PRODUKTY, KTORÉ BY SOM SI NE/KÚPILA ZNOVU | NIVEA, WELEDA, ALCINA...

by - januára 11, 2019

Ahojte, dnes som si pre Vás pripravila nový formát článkou a to PRODUKTY, KTORÉ BY SOM SI NE/KÚPILA ZNOVU. Je to niečo ako spotrebované, ale na toto slovo mám alergiu a určite sa tak nebude volať môj článok. Iba toľko som chcela. A budem sem pridávať veci, ktoré celé domíňam a zhodnotím, či ten produkt stál za tie peniaze alebo nie. 

A hneď by som sa aj vrhla na prvé produkty, ktorými sú voňavky, alebo skôr povedané toaletné vody od Yves Rocher. Mám tu menšiu verziu vône Mon Evidence, ktorá mala veľmi príjemnú vôňu mandarínok, vanilky a nachádzala sa tam aj vôňa ruže. Proste, presne niečo pre všetky ženy. Ja som si ju veľmi obľúbila, no škoda, že sa mi už minula. Vône od YR mám rada, ale čo sa týka ceny je pre mňa troška prehnaná. Keď 50ml stojí 52€, áno vonia krásne ale za tú cenu nie. 

Druhá vôňa je taktiež od Yver Rocher (ďakujem, že ma takto zásobujete) s názvom Qui a l´Amour, ktorá bola aj stále je jarná limitka. Táto sa mi páčila o čosi viac, pretože bola sviežejšia - kvetinová, prírodná vôňa. Ja som ju mala vo veľkosti 50ml, môžete ju vidieť aj na fotografii a tiež je tu cena okolo 49€. S cenou nie som spokojná ani v tomto prípade. Viem, že YR je dosť známa značka, ale príde mi to predražené. 
Produkty od Nivei sú u mňa stálice a dá sa povedať, že skoro vždy som s výsledkami spokojná. Tentokrát tu mám dvojfázový vodeodolný odličovať z rady Micellair, ktorý sľuboval odlíčiť naozaj všetko. A je to naozaj pravda. V prvom rade som si myslela, že je to len nejaký reklamný ťah, ale musím povedať, že ja som bola veľmi spokojná. Vydržal mi dostatočne dlho a oči po ňom neštípu. A čo mne ešte veľmi vyhovovalo, že bol taký olejovitý, takže pokožku vôbec nevysúšal. Ak sa chcete rýchlo a účinne odlíčiť tak určite áno. 
Weleda, značka, ktorá mi tiež veľmi prirástla k srdiečku. Značka vyrába produkty, len z čisto prírodných látok a bez umelých konzervačných látok. No nie je to super? O jemnej čistiacej pene som už písala v jednom článku, kde som ju recenzovala po nejakom čase používania. ODKAZ  Pokožku vyčistí od všetkých nečistôt a zhydratuje pleť. Toto balenie mi vydržalo neskutočne dlho a stojí okolo 10€ čo je super cena. Určite áno!

Druhý produkt je z ich mandľovej rady, kde sa nachádzajú krémy, oleje, šampón a ja tu mám konkrétne domíňaný krém na tvár. Je trošku vodovejší a kto nemá rád poriadnu mandľovú vôňu, tak mu asi nebude moc voňať. Ja sa priznám, že mne veľmi voňal, ale tiež je tu problém docela malého balenia za cenu 15€. Je to však prírodná kozmetika a za tú sa v dnešnej dobe pripláca, takže tu sa neviem rozhodnúť.
Alcina sa stala moja obľúbená vlasová značka po tomto due. Je to kašmírový šampón a balzám na lesk a jemnosť vlasov. Toto nemusím ani porovnávať, aká je tam cena, pretože ta kvalita produktu sa oplatí za hocakú cenu. Tak a toto som netušila on stojí TU iba 3.45€ a kondicióner 1,90€  URČITE ÁNO! a tiež vám prikladám článok, kde som sa o týchto produktoch rozpísala TU.
Ďalšie produkty od Yves Rocher, tentokrát na čistenie pleti. Je to z rady Hydra Végétal, ktorá je u mňa veľmi obľúbená ako aj u každej jednaj z náš, ktorú trápi suchá pleť. Mám tu hydratačné tonikum a čistiaci gél - tonikum mi príjemne zhydratovalo vždy vyčistenú pleť, ale čo sa týka odlíčenia myslím, že to nie je ten správny výrobok na odličovanie. Na druhú stranu čistiaci gél dokázal odlíčiť všetko. Naozaj som bola až prekvapená, ako si poradil s makeupom. Cena 5.20€ teraz v zľave - áno.
Posledný produkt je od známej značky Mary Kay a ich novej rady Timewise. Toto je konkrétne denný krém na suchú pleť, no mňa neskutočne štípe v očiach. (aj moju mamu a sestru) ale na iných blogoch som nečítala takéto recenzie. Takže teraz neviem, či len naša rodina je nejaká divná :D Každopádne vôňa fajn, aj som ho dopoužívala ale vyhýbala som sa oblasti očí. A čo sa týka ceny tak tá je maximálne prehnaná podľa mňa - 43€
Tak a toto boli moje typy pre Vás a Vašu najbližšiu kúpu/nekúpu. Ak sa Vám páči takýto typ článkov, určite mi dajte vedieť do komentárov pod článok. A ak ste niektorý produkt už vyskúšali, dajte mi vedieť či sa zhoduje s mojím názorom alebo nie. 

You May Also Like

10 komentárov

  1. Je to úplne super nápad na článok! Mňa osobne si presvedčila o tom odličovači od NIVEA :) Doteraz som nenašla niečo, čo perfektne odlíči akúkoľvek riasenku na mojich očiach! Ak len niesu moje oči divné a tento od NIVEA pomôže, budem ti veľmi vďačná! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. 52 euro za vůni od yves rocher je opravdu hodně. Za takovou cenu se už dá sehnat Dolce i Guerlain 🤷🏼‍♀️ Nivea mě osobně na odlíčení vždycky zklamala, ale tahle flaška vypadá tak dobře, že dám Nivee ještě jednu šanci 😅

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Mě osobně od YR nesedlo zatim vůbec nic. Mě taky Nivea moc nesedí v odlicovacích mlékách.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. YR mi sedí a mám ráda, proto kupuji, Nivea - super typ, díky za něj, YR vůně - ne, mám své, Mary Kay - znám, nemám potřebu investovat tolik peněz do této značky, raději zajdu do Sephory. :_)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ani s jednin produktem zkušenosti nemám. Napřed jsem si myslela, že si pořídím tu micelárku od Nivei, ale nakonec jsem od tohoto opustila. Nelíbil se mi kolem ní ten obrovský boom.

    Přeji Ti krásný a úspěšný nový rok!
    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Pěnu od Weledy jsem měla a je fakt, že byla dobrá, krásně pleť vyčistila, já jsem ale spíš na olejové čištění, a tak jsem ji poslala dál.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Já spise používám ty obyčejné produkty z dm drogerie a vyhovují mi, takže neměním. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Tu černou micelárku od Nivei si nemůžu vynachválit. Je opravdu skvělá :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Veľmi pekný článok! :) Nad touto radou od Nivei som dlhšie váhala, no možno tú micelárku predsa len vyskúšam :) Klasická od nich mi vyhovuje, tak som veľmi zvedavá

    FRENCHSTYLE

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Tu Weledu mám zrovna moc ráda :-) ale třeba micelárky jsem přestala používat úplně, protože mi přestaly vyhovovat a pleť se mi po nich hodně zhoršila...
    All my cosmetics

    OdpovedaťOdstrániť

Instagram