SKIN FOOD STAROSTLIVOSŤ | WELEDA

by - marca 26, 2019

Ahoj utorok! Aký je Váš dnešný deň? Ja by som povedala, že môj je celkom v pohode, ráno som si bola vybaviť nejaké papiere, prišla som domov a robila veci na blog a poobede utekala do roboty. Ale najradšej by som aj tak ležala doma v posteli, pretože sa necítim úplne najlepšie. No písať článok dokážem, takže čo to bude dnes?

Dnes by som Vám veľmi rada predstavila radu Skin food od známej značky Weleda. Kto pozná túto značku? Určite sa tu nájde dosť veľa blogeriek, ktoré túto značku poznajú, pretože je známa vo svete. Ich produkty sú z prírodných surovín a vždy bez konzervačných látok.  

Takže z čoho táto rada pozostáva? Nachádza sa tam multifunkčný krém s hojivými a regeneračnými účinkami, hydratačný light krém, maslo na telo a tiež hydratačné masielko na pery. Sú to tieto 4 produkty a určite si ich zamilujete tak isto ako ja. 

Ako prvé by som chcela začať s týmto malým produktom na pery alebo ho môžeme nazvať aj prvá pomoc pri suchých perách. Tento produkt sa mi nesmierne zapáčil, na perách je veľmi príjemný - naozaj ako maslo a dodáva im krásny lesk. Vyzerajú plnšie, lesknú sa a ešte aj hydratuje - no čo lepšie si môžem priať. Tento balzám na pery za mňa zatiaľ najlepší.
Druhý produkt najslávnejší multifunkčný gél na telo a tvár. Dá sa použiť naozaj všestranne - a ako ho používam ja? Určite na suché časti tela ako sú chodidlá, lakte, kolená. Potom na tvár ako klasický krém alebo tiež aj ako masku na tvár. Ale ja viem, že má ešte mnoho a mnoho ďalších využití, ktoré nájdete presne TU. Čo sa týka samotného krému je stvorený presne pre mňa, pretože je určený pre suchú pokožku. Pre mňa jedna nevýhoda je, že je na mňa dosť hustý a ťažie sa mi nanáša na pleť. Pri aplikovaní na tvár cítim ešte dlho úžasnú hydratáciu a tak to funguje aj na ostatných častiach môjho tela. Naozaj univerzálny krém!
Produkt Skin food light je hydratačný krém a je to taká novšia, jemnejšia verzia univerzálno krému Skin food. Má ľahšiu textúru, riedkejšiu a preto sa mi s ním lepšie manipuluje na pokožke. Hydratuje takmer okamžite a vydrží dosť dlhú dobu.Ja tento krém používam aj ako podklad pod makeup a drží skvele - vôbec makeup nerozbíja a pokožka vyzerá zhydratovaná a aj je! Mne tento ich novší typ Skin food vyhovuje o trochu viac. Ako ste na tom vy? Ktorý preferujete? Máte radšej hutnejšie krémy alebo redšie ?
V poradí štvrtý produkt, ktorý tu nesie chýbať. Väčšie balenie 150ml univerzálneho krému na hojenie a regeneráciu. Hneď ako som ho otvorila som bola najskôr trošku znepokojená hutnou a hustou konzistenciou krému, ktorý je určený na telo. Avšak naučila som sa, že vždy treba produkt najskôr skúsiť, dať mu šancu a až potom súdiť, asi preto som sa dala aj na toto blogovanie. Naniesla som ho ťažšie ale o to ľahšie sa rozotieral na pokožke. Zostala po ňom ako keby taká ochranná, priesvitná, hydratačná vrstva, ktorá pomáha vášmu/môjmu telu. 
Tak čo hovoríte na radu Skin Food? Ja som sa do nej asi zamilovala, do každého jedného produktu - ktorý sa pozdáva tebe najviac? Daj mi vedieť. A ak máš nejaké ďalšie typy ako využiť univerzálny krém tak mi daj vedieť do komentáru, budem sa tešiť.

Pekný zvyšok dňa, Alex!

článok obsahuje platenú spoluprácu, ale to nemení môj názor na samotný produkt

You May Also Like

9 komentárov

  1. krásne spracovaný článok Alex! ;)
    produkty nepoznám, ale určite sa po nich a všeobecne po kozmetike Weleda popozerám viac :)
    MakeupbyVeo

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásné fotky a skvělé produkty :) moc mě zaujalo to máslíčko na rty, musí krásně vyživovat :)
    MyGoldenMind

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Mě nejvíce zaujal balzám na rty, ale taky bych ráda vyzkoušela tu lehčí verzi univerzálního krému. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Za mě super,momentálně tyhle novinky testuji a jsem jednoducho nadšená :-) jinak super článek :-) Ps: balzám teď nedám z ruky :D

    V čem spočívá ženská síla

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Zaujala mě ta odlehčená verze klasického skin food, takže tu se chystám určitě vyzkoušet :)
    HAUTE BASICS

    OdpovedaťOdstrániť
  6. hľadám nejaký dobrý balzám na pery - takže ďakujem za tip :P

    WHEN PIGS FLY

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Tuto značku neznám. Btw. skvělá recenze. :)

    OdpovedaťOdstrániť

Instagram