ARIANA GRANDE AKO INŠPIRÁCIA NA MAKE-UP

By Alex Porubská - novembra 18, 2016


Ahoooj. Dnešný článok bude zase spojený s maľovaním. Tentokrát to bude Ariana Grande, ktorou som sa inšpirovala. Takže poďme sa maľovať. Ako prvé som na očné viečka naniesla korektór od Rimmel London ako podkladovú bázu pod očné tiene a začala som ich hneď nanášať. Na celé pohyblivé viečko som naniesla z Catrice paletky druhý spolu so štvrtým očným tieňom. Celé oko som doblendovala ružovým tieňom z paletky od Krasotika - recenzia. Linku som použila od značky Miss Sporty - ja mám túto linku v pere veľmi rada, pretože sa mi s ňou veľmi  ľahko robí. Ako posledné som naniesla už len špirálu a je to. Obočie bolo už horšie, pretože ona ho má o dosť menšie ako ja ale tak snažila som sa aspoň trošku priblížiť k tomu jej obočiu pomocou ceruzky na obočie a fixačného gélu. Nakoniec som naniesla už len make-up a zakončila som to tým je známym účesom spolu s uškami, ktoré k Ariane tak neodmysliteľne patria. 

Dúfam, že sa Vám môj článok páči, a privítate aj viac takýchto článkov. Myslela som, že nabudúce by som skúsila napríklad make-up Zendaya čo vy na to? Alebo máte nejaké iné nápady - napíšte mi do komentárov,  budem veľmi rada.
Dúfam, že sa Vám ďalší článok páčil, Vaša Alexxiew!.

  • Share:

You Might Also Like

32 komentárov

  1. Tak toto líčenie je naozaj úžasné. Vyzeráš tam nesmierne sexi

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Líčenie sa mi naozaj páči.Tie ružové očí sú top :) , no a tie ušká sú veeľmi zlaté.Super článok!
    http://tmatejcikova.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. mne sa veľmi páči štýl líčenia Ariany a ty v ňom vyzeráš úžasne! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ona vyzerá stále super :) A Tebe sa to tiež podarilo :)
    Neviem, či len ja to nevidím v tom článku, ale aký si použila rúž? :)
    World of Nicol

    OdpovedaťOdstrániť
  5. wooow super je to :P si kočka :) a trošku sa na Arianu aj podobáš :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Krásny makeup a veľmi pekná čelenka. :)

    Pozývam teba a tvoje čitateľky do súťaže na mojom blogu:
    www.rebelliouslily.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  7. To je krásný, vážně vypadáš jako Ariana :))

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Moc ti to sluší :) a čelenka ta je strašně roztomilá

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Úplne skvelý článok, pekné ličenie :) Mohla by si spraviť na viac celebrít :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. A very interesting post !!! I like your blog and for this I stay as follower, I hope you follow me too!!!
    We'll be in touch!!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Super, moc hezký! :) Ariana je krásná, make-up vždy top.

    OdpovedaťOdstrániť
  12. skvely makeup! slusi:)

    www.bridgeofmemories.co.uk

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Krásny make-up! Myslím, že si to veľmi pekne vystihla. Zendayu urob určite, rada si to pozriem :)
    Caroline

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Aww toto je také krásne! obdivujem tvoje make up skills! :D
    Ivana xx

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Velmi pekne licenie, hodi sa ti to, vyzeras krasne! Aky mas ruz? Je nadherny! :)
    Beauty shopaholik Tili

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Roztomilé a krásné líčení! :)) A ty růžové chlupaté koule na fotkách? Top! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Téda, máš krásnou pleť a líčení se ti taky moc povedlo :)!

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Wow, you look amazing dear! :D
    Awesome makeup! Great blog! I'm following you! Follow back? ***
    http://omundodajesse.blogspot.pt

    OdpovedaťOdstrániť
  19. 3 veci mam Na teba !!!
    1.krasny blog, ktory some neviem preco este nesledovala ?=-O
    2. Vyborny clanok a fotky
    3. Si kraaaaasna a tvoje licenia su dokonale !!!!! Viac vela a vela liciacich clankov :*

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Красивый макияж. Интересный блог.

    OdpovedaťOdstrániť