AKO SOM SA DOPRACOVALA K LESKLÝM A JEMNÝM VLASOM? | ALCINA

by - novembra 15, 2018

Vítam Vás pri ďalšom článku na mojom blogu. Dnes by som sa veľmi rada venovala téme, ktorú denne preberáme (hlavne my, ženy) a sú to naše vlasy. Ešte predtým, ako začnem by som Vám veľmi rada povedala, že tie vlasy ktoré mám hore na fotke sú už minulosťou. Asi pred 5 dňami som sa ostrihala. Sama. Ak by ťa zaujímal výsledok, nájdeš ho na mojom instagrame.

No ale späť k téme. Už dlhšie som poznala značku Alcina, ale až teraz som sa dostala k nejakým produktom. Konkrétne je to rada CASHMERE - čo znamená kašmírová rada, ktorej produkty sú zamerané aj na vlasy, na telo aj pleť. Ja tu mám dnes z rady šampón na vlasy a balzám na vlasy.
Kašmírový šampón a tiež aj kašmírový balzám som začala používať asi pred 3 týždňami, takže si myslím, že už viem celkom posúdiť, či mi produkty vyhovujú alebo nie, keďže ja si umývam vlasy tak 2-3 krát do týždňa. A odpoveď je ÁNO, vyhovujú.   

Ja som si zafarbila vlasy farbiacim šampónom na tmavo hnedo (chytilo to na čierno) a odvtedy som ich mala naozaj veľmi vysušené, až sa mi robili chumáče na vlasoch. Ale pomohli mi aj veľmi rada od Yves Rocher ANTI-POLLUTION, tiež vrelo odporúčam.  Ale tiež odporúčam aj kašmírovú radu, ak chcete mať lesklejšie a hebkejšie vlasy, ale tiež ich sa budú česať ako po masle. Čo sa týka samotného obalu tak na mňa pôsobia minimalisticky čo sa mňa páči. 

Produkty sú určené hlavne na toto chladné, zimné obdobie takže ja som veľmi rada, že budú chránené moje vlasy aj cez zimu. 
Ešte som k vlasovej starostlivosti dostala aj krém z tejto rady, ktorý je tiež určený na zimné, chladné obdobie, ale ja som ho však ešte nestihla otestovať, keďže krémov na pleť dostávam asi najviac a nestíham ich spotrebovať. Avšak budem ho určite chcieť skúsiť cez túto zimu, takže Vám dám vedieť, ako dopadlo testovanie. 
 Dúfam, že sa Vám článok páčil a môžete mi dať vedieť, či používate nejaké produkty od značky Alcina, alebo či ju vlastne poznáte. 


You May Also Like

12 komentárov

  1. Od Alciny jsem vyzkoušela zatím jen rtěnky, vlasovku neznám :-) docela jsem si oblíbila tuhé šampony a jiné prakticky ani nepoužívám.
    All my cosmetics

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Máš nádherné vlasy. :) O Alcine jsem už slyšela a samé kladné recenze, no měla bych také někdy vyzkoušet. :)


    Somethingbykate

    OdpovedaťOdstrániť
  3. wau to je nádherná hříva, od Alciny jsem měla šampon a masku s argonovým olejem a vlasy po něm byly krásně jemné a hladké :-) Věřím, že tento je též super :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. toto asi potrebujem :D nafarbila som si totiz vlasy hennou a tiez ich to totalne vysusilo :/ a sampon co so. na ne pouzivala dosial mi na ne momentalne nesedi aj ked je urceny na suche vlasy :/
    Ivana xx

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ta dvojice na vlasy se mi líbí. Vlasy jsi měla hezky dlouhé. Alcinu poznám, ale ještě jsem od nich nic neměla. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Poslední dobou mě šampony co jsem si koupila nevyhovují, nevím jestli to je produktem nebo spíš mými vlasy. Od Alciny jsem nikdy nic nezkoušela ale docela jsi mě nalákala.
    Terezah-style

    OdpovedaťOdstrániť
  7. To je dnes niečo vo vzduchu, že všade vidím články o šampónoch? :-D
    Vlastne aj ja som dnes písala o šampónoch, akurát že o tých prírodných - tuhých.
    Túto značku síce vôbec nepoznám, ale páči sa mi tvoja hriva, takže niečo na tom bude :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Já tedy upřímně abych pravdu řekla, tak o této značce slyším poprvé, ale wau, tvoje vlasy vypadají skvěle, takže se určitě na ni moc ráda podívám a něco vyzkouším, neboť mám takový problém. Před pár lety jsem bydlela ve Švédsku, kde jsem si oblíbila jednu vlasovou kosmetiku, je úžasná a vlasy jsem po ní měla přesně takové, jaké jsem si představovala. Ovšem problém je, že jsem se vrátila zpět do ČR a tady je nemožné tuto značku sehnat či ji sem jakkoliv objednat a já mám problém, protože mi skoro nic nesedí a přijde mi, že mi všechno hodně vlasy vysušuje a už z toho začínám být zoufalá... :( Takže děkuji moc za tip, ihned to omrknu :)

    Malá Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Máš veľmi pekné vlasy. Značku poznám ale ešte som od nej nič neskúšala 😊

    Suesanqa

    OdpovedaťOdstrániť
  10. O tenhle značce slyším asi poprvé. A asi ji také potřebuji, na ty moje vysušené vlasy. A hlavně se mi moc líbí ty krásné obaly. A ty jsi taky moc krásná! ☺️

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Máš nádherné vlasy! Jinak tuto značku neznám, ale vypadá dobře:)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. O tejto značke počujem prvýkrát. Presne mám vlasy krepove a chlpia sa mi chcelo by to niečo take čo im opäť dodá lesk a tato rada tak vyzerá .. idem skusit pogooglit koľko stoja tieto prípravky atd :) ďakujem za tip :)

    OdpovedaťOdstrániť

Instagram