OSLAVUJEME 60. ROKOV NA TRHU | YVES ROCHER

by - apríla 02, 2019

 Ahojte, prajem krásny slnečný deň. Dnes je presne 2.4. utorok a ja som nesmierne nadšená, že je už apríl. Stále som chcela leto, ale teraz už chcem aby bolo takto krásne stále a chcem si naplno užívať aj tieto aprílové dni a nie sa stále tešiť len na to čo bude. Takže som sa rozhodla viac tešiť z toho čo je teraz. Napríklad to, že dnes je krásne a ja som nemusela ísť do školy, pokojne som si pospala, vypila rannú kávičku s maminou a je mi dobre! Nič viac nepotrebujem, len nech si v každom jednom dni nájdem niečo, čo ma urobí šťastnou.

A keďže dnes som naozaj v pozitívnej nálade, aspoň sa teda snažím, prinášam Vám pozitívny, príjemný článok. Mňa, a ako aj mnoho ďalších blogeriek pred nedávnom prekvapil kuriér s veľkým balíkom. A vnútri sa nachádzal košík s produktami od Yves Rocher, machom a tiež aj chutnou marmeládou. 

Nachádzali sa tam produkty, ktoré sú pre túto značku ikonické a to preto, pretože Yves Rocher oslavuje svoje 60-te výročie na trhu. Začalo sa to v roku 1959 kedy Pán Yver Rocher zriadil svoje prvé laboratórium vo francúzskom Bretónsku. A keďže mal veľkú úctu k ženám a prírode tak aj podľa toho sa snažil viesť svoju značku, ktorá bola od začiatku iná ako všetky ostatné. 

Môj názor na túto značku je ako inak pozitívny. To ste si už mohli všimnúť aj tu na blogu, kde zverejňujem produkty a väčšina je stvorená ako pre mňa. Yves Rocher poznám dlhšie, ich produkty som používala dlho pred blogovaním spolu aj s maminou a sestrami. A preto som si dnes pripravila pár mojich naozaj dobrých produktov, ktoré sú pre mňa na prvých priečkach. 
Ako prvý tu mám krém na tvár. A nie len tento, to sa týka všetkých krémov, ktoré som doposiaľ od Yves rocher vyskúšala a poviem Vám bolo ich dosť. No dala som sem môj aktuálny a zhodou okolností je to ten hydratačný, ktorý mám naozaj asi najradšej. Má veľmi príjemnú konzistenciu a tá čistá vôňa je neopísateľná. HYDRA VEGETAL 
Produkty na pery. Či už dekoratívne (aj to tu bude) alebo starostlivosť. Každú zimu prežijem s krásnymi nepopraskanými perami len vďaka tomuto. Veľmi príjemne sa nanáša a na perách vydrží veľmi dlho. Vôní majú naozaj veľmi veľa ako napríklad malina, čerešňa, kokos či vanilka a stojí len 2.50€ čo je naozaj super cena za kvalitný balzám. 
Veď som to vravela, že sa dostaneme aj k dekoratívnej kozmetike. Ja osobne som si veľmi obľúbila ich matné rúže. Majú super pigmentáciu a veľmi príjemne sa nanášajú a držia na perách. Na taký bežný deň je to rúž presne do kabelky. MATNÝ RÚŽ
Medzi čistiacu starostlivosť sa na prvé priečky tiež často dostávajú práve produkty od Yver Rocher. Mám rada ich peelingy, ale viac si idem na čistiacich géloch, ktoré s prehľadom dokážu odlíčiť celý makeup. Vždy príjemne voňajú a vôbec mi nedráždia pokožku. Tiež je po nich veľmi jemná a staí už len použiť krém a môžem ísť spať. ČISTIACE GÉLY
A určite nemôžem zabudnúť dať do tohto článku krém na ruky. Ja som maniak na krémy a mám ich naozaj všade a musím ich mať všade - v kabelke, pri posteli, v ruksaku... pretože keď zacítim, že ich mám suché okamžite si ich musím natierať, pretože zostávam nervózna. A tu mi pomáhajú krémy od YR. Majú veľmi dobré hydratačné účinky a krásne vône. Na výber veľkú škálu produktov, takže vždy nájdem nejaké, ktorý si ma získa. KRÉM NA RUKY
A dostali sme sa až nakoniec môjho pozitívneho článku spolu so zelenou značkou Yver Rocher. A teraz tá základná otázky, aký je Váš obľúbený produkt? Kľudne mi napíšte nejaké Vaše obľúbené produkty s ktorými ste na 100% spokojné a ja sa rada nechám inšpirovať. Alebo Vás zaujal niektorý z mojich?

Pekný zvyšok dňa, Alex!

článok obsahuje platenú spoluprácu, ale to nemení môj názor na samotný produkt

You May Also Like

6 komentárov

  1. Od YR jsem moc věcí nikdy nezkoušela, ale tyhle produkty vypadají hezky, mají takový veselý design:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. produkty YR jsou skvělé, také tam mám své oblíbence jako levandulový krém na nohy a malinová řada. Je skvělé, že se značka drží na trhu již tak dlouho .-)

    TIPY NA JARNÍ A LETNÍ VŮNĚ Z ESHOPU ELNINO

    OdpovedaťOdstrániť
  3. YR naprosto miluju, ty produkty jsou příjemné a kvalitní. Snad tu ještě dalších 60 let budou :)
    One Loving Girl

    OdpovedaťOdstrániť
  4. chystám sa na nejaký produkt z YR, takže mi tieto tipy prišli vhod :)

    WHEN PIGS FLY

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Krásny článok, máme rovnakých obľúbencov + ja by som ešte pridala Sexy Pulp riasenku. Je fakt dokonalá :)

    OdpovedaťOdstrániť

Instagram