MOJE VLASY POTREBOVALI POMOC | KÉRASTASE

by - apríla 29, 2020

Dnes som si sadla za počítač a vedela som, že musím niečo napísať. A keďže som mala rozpísanú už dlhšie recenziu na vlasové prípravky, rozhodla som sa ju pridať. V nádobkách od produktov mi ostáva na dne, čo značí čas napísanie článku. 

Hneď ako som produkty pridala na story na instagrame ste mi písali, že by ste určite chceli recenziu na blogu. Tiež, tie ktoré ste už produkty skúšali, ste ich iba vychválili, takže je čas aj na môj názor. V prvom rade by som chcela vyzdvihnúť krásne balenia, ktoré ma zaujali na prvý pohľad - ružová farba mi príde v poriadku.

V balíku, ktorý som dostala na otestovanie sa nachádzali 4 produkty - konkrétne šampón na vlasy, kondicionér, sprej pri fénovaní a tiež aj sérum. Najskôr by som Vám však trošku priblížila samotnú značku Kerastase - keďže až 88% žien trpí vypadávaním vlasov, rozhodla sa tento problém riešiť. Preto sa dala dokopy s dermatológmi, znalcami z výživového poradenstva a vyvinula akčný plán a rady pre rôzne typy padania vlasov.

Práve rada Genesis, ktorú som testovala ja zacielila priamo na pôvod vypadávania vlasov. Kmeňové bunky plesnivca alpínského pomáhajú vlasu udržať hydratáciu a súčasne fungujú ako antioxidant. Radou od Genesis doprajete svojim vlasom regeneračný boost, vďaka ktorému sú vlasy odolnejšie, silnejšie a hlavne zdravšie.

Ako prvý by som Vám predstavila hlavný produkt a tým je šampón na vlasy. Jeho hlavnou úlohou je poskytovať hydratáciu a zabraňovať lámavosti vlasov. Ja som si ho veľmi obľúbila, má veľmi príjemnú ľahkú vôňu a robí veľa peny, čo ja pri šampón potrebujem. Jediné mínus, ktoré som spozorovala je veľkosť, určite by som prijala väčšie balenie. 
Presúvame sa na kondicionér, ktorý je vyvinutý pre oslabené vlasy so sklonom k vypadávaniu. Ja som mala dosť veľké problémy s vypadávaním, takže som rada, že som sa dostala k tejto rade. Aj keď šampón je už skoro prázdny, o tomto produkte sa to nedá povedať. Ale tak to pozná asi každý, že šampón sa minie skôr ako kondicionér. Hlavná vlastnosť je, že vlasy nezaťažuje a veľmi dobre sa dajú rozčesať.
Presúvame sa na produkt, ktorý sa mi vizuálne páčil asi najviac a najviac ma aj zaujal. Je to sérum, ktoré si máte nanášať na pokožku hlavy - pri korienky vlasov, toto sérum podporuje rast a udržuje zdravie vlasov. Pomáha tiež vytvárať priehľadnú vrstvu, ktorá chrániť vlasovú pokožku a udržuje ju v zdraví a chráni pred vonkajšími vplyvmi. Ja som si na toto sérum veľmi zvykla, dávam si ho ešte stále buď ráno alebo večer a musím povedať, že tie vlasy sú ozaj silnejšie a pevnejšie. 
A dostali sme sa až k poslednému produktu, ktorým je ochranný sprej pri tepelnej úprave pre oslabené vlasy. Mne veľmi pomáha pri rozčesávaní a dodáva veľmi pekný lesk vlasom. Vlasy sú pružné. Ja som zaťažená na všetky tieto ochranné spreje, pretože sa s nimi viem naozaj krásne rozčesať a vlasy sa mi nemotajú. 

Tak a ja som Vám povedala celý môj názor na túto značku Kerastase a konkrétne radu Genesis, ktorá je určená na slabé vlasy s tendenciou vypadávania. Prišlo mi veľmi veľa pozitívnym ohlasov k tejto značke a ja som sa v týchto názoroch len utvrdila. Veľmi sa mi páči celé myslenie značky, zameranie sa na problémy vlasov a celkovo produkty.

Som zvedavá na ďalšie vaše názory, kľudne mi dajte vedieť váš postoj k tejto značke. Budem sa na Vás tešiť!


You May Also Like

3 komentárov

  1. O tejto produktov rade som toho už viackrat čitala avelmi sa mi páči. Tiež počujem na nu veľa pozitivnych ohlasov... Tak snád až dominam svoje aktuálne vlasove zásoby, vyskušam toto.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Celá táto rada vyzerá fakt zaujímavo 💕 Asi si teda urobím radosť po štátniciach...

    Viki z blogu BarsVee🌸 - BarsVee na Instagrame🌸

    OdpovedaťOdstrániť
  3. O značce slyším prvně, ale podle fotek i toho, co píšeš, se mi zdá zajímavá. Osobně mám taky problém s vypadáváním vlasů, což je způsobené především tím, že jsem zvyklá vlasy utahovat do culíků či drdolů a tím je ničím... Určitě se podívám na další informace. :)

    Lucka z Seriouszone

    OdpovedaťOdstrániť

Instagram