TÉMA MÓDA MA ZAČÍNA BAVIŤ ČORAZ VIAC | FAKTY O MNE A MÓDE

by - marca 13, 2019

Zdravím! Ako ste si už mohli všimnúť, či už tu na blogu alebo na mojom instagrame, začala som sa čoraz viac venovať téme móda. Aj keď u mňa ostáva prioritná téma beauty/krása - písanie o móde ma začína čoraz viac baviť. A aj Vás, všimla som si to na štatistikách mojich článkov, kde články s rôznymi outfitmi, či fashion témami dosahujú rovnaké čísla ako aj články o líčení či recenziách. 

Vždy som sa o módu zaujímala, teda vždy - na základnej mi pomaly ešte všetko vyberala mama na oblečenie (nie ako dnešná doba) a moje menšie experimentovanie začalo na strednej. Tu som sa začala naozaj rozhodovať aký štýl najviac preferujem, čo sa mi hodí, aké farby, začala som kombinovať. Teraz sa v skladaní outfitov naozaj vyžívam a rada ich kombinujem aj s líčeniami. 

A keďže dnes máme taký kecací článok, rozhodla som sa Vám sem napísať pár faktov o mne a móde. Dúfam, že sa v niektorých zhodneme a v niektorých možno vôbec, uvidíme. 

1. Aj keď mám farby rada, čierna je čierna 
Toto o mne asi vedia naozaj všetci - ja a čierna k sebe naozaj patríme. V skrini sa nachádza asi 50% čierneho oblečenia a potom sú už ostatné farby. Farby sa mi naozaj páčia a v obchodoch nachádzam farbené kúsky pre ktoré sa nakoniec aj rozhodnem, ale to musí byť naozaj veľká príležitosť kedy ich vytiahnem zo skrine. Ale ako som staršia, chcela by som sa obliekať aj viac elegantnejšie a rozhodla som sa napríklad aj pre tieto ružové nohavice. V obchode ma úplne zaujali a musela som ich mať, teraz som rada, že sa ich kúpila pretože sa mi neskutočne páčia - ale áno, je to nezvyk. 

2. Moje rifle vydržia naozaj krátko
Téma rifle a hlavne nájdenie tých správnych je u mňa naozaj zložitá. Kúpim si rifle, ktoré mi v obchode až neuveriteľne sedia a som nadšená, že som ich konečne našla. Po pár noseniach či vypratiach, naozaj pár sa mi zdajú už veľmi vyťahané hlavne v oblasti kolien či medzi nohami a viackrát si ich už neoblečiem. Naozaj som na to strašne háklivá a nohavice hneď putujú mojej sestre či mame. Oni na nich nikdy nič zlé nevidia, tak som čudná asi ja. 

3. Ja a výpredaje 
Áno, ako aj každá iná žena aj ja milujem výpredaje. Veď sú tam veci za pár drobných po ktorých som tak túžila keď boli ešte za pôvodnú cenu. Presne tak, nájdem tam veci, ktoré som si chcela kúpiť, ale povedala som si, že za toľko peňazí ich proste nekúpim. A zrazu sa ocitnú vo výpredaji. Jasné, že nahádžem plný košík - veď každá vec je len nejaké to euro. Áno, ale niekdy naberiem aj také veci, ktoré naozaj nepotrebujem, len sa mi to zdá lacné a aj tak viem, že si to niekdy neoblečiem. Potom mi to leží v skrini, tak dva roky to prehadzujem z letnej skrine do zimnej a hovorím si, že na to nájdem tú vhodnú príležitosť, ale aj tak už vtedy viem, že nenájdem. A o dva roky to aj tak skončí ako handra. 

4. Tričká s potlačou?
Aký máte názor na rôznu potlač na tričkách vy? Či už nejaké obrázky alebo nápisy? Ja som typ, ktorý má rád potlač na tričkách ale aj nemá. Určite sa neradím do kategórie, ktorá má rada tie tričká s kamienkami, farebné s nápismi otrepanými, ktoré sa nachádzajú na každom jednom. Asi pred rokom som si kúpila tričko, kde boli vyobrazené kozy (zvieratá) a boli tam napísané len kozy. TOTO - podľa mňa skvelý nápad. Alebo tričko s poľským nápisom - nie všetko len po anglicky.

Čo hovoríte na tieto témy, ktoré som tak troška rozpísala? Určite mi dajte vedieť Váš názor do komentárov, budem sa tešiť na diskusie. 

You May Also Like

7 komentárov

  1. Mile mě překvapily ty růžové kalhoty. V obchodě bych si asi řekla, co je to za hrůzu, ale v kombinaci s dalšími kousky vypadají velmi dobře :-)

    The world of makeup

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Super outfit, moc ti to sluší a je to takové elegantní, ale zároveň veselé:) Ty kalhoty jsou bezva! Jinak já to mám stejně, co se týče černé barvy, nosím převážně černou, to je prostě moje barva:D ale oblíbila jsem si poslední dobou i pudrové odstíny a ještě mám ráda vínovou, kterou kombinuju právě s černou:D)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Já jsem dřív naprosto milovala černou a pomalu ani žádné jiné barvy jsem nenosila.. a tak jsem byla poměrně hodně překvapená, když jsem si dneska uklízela skříň a vyměňovala jsem si zimní věci za jarní a zjistila jsem, že jsem si v poslední době nakoupila strašně moc barevných kousků a úplně jsem si barvy zamilovala :)) S výprodeji jsem to dřív měla hodně pomalu, ale teď už se výprodejím úplně vyhýbám, hodně nakupuju v second handech a do "normálních" obchodů už téměř nechodím :)

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tvoje články o módě a též Instagram posty mě moc baví! S tou černou barvou jsem na tom úplně stejně, jako bych pro ni vyrostla :)
    One Loving Girl

    OdpovedaťOdstrániť
  5. super článok :) kľudne také píš častejšie

    when pigs fly

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Jéé, ty kalhoty jsou boží!! Moc ti sluší a sedí :-))

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ty kalhoty jsou fakt super :)) V obchodě bych na ně asi vyděšeně koukala, ale takhle jsou fakt skvělý. S černou barvou to mám stejně, cítím se v ní nejlíp. A trička s potiskem musí být opravdu originální, jinak si vystačím s jednobarevnými basic tričky :))

    Paulina, the moon child

    OdpovedaťOdstrániť

Instagram