MINIRECENZIA ALOE GÉL | HOLIKA HOLIKA

by - decembra 04, 2018

Prajem krásny deň, teda respektíve krásny utorkový večer! Ako ste strávili dnešný deň? Ja som išla na obed do školy a síce bola dosť veľká hmla, prekvapilo ma celkom teplé počasie na toto obdobie. Avšak ako som odchádzala zo školy, pocítila som, že vietor sa troška zdvihol a skoro som odfúkla. Neponáhľala som sa ani do práce, doma som si uvarila kávu, zapla televíziu a na instagram som pridala príspevok, ktorý som veľmi dlho zvažovala, či ho vlastne pridať.

Jedná sa o také menšie video, kde som predviedla 4 jeans outfit ideas a vy si ho môžete pozrieť tiež, poprípade zanechať komentár na mojom istagrame TU.

Avšak dnes som chcela písať článok na inú tému. Konkrétne som sa dostala k značke HOLIKA HOLIKA, ktorú som doteraz nepoznala ale vďaka stránke Beautyforyou som sa dostala aj k produktu 99% gélu z aloe vera. 

Ako prvé ma zaujal hlavne samotný obal, ktorý vyzerá ako list z aloe. Veľmi nápadité. Avšak zaujal ma aj produkt, ktorý má mnoho využití, pretože ho môžete používať aj na tvár, na vlasy ale aj na telo. Ja som sa rozhodla ho používať na tvár a telo. Na tvár ho nanášam pravidelne, pretože má hydratačné účinky, za ktoré je moja pleť veľmi vďačná. Pleť sa stáva jemnejšia, mal by pomáhať aj pri akné, čo ja ale nemám, ale aj tak ho používam na občasné vyrážky. 

Môj tip je aj napríklad dať gél do chladničky, alebo na chladné miesto a aplikovať ho do oblasti očí, kde slúži ako maska a príjemné chladí. Ma naozaj mnoho využití a mne sa aj mnoho z nich potvrdilo, že naozaj funguje. Som rada, že som objavila tento produkt. 
 článok obsahuje neplatenú spoluprácu, ale to nemení môj názor na samotný produkt

You May Also Like

5 komentárov

  1. Aloe vera gel doporučuji, mám ho taky a je to něco tak univerzálního. Není potřeba na sebe patlat miliony krémů.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Já už na něj koukala, vypadá zajímavě, jako maska musí být super.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tenhle gel mám ve vzorku, ale ještě jsem ho nezkoušela. Nebyla ta správná příležitost ho otestovat :)

    Přeji veselé a klidné Vánoce :)!
    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tak tohle musí být skvělá věc, já aloe miluji. :)

    Somethingbykate

    OdpovedaťOdstrániť

Instagram