AKO DOPADLA V TESTOVANÍ PREVRATNÁ NOVINKA OD MARY KAY ? | TIMEWISE

by - novembra 19, 2018

Ktorá z Vás nepozná značku MARY KAY? Nájde sa tu taká? Aj keď sme ju neskúšali ešte, určite ste už o nej dosť počuli, keďže je na našom trhu už nejaký ten čas. Mary Kay mi pripomína moje začiatky blogovania, kedy som ešte ani netušila kam sa s blogom dostanem a čo všetko vďaka nemu získam. Preto začiatky, lebo to je jedna s prvých značiek s ktorou som začala dlhodobo spolupracovať. Práve vďaka ich eventov som spoznala ďalšie blogerky napríklad zlatú Candygrant, vždy elegantnú Veroniku, parťáčku Betty, ale aj Sajku aj keď tú som poznala už dávno <3 

Aj keď ich dekoratívnu časť produktov veľmi nevyužívam, keďže som ich ani veľa neskúšala, ale ich pleťovú a telovú kozmetiku mám veľmi rada. Pred cca mesiacom som sa zúčastnila tlačovej konferecii, kde nám bola predstavená nová rada Timewise, ktorá bojuje proti starnutiu pleti. Aj keď ja mám zatiaľ len 20 myslím si, že by sme sa mali o našu pleť starať aj teraz, keďže každým dňom pokožka už len starne.

Timewise - čo to vlastne je? Odďaľuje príznaky starnutia vďaka patentovanému komplexu zložiek. Rada Timewise sa snaží minimalizovať a spomaliť viditeľné príznaky starnutia pleti. V tejto rade sa nachádza denný a nočný krém pre suchú a normálnu pleť, ale aj pre zmiešanú a mastnú (tie som hneď podarovala mama, keďže ja som za suchú pleť). Tiež sa tu nachádza očný krém a čistiaci gél pre oba typy pleti.
Ako prvé by som začala krémami, ktoré som naozaj používala pravidelne. Denný krém nanášam na pleť po rannej hygiene počkám kým sa vstrebe a hneď aj nanášam makeup. Vôbec ho nerozbíja, čo je u mňa veľké plus. Hneď za plusom spomenie aj mínus a to, že fakt naozaj štípe keď si s ním omylom pretriete oko. Ale naozaj dosť. Inak pokožku hydratuje a mám aj pocit, že je pružnejšia. 

Čo sa týka nočného krému, myslím že, v podstate to isté čo aj denný, v očiach štípe rovnako. Počas noci je tvár kvalitne zregenerovaná a hydratovaná. Vôňa oboch krémov je jemná, príjemná - presne pre mňa. Takže za mňa krémy môžu byť, ale tá cena je podľa mňa trocha prehananá, keďže jeden stojí 43€. Čo myslíte vy?
Očný krém je proste niečo pre mňa. Úplne milujem tento typ produktu a veľmi rada ich aj testujem, keďže pri suchej pokožke je vrásky vidieť o niečo viac a hlavne v okolí očí. Čo sa mi páči najviac je to, že sa dokáže veľmi rýchlo vstrebať a tiež môžete po chvíli nanášať makeup. Dokonale hydratuje očné okolie, takže ja mu nemám to vytknúť. Asi iba zas a znova cenu - veľkosť je 14g, čo je normálne na očný krém a cena 35€. Tento ma prekvapivo neštípe.

Posledné sú tu dva čistiace gély, ktorý jeden je na suchú pleť a druhý na zmiešanú až mastnú. To som jasne siahla po tom, čo je na suchú pleť a zas a znova som prekvapená. Pri umývaní dokáže odstrániť aj makeup a dočistiť pleť. 

Za mňa sa táto rada Mary Kay vydarila, hodnotím ju tak na 70% a to preto, lebo tie ceny ma niekedy fakt dosť zarážajú. Neviem, čo s vy myslíte o týchto cenách v porovnaní s produktami ? Určite mi dajte vedieť do komentárov, budem sa tešiť.

You May Also Like

5 komentárov

  1. Mě už odrazovalo to štípání v očích, ne jen vysoká cena. Krémy mě teda moc nezaujaly.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovedaťOdstrániť
  2. pekne spracovaný článok Alex :) som taktiež veľmi rada, že vďaka Mary Kay som ťa mohla spoznať osobne :)
    čo sa týka pálenia v očiach, som prekvapená, pretože ja s týmto vôbec nemám problém, a to mám teda dosť citlivé oči. Asi treba dávať lepší pozor v oblasti okolo očí, aby sa tam nedostal :/
    MakeupbyVeo

    OdpovedaťOdstrániť
  3. O Mary Kay jsem už slyšela hodně krát, stále se rozhoduji zda si nějakou kosmetiku od této značky pořídit, nebo ne.. docela mě odrazují vysoké ceny. Moc krásné fotky! ��

    OdpovedaťOdstrániť
  4. S Mary Kay mám jenom minimální zkušenosti. Zaujal mě ovšem ten oční krém :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Mary Kay nepoužívam ale fotky sú krásne :)
    Mon
    https://lifebymon.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť

Instagram