BALEA MARSHMALLOW & SCHOKOLOVE - MY FAV PRODUCTS

by - novembra 11, 2016

Hello. Ako sa darí v škole? Asi sa tiež už tešíte na vianočné prázdniny tak ako ja. A hlavne na Vianoce, ktoré sa nám tak rýchlo blížia. Ale tak ešte máme chvíľku čas na nakúpenie darčekov - veď je ešte len November. No ale teraz už k téme hlásim sa Vám s ďalším článkom ohľadne sprchových gélov od Balei. Pri návšteve mojej obľúbenej Dm - drogérie som zazrela tento "cute" obal a hneď som musela zistiť čo je to. Balea patrí medzi moje dosť obľúbené značky, pretože produkty sú kvalitné a za dobrú cenu. 
Takže vône MARSHMALLOW a SCHOKOLOVE som si hneď zamilovala. Takže prvé plus je určite ten obal o ktorom som už písala. Balea má celkovo veľmi pekné, farebné obaly no tieto majú ale lepší a krajší tvar.   
Takže ako prvý MARSHMALLOW, sprchový gél, ktorý má sladkastú vôňu marshmallow. S kapacitou 250ml napriek tomu, že väčšinou má balea sprchové gély s kapacitou 30ml. Nechajte sa zviesť týmto očarujúcim gélom, ktorý sa postará o vašu pokožku a chráni ju pred vysúšaním.
Ako druhý je SCHCOLOVE, ktorý mne vônia troška lepšie ako ten prvý, pretože je ešte o niečo sladší. Kto nemá rád presladené vône ale skôr čisté skoro bez vône si tu na svoje neprídu. Keď sa s ním sprchujete je to ako čokoládový dezert ale bez toho, že by ste priberali. Tiež sa mi páči, že je skôr krémovej konzistencii čo je tiež veľké plus. A ako druhé plus určite pokladám cenu 1,29€
Ja som veľmi spokojná, už ich mám teraz druhý krát a nič neľutujem. Takže ak Vás niečo takéto sladké zaujalo neváhajte a bežte do najbližšej drogérie.
PS: dnes mi prišli veci v spolupráci zo stránkou ZAFUL, takže sa zajtra môžete tešiť na outfit.
Dúfam, že sa Vám ďalší článok páčil, Vaša Alexxiew!. A majte ešte krásny víkend♥

You May Also Like

12 komentárov

  1. Ty vypadají opravdu super! U nás jsem je teda ještě neviděla, jinak bych už určitě marshmallow měla!:)
    Sim in the Bubblegum

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ty vypadají skvěle :) určitě se na ně v DM podívám :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tak ty jsou super, takové obaly by mě taky hned nalákaly. Já je u nás ještě neviděla. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Vánoční prázdniny mít nebudu a na Vánoce se nějak extra netěším :D jinak tyto sprcháče vypadají super, hlavně ten s marshmallow bych chtěla vyzkoušet :) Jinak na mém blogu probíhá giveaway kdyby jsi měla zájem :)
    http://www.terripeterk.com/2016/11/lets-celebrate-two-years-with-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Minule som ich objavila v DM-ke, musím si ich obe kúpiť! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Mají krásné obaly, ty Balea umí :) SCHCOLOVE mě zaujal o něco více.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Mají nádherné obaly :) pujdu je minimálně očuchat ne li rovnou nakoupit zásoby :D

    MagicBeautyLife

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Vyzerajú naozaj cute ♥♥
    Srdečne ťa (aj tvojich čitateľov) pozývam na GIVEAWAY u mňa na blogu!
    Girl with pink nails

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Balea značku mám veľmi rada a táto má krásny obal!:)
    ORLLING

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Tak tieto výrobky som na Slovensku u nás ešte nevidela, no vyzerajú extrémne úžasne :)

    OdpovedaťOdstrániť

Instagram