AKO SI ZÚTULNIŤ DOMOV | DESENIO

by - januára 21, 2020


Prajem Vás krásny utorok. Ja som sa dnes zobudila do trochu zamrznutého, ale krásneho rána. Dúfam, že ste sa aj vy prebudili do pekného rána a máte energiu na celý deň, alebo aspoň na nový článok, ktorý si dnes prečítate. 

Zas a znova odbočíme od témy Beauty, a tentokrát sa budem uberať skôr do témy interiérový dizajn. Ja som prednedávnom navštívila stránku DESENIO a bola to láska na prvý pohľad. Nachádza sa na nej najširšia ponuka plagátov, doplnená aj o rámiky, lišty či zavesenia. 

Odvtedy čo som si vyberala ja svoje plagáty, tak sa na stránke objavilo ďalších asi milión nových produktov, z ktorých by som si vedela zas a znova vyberať. Nástenné umenie je najmä v škandinávskom štýle, takže si vyberie naozaj každý a hodí sa do každého interiéru. 

Takže poďme od začiatku: Kliknete na Plagáty a vyberiete si motív, ktorý je vašemu srdcu najbližší. Ja odporúčam prírodné motívy, ale sú tam aj rastlinné, čiernobiele, zvieratá, vintage, mapy a mestá a mnoho mnoho ďalších. Nasleduje výber veľkosť plagátu a taktiež rám. Z rámikov máte taktiež široký výber či už drevený, kovový, zlatý, strieborný, biely... A už len objednať. Pri objednávke nad 39€ máte poštovné zadarmo. Doručenie je zvyčajne 3-7 pracovných dní podľa veľkosti objednávky. 

Vaše plagáty prídu zrolované v ochrannom obale a taktiež aj rámy. Tie sú uložené v krabici a vystlané aby sa po ceste nepoškodili. Taktiež je na každom z nich nalepená ochranná fólia. 

A teraz sa už presunieme na moju objednávku. Ja som si vybrala dokopy 6 plagátov so šiestimi rámami. Tri obrazy som vyberala do obývačky, ktorú máme ladenú do biela, taktiež aj obrazy sú jednoduchšie, minimalistické a jeden je personalizovaný, kde je spomenutá naša rodina. Veľký nápis "family" s menami našej rodiny. 
Ďalšie tri som si vysnívala na chodbu, pretože mi prišla vždy trochu prázdna. Tie som vyberala práve z tých prírodných motívov, ktoré sú výraznejšie majú sýtejšie farby a jeden je skôr z abstraktnejšieho umenia, aby sa obrazy moc nebili.
A na záver by som Vám chcela oznámiť, že aj prejdete na stránku cez tento preklik TU tak získate 25% zľavu ak pri objednávke zadáte kód "ALEXXIEW25"

You May Also Like

6 komentárov

  1. Vypadá to opravadu moc krásně, já si většinou dekorace do pokoje kreslím sama, ale tohle je opravdu moc hezké :)

    One Loving Girl

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Je to krásne, no veľmi by ma zaujímalo, či z toho umelci-grafici-fotografi majú niečo. Pripadá mi to bohužiaľ ako niekoľko stiahnutých fotografií z Pinterestu, ktoré si vie dať človek o niečo lacnejšie vytlačiť a založiť do lacnejšieho rámu. Ktovie, možno je realita iná, no toto je len môj názor :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Vypadá to moc hezky. Krásně sis vybrala. Taky jsem už přemýšlela nad nějakým větším obrazem do ložnice.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tak to je nádhera, či už jemné a minimalistické prevedenia, alebo tá príroda! Krásne si to nakombinovala :)

    FRENCHSTYLE

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Hezké jsi vybrala! :) Taky bych nějaké do pokoje potřebovala. :)
    Ela

    OdpovedaťOdstrániť

Instagram