DARČEKY, KTORÉ VŽDY POTEŠIA | VIANOCE SÚ TU

by - decembra 15, 2018

Tak a máme tu to najkrajšie obdobie v roku. Konečne sa môžem naplno ponoriť do vianočnej atmosféry, ktorá na mňa z každej strany vyskakuje. Presne v piatok mi začali "prázdniny", keďže vo štvrtok som dokončila svoje posledné predtermíny v prvom ročníku na vysokej škole. A hneď v piatok sme boli kúpiť živý stromček a dokonca som sa tak ponáhľala, že už je aj ozdobený. 

Tento rok sme zvolili ako inak biele ozdoby a zakomponovali sme do toho trošku staro-ružovej. Aký máte stromček tento rok vy? A vlastne máte ho už postavený? 

Pri slove Vianoce ma ako dieťa vždy napadli len darčeky, veď presne o tom boli Vianoce. Dnes ma už ani tak neláka to, čo si nájdem pod stromčekom, ale skôr ma láka celá tá príprava. Neskutočne som si užívala, keď sme spolu ako rodina išli vybrať stromček a každý z nás pri ozdobovaní pridal ruku k dielu. Teším sa na štedrú večeru - kedy sa nikam neponáhľame a vychutnávame si spoločné chvíle. 

Ale je jasné, že darčeky sú proste neodmysliteľnou súčasťou Vianoc, ale u mňa sú už až na druhom mieste. Presne si pamätám, že taký skoro každoročný darček bolo pyžamo. Pyžamo jednoducho patrí pod stromček a nikdy nikoho neurazí. Ak by ste hľadali nejaké pekné pre mamu, kamarátku... určite zablúďte na stránku Lascana.sk, kde je široký výber a zľavy.
Ako druhý tip je odo mňa pre Vás župan. Ja som veľký milovník županov a hlavne tých veľkých a huňatých. Ale tiež sa mi páčia ľahučké z príjemného materiálu - ale to skôr na leto. Ja si župan oblečiem vždy keď mi je zima, pri pozeraní televízie, pre upratovaní ale niekedy sa priznám, že v župane aj venčím psa. (ale nerobte to, ak nechcete aby na Vás ľudia divno pozerali :D)

A teraz taký troška novodobý tip, je určite pyžamový/domáci overal. Viete čo myslím? Proste kombinézu s nejakým veľmi cute motívom, do ktorej sa zapnete a zima Vám určite nehrozí. Ja tiež vlastním jeden ružovo-hnedý tigrovaný. Naozaj je to pohodlné oblečenie, až kým na Vás nepríde potreba sa vycikať.
A záverečné otázka, dostávali ste aj vy na Vianoce pyžamo alebo župan? A ako to máte s prípravami na Vianoce, tiež ich milujete ako ja?
článok obsahuje platenú spoluprácu, ale to nemení môj názor na samotný produkt

You May Also Like

4 komentárov

  1. Pyžamo nebo župan by mi určitě udělal radost, i ten overal. Na Vánoce jsem pyžao dostávala jak kdy, ale spíš ne, i když jako taková tradice to je fajn.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Po posledných pár Vianociach vlastním 5 pyžám, ktoré aktívne používam. A potom si nejak rodina všimla, že je čas s nimi prestať :-D Overal je ale zaujímavý nápad ako darček pre slečnu :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. To je jasná věc :-) nové pyžamko se vždy hodí.

    Přeji veselé a klidné Vánoce :)!
    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovedaťOdstrániť

Instagram