SKÚŠAM PRODUKTY | MARK FACE AND BODY

by - januára 01, 2019

Tak a už je aj po Vianociach, vlastne aj po oslavách Nového roka 2019. Všetko ubehlo neskutočne rýchlo, ale môžem povedať, že som si tento čas naozaj veľmi užívala. Nezaoberala som sa robotou, ani školou a blížiacimi sa skúškami ale trávila čas s rodinou pri klasických rozprávkach a filmoch s vyloženými nohami. Nový rok som privítala s nadšením, čo mi prinesie a nech to už bude čokoľvek, budem sa tešiť z každej novej príležitosti, či už tej, ktorá dopadne výborne a posuniem sa ďalej, alebo aj tej zlej z ktorej sa mnoho naučím. Nedávam si žiadne predsavzatia, pretože by som sa bezhlavo rútila za jednou vecou a nestíhala by som si všímať nič ostatné.

Dnes je 1.1.2019 a ja som sa dostala k písaniu článku, keďže som počas voľna poctivo testovala produkty, aby som ich mohla zhodnotiť a napísať Vám o nich na blogu. Tentokrát to bude značka Mark Face and Body, ktorá sa stala u nás dosť populárna. Keď sa povie Mark, tak si hneď vybavím voňavé kávové peelingy, ktoré som už mala možnosť skúsiť a chcela som sa s nimi sprchovať stále.
Tentokrát to však nebudú tie klasické peelingy, ale dva produkty - jedna maska na vlasy a peeling na tvár. Doteraz som vôbec nevedela, že táto značka rozšírila sortiment a vyrába už aj iné produkty na tvár, telo aj vlasy. 

Za seba môžem povedať, že masky na vlasy som zaradila do mojej vlasovej rutiny. Raz za týždeň, si doprajem trošku viac času v kúpeľni ako iné dni a vyživím si vlásky. Poslednú dobu používam rozmarínovú masku, ktorá dodáva vlasom lesk a ľahkosť. Nesmierne lesklé vlasy mi zostali po používaní, čo som ani nečakala a češú sa ako po masle. Ale tiež má trápilo nadmerné množstvo vypadávania vlasov, takže som rada, že maska posilňuje vlasy a predchádza vypadávaniu. Od Alciny mi už došiel úžasný kondicionér, takže masku môžem používať aj ako náhradu kondicionéru, kedy ju opláchnem po 1-2 minútach a pri klasickom použití ju nechám pôsobiť 10 minút. Veľmi vydarený produkt. 

GREEN TEA - detoxikačný cukrový peeling
A toto je druhá láska v poradí. Poznáte tie produkty, ku ktorým si čuchnete a radšej by ste ich zjedli ako používali ako nejaký produkt na telo alebo tvár. Tak presne tento peeling na tvár by som určila na jedenie. Hneď ako som ho otvorila zacítila som leto, ktoré mi už tak veľmi chýba. Proste limetky, zelený čaj, mochito, leto, teplo, slnko... Áno, pôsobím ako šialená, ale to ste si ho ešte nečuchli. Ale ale späť k samotnému účinku. Peeling má trošku väčšie čiastočky ako by som očakávala pri peelingu na pleť, ale po vyskúšaní som zistila, že sú veľmi príjemné a pokožku nedráždia. Pred použitím si navlhčím tvár, naberiem na ruky trochu produktu a krúživými pohybmi masírujem tvár. Po opláchnutí je tvár hydratovaná a na dotyk veľmi jemná. Tento produkt má u mňa v kúpeľke dosť podstatné miesto a som veľmi rada, že som ho mohla skúsiť. Určite odporúčam.
Za seba môžem povedať, že zatiaľ otestované produkty od Marka ma naozaj príjemne prekvapili. Používate nejaké produkty od tejto značky? Určite mi dajte vedieť do komentárov a tiež mi môžete odporučiť nejaké dobré produkty, ktoré ste už otestovali od tejto značky.
článok obsahuje neplatenú spoluprácu, ale to nemení môj názor na samotný produkt

You May Also Like

6 komentárov

  1. Já měla vzoreček kávového peelingu a ten byl skvělý. Maska na vlasy se mi líbí, ale brala bych ten cukrový peeling, protože mám hrozně ráda zelený čaj v kosmetice. A ne jen v ní. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ten peeling vypadá moc dobře.Já momentálně používám na obličej peeling Loreal, ten cukrový a na tělo nějaký cukrovo-solný? od značky Saloos s vůní čokolády :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. O tejto značke som už počula veľa dobrých slov, ale doteraz som nemala možnosť vyskúšať ju. Ja už asi dva mesiace nepoužívam na vlasy žiadne kupované masky, len čisto bio odvary z byliniek a čuduj sa svete, vlasy sú viditeľne lesklejšie, jemnejšie a zdravšie :).

    Janie Hannagonova

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tak ten Green tea peeling mě dost zaujal! Vidím a čtu o něm poprvé, ale jelikož jsem milovník peelingů a zeleného čaje, tohle je kombo pro mě :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Moc mě zaujala ta vlasová maska. Trpím na vypadávání vlasů a hlavně na rozčesávání. Děkuji za super tipy, mrknu se po necem takovém moc ráda :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ještě jsem nikdy nic od této značky nezkoušela, ale vím, že si hodně holek chválí ty jejich kávové peelingy :-)
    All my cosmetics

    OdpovedaťOdstrániť

Instagram