VÝRAZNÉ ORANŽOVÉ LÍČENIE

by - novembra 25, 2016

Ahooj, dlho som sa neozvala, pretože viete, začala škola a všetky povinnosti s ňou spojené. Ja prídem zo školy, nestihnem nič spraviť a už je večer.
Ale teraz už k ďalšiemu mejkapu, ktorý som ladila do výraznej oranžovej farby. Takže Vám tu prikladám menší tutorial.
Ako prvé som použila korektor od Rimmel, ktorý som použila ako kryciu bázu pod očné tiene. Poriadne som korektor votrela do pleti a začala nanášať na pohyblivé viečko oranžový tieň z palety, ktorú som si objednala na stránke krasotika.sk. Hneď som začala pridávať ten istý tieň aj do záhybu oka, ale teraz som ho už pekne vyblendovala. Po blendovaní som začala s očnou linkou od Miss Sporty (ktorú mám veľmi rada).Na spodnú časť oka som taktiež naniesla oranžový tieň, ktorý oko pekne zacelil. No a nakoniec ako inak som použila (obľúbenú) zlatú linku, ktorú som naniesla ako druhú vrstvu na spomínanú čiernu linku. Nakoniec som si nalepila len umelé mihalnice, pretože s nimi to vyzerá o 100% lepšie.
Tu je môj výsledný mejkap, ktorý som už robila dávnejšie, pretože teraz už mám spravené 3D mihalnice, ktoré Vám určite ukážem na mojom instagrame, alebo už v ďalších článkoch.
Dúfam, že sa Vám tento typ článkov páči a samozrejme aj mejkap ;)

You May Also Like

13 komentárov

  1. Nádherné, si veľmi šikovná!
    Pozývam ťa ku mne na blog do súťaže, budem rada, ak sa zapojíš :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Oranžovou moc nemusím ale tobě přistane ! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Veľmi krásne líčenie. Ja by som to asi však nevedela nosiť, pre mňa je to veľmi výrazné. V podstate aj tiene nosím iba zriedka a keď nejaké mám, sú bledej farby :)

    IVANXNA

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krása co dokážeš vytvořit:) Já na to nemám talent, nervy ani odvahu;)

    www.double-claire.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Vytvorila si naozaj krásne líčenie, navyše ti veľmi pristane. :) Ja si na oči nezvyknem nanášať očné tiene a tak vytvárať akési zaujímavé make-up looky, pretože nielenže nie som schopná niečo takéto vykúzliť, ale omnoho radšej mám výrazné rúže a nechcem, aby to spolu pôsobilo preplácane.

    Lunoted

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Jé, to je krásný. Ta oranžová ti hrozně sedí, úplně ti jde k očím. Hezká kombinace. :)
    http://enisara.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Na takéto farbičky príliš nie som, ale vždy sa rada pozriem. A máš úžasné obočie ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Oranžovou barvu ráda nemám, ale tenhle odstín stínů ti moc sluší :)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovedaťOdstrániť

Instagram