AKO SPRÁVNE NALEPIŤ MIHALNICE, AKÉ LEPIDLO... ? ARDELL, MAKEUP REVOLUTION | ELNINO.SK

by - januára 21, 2019

Ahojte a ja Vás vítam pri ďalšom článku tu u mňa na blogu. Dnes prichádzam (podľa mňa) s dosť užitočným článkom, kde by som Vám chcela dať najlepšie rady ako si nalepiť umelé mihalnice, aké mihalnice používam, aké lepidlo používam... a k tomu aj menšiu recenziu mojej novej paletky od Makeup Revolution, tak dúfam, že sa tešíte.

Najskôr by som Vám chcela niečo povedať o palete od Makeup Revolution LONDON LIFE ON THE DANCE FLOOR - AFTER PARTY, ktorú mám zo stránky Elnino.sk. Nachádza sa tam 24 odtieňov, ktoré sú trblietavé aj matné. Viac ma zaujali tie trblietavá, ktoré majú úžasnú pigmentáciu ale vrcholový tieň je podľa mňa čierny, ktorý je naozaj čierny. Tak si vravím KONEČNE. 

Myslím, že tiene sú veľmi dobre vyskladané - dá sa vytvoriť aj chladnejší aj teplejší look, taktiež sú tam tiene, ktoré sa dajú požiť ako podkladové. Či už chcete trbietavé, matné, silnejšie, slabšie líčenie - určite môžete siahnúť po tejto variante od Makeup Revolution London. Teraz za cenu len 9,06 €. S touto paletkou sa ešte môžete tešiť na veľa "lookov". 
A teraz sa už môžme pomaly aj presunúť na mihalnice. Ako začať:

1. Výber mihalníc

Ja som vyskúšala už rôzne, tie lacnejšie z drogérie, aj tie drahšie - podľa mňa nestáli za nič. Preto som sa rozhodla pre kúpu cez internet a tu som objavila značku Ardell. Podľa mňa majú maximálne prirodzené mihalnice, primeraná dĺžka (áno, jasné, nájdete u nich aj dlhšie, kratšie, viac umelejšie - aké chcete), takže sa nestane, že by ste si nevybrali tie správne pre Vás. Ja určite odporúčam Ardell a teraz konkrétne tú mám dvoje BABY WISPIES a NATURAL DEMI 101 + lepidlo, a kliešte na lepenie.
2. Výber a nanesenie lepidla
Čo sa týka výberu lepidla, tak som tiež zástancom lepidiel od Ardell. Ako som prvýkrát vyskúšala na odporúčanie lepidlo Duo už som ho nemenila. Naozaj sa neverila, ako im dokážu vydržať nalepené celý deň, niekedy aj noc a vôbec sa nepohnú. Teraz na bežné akcie, na zábavy nosím umelé riasy a dokážu mi na oku vydržať naozaj dovtedy, dokým si ich sama nedám dole. Ako môžete vidieť na fotke mám tiež lepidlo od Ardell a skúšam ho prvý krát, mám ho už na oku asi 6 hodín a nádherne drží. Takže je to to isté.
Pri aplikácii lepidla na riasy postupujem tak, že si na takúto pinzetu na mihalnice nanesiem trocha lepidla a potom to natieram po časti mihalnice, ktorá sa bude lepiť na riasy. Ale nemusíte mať túto pinzetu a lepidlo aplikovať hneď z tuby (len aby sa vám nevytlačilo až moc lepidla von z tuby). 
3. Nechať lepidlo uschnúť
Ako nanesieme lepidlo na mihalnice je potrebné ho nechať 1-2 minúty uschnúť. Toto bolo chyba, ktorú som ja robila stále. Pretože, keď si ju idete lepiť hneď po nanesení lepidla, mihalnica sa bude šmýkať a vôbec sa nebude prichytávať na vaše riasy, avšak ak ho necháte trocha uschnúť, po priložení na oko sa už bude pomaly prichytávať (ale stále s ňou môžete manipulovať). Dobrá rada, zatiaľ čo bude lepidlo schnúť na mihalniciach, môžete si namaľovať špirálu. 
4. Lepenie mihalníc
Posledný krok je prilepiť mihalnice. Ja si ju vždy vezmem do pinzety a začínam lepiť v strede a až potom kraje. Vždy je treba ich tam poriadne pritlačiť na svoje a spojiť ich spolu. PS: Pri nalepení už vrchných mihalníc nezabúdaj na namaľovanie spodných. 
Tak a tu už môžete vidieť kompletné líčenie aj s mihalnicami. Ako sa Vám tento článok páčil, pomohol Vám trošku pri umelých mihalniciach ? Budem rada ak mi napíšete Váš názor dole do komentárov a samozrejme aj názor na paletku. 
článok obsahuje neplatenú spoluprácu, ale to nemení môj názor na samotný produkt

You May Also Like

12 komentárov

  1. lepenie mihalniíc je úprimne niečo s čím dosť strugglujem :D a väčšinou sa mi an mne ani nepáčia :/ ale možno ej to tým, že som neskúšala len úplne dobrý typ, ktorý by pristal môjmu oku a to lepenie bolo tiež viac ako hrôzostrašné :D ale ďakujem az tipy! rozhodne sa to chcem naučiť lepšie!
    Ivana xx

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ještě nikdy jsem umělé řasy neměla, ale už dlouho o nich přemýšlím :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Mne sa tie umelé mihalnice nepáčia, neviem prečo, no nejako ma neoslovili. :)

    Rebelliouslily

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Já jsem popravdě umělé řasy nikdy nezkoušela, mám svoje docela dlouhé, tak nebylo třeba :-) ale nikdy neříkám nikdy. Jinak paletka je moc hezká :-)
    All my cosmetics

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Nádherný článok a tiež veľmi užitočný, lebo lepenie mihalníc je pre mňa ešte stále dosť veľkou skúškou :D Najradšej mám presne tie, ktoré si spomínala, čiže Ardell a lepidlo DUO, to je klasika :)
    What A Fancy World

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Já už jsem to s řasami zkoušela několikrát a nikdy ne a ne aby to vypadalo použitelně. Mám doma krásné Ardellky i Duo lepidlo, ale asi to ještě chce čas - nebo mi to prostě není souzeno :D

    MagicBeautyLife

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Skvelý a nápomocný článok, a krásne fotografie! :) Spomínam si ako som si prvý krát lepila umelé riasy, bola to hrôza.. :D

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Umělé řasy jsem nikdy nezkoušela... Každopádně určitě přínosný článek

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Ja s nalepovaním vždy bojujem, vždy sa mi to nejako podarí,no trvá to dlho a dochádza mi tprezlivosť :D Preto si ich dávam len raz za čas, možno tak tri krát do roka ❤ xx

    Simona | l i v e i n f o x w o r l d

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Myslím ze ardell řasy jsou naprosto úžasné a mají i parádní lepidlo.. zkoušela jsem i magnetické ale je třeba je aplikovat na řasy aspoň s trochou řasenky jinak nedrží.. jinak docela zajímavá alternativa. Doporučuji vyzkoušet <3

    www.melissakinsley.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  11. velmi přirozené a pěkné :-) Já řasy lepit nemůžu, protože mi po lepidle opuchají víčka. :-/ takže jen obdivujem :-)

    The world of makeup

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Moc se mi líbí, jak si s fotkami dáváš záležet :-)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovedaťOdstrániť

Instagram