miestach na tvári, dodávať im elasticitu a pružnosť, ruky by mali byť po nakrémovaní zhydratované.

Môj názor a celkový dojem je presne rovnaký ako krémy sľubujú. Ja mám celkovo suchú až veľmi suchú pleť a tiež aj ruky takže produkty, ktoré hydratujú sú u mňa vždy vítané.
Výhody
  • Príjemná vôňa
  • hydratácia
  • dobrý pomer cena/kvalita 

Druhé dva produkty, ktoré ma zaujali boli tuhé maslá. U mňa sú maslá na telá omnoho obľúbenejšie ako samotné krémy. Tu som sa rozhodovala na základe vône a preto som zvolila znova levanduľovú a citrónovú trávu. 

Maslá sú naozaj veľmi tuhé ale veľmi dobre sa naberajú a rozotierajú po pokožke. Pri natieraní máte pocit ako by ste ste natierali až olejom ale vôbec nezostane mastná pokožka. Pocit na pokožke zostane dosť dlho a pri tom sa krásne leskne. Na toto nemám slov, naozaj sa oplatí vyskúšať. Tento produkt pre mňa len samé výhody. 
Rada by som Vám predstavila ešte poslednú z trojice produktov, ktoré táto značka poskytuje avšak nemala som možnosť ich vyskúšať - sú to tuhé maslá, ktoré majú aplikátor. Tie sú už aj vo viacerých prevedeniach čo sa týka vône a sú teda určené na naozaj suché miesta, na ktoré si pomocou aplikátora nanesiete tuhé maslo a pokožka sa zregeneruje. Čo si myslíte o tomto produkte? Mne sa celkom pozdáva.
Ako sa Vám páči táto BIO značka zo susednej krajiny? Dajte mi vedieť, či ste už o nej počuli alebo ste sa o značke dozvedeli až z môjho článku.

Teším sa na Vás v komentároch!
Pekný zvyšok dňa, Alex!

článok obsahuje neplatenú spoluprácu, ale to nemení môj názor na samotný produkt

You May Also Like

2 komentárov

  1. Ahoj, másla vypadají opravdu krásně, takové já mám ráda....☺

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Miluji másla, vypadají fakt skvěle. Značku sice poznám, ale nic jsem od nich neměla.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovedaťOdstrániť

Instagram