SKRÁŠLI SI SVOJ DOM | DESENIO

by - apríla 07, 2020

Zdravím z karantény a prajem Vás krásny, príjemný podvečer! Dnes som si zvonu sadla za svoj pracovný notebook, vybavila pár emailov a dopísala aj článok. Dnes sa budeme na mojom blogu venovať veľmi estetickej téme a to sú plagáty v rámoch. 

Konkrétne som nedávnom objabila stránku Desenio a môj prvý článok nájdete TU v tomto odkaze. Ja som si už raz vyskladala 6 obrazov, ktoré sa mi hodili do obývacej izby a do chodby a tentokrát som sa rozhodla ich dať aj do izby. Mne sa obrazy na stenách veľmi páčia a dotvoria celkovo útulnejší domov. 

Prvýkrát som sa rozhodla voliť čierno-bielu kombináciu, pretože kuchyňa s obývačkou je ladená do tiež do čiernobiela. Do chodby som zvolila skôr prírodné motívy, aby sa chodba presvetlila. Tentokrát sú však obrazy rôznorodé, nachádzajú sa tam hlavne kvety, príroda a palmy. Farby plagátov sú veľmi pestré a preto som sa rozhodla pre jednoduchšie rámy a teda čierne drevené a krémové. 

Som veľmi zvedavá čo poviete na môj výber avšak viem, že tu nie som jediná milovníčka dekorácií a preto som vybavila aj 30% zľavu pre Vás s kódom ~ALEXXIEW30~ na všetko. Dúfam, že zľavu využijete a potešíte aj nejakou takouto maličkosťou. Zľavový kód bude trvať do 13.4 - takže neváhaj. 

Či už sa ti páči skôr zvierací motív, rastlinný, alebo fotky miest, nájdeš tu úplne všetko a tiež si môžeš dať plagát aj personalizovať. Nie je na čo čakať, klikaj TU a nezabudni na zľavový kód.
Ako sa Vám páči môj výber? Máte rady obrazy? Dajte mi vedieť do komentárov váš názor.

You May Also Like

11 komentárov

  1. Ty květy jsou krásné. Mám obrazy ráda a v pokoji mám dva. Jeden s fotkou mé kočky, když byla kotě a druhý s jednoduchou kresbou černé kočky na bílém pozadí, akorát jsou oba na plátně.
    Zrovna jsem si říkala, že bych jeden pořídila i do kuchyně místo police, co tam mám, tak určitě kouknu na nabídku a případně využiji slevový kód, takže moc za něj děkuji :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Great article! We will be linking to this particularly great article on our website. Keep up the good writing.

    성인야설

    OdpovedaťOdstrániť
  3. What’s Happening I'm new to this, I stumbled upon this I have found It positively helpful and it has helped me out loads. I’m hoping to contribute & aid different users like its aided me. Good job.

    타이마사지

    OdpovedaťOdstrániť
  4. I do not know whether it’s just me or if everybody else encountering issues with your blog. It appears as if some of the written text within your posts are running off the screen. Can someone else please comment and let me know if this is happening to them too?

    안마

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Máte to doma veľmi pekné, to musím povedať. :) Ja sama preferujem trochu iný štýl, ale dokážem oceniť niečo iné. :) Ja som skôr ten človek, čo to má doma veľmi praktické, než načančania. Tým, že veľa športujem a pohybujem sa v meste, tak to nepotrebujem. Domov chodím prakticky len prespávať. :) Jednoducho mestské pochôdzky. Ako asistentka v jednej významnej firme jednoducho musím. :) Ostatne treba krokomer od https://www.mibandshop.sk/xiaomi-mi-band-6/ mi nie zriedka hlási, že som nachodila za deň aj cez desať kilometrov. :)

    OdpovedaťOdstrániť

Instagram