NÁKUPY Z ALIEXPRESSU NO.1

By Alex Porubská - októbra 12, 2016

Aliexpress! Dnes som si pre Vás pripravila článok zameraný na objednané veci z Aliexpressu. Dlhom som sa rozhodovala, či si niečo objednať, pretože som čítala na internete že niektoré veci neprídu ale nakoniec, keď si objednali aj kamarátky a všetko im prišlo tak som išla do toho. Dnes mi už len pomaly prichádzajú balíčky a niekedy ani neviem čo v nich je pretože si to nepamätám čo som pre dvomi týždňami objednala. Dnes som si pre Vás pripravila 4 veci, ktoré mi zatiaľ prišli a veľmi ma potešili. 

1.Takže ako prvé sú to tieto huňaté náušnice, ktoré ma hneď na prvý pohľad zaujali. Niečo podobné má aj Perry Edwards v klipe Hair len o niečo väčšie a šedé. Prišli trošku zmačkané ale ako som ich vytiahla z obalu sa dali do pôvodného stavu. ALIEXPRESS
2.Náhrdelník s kryštálom. Strašne dlho som ho hľadala v obchodoch tu na Slovensku, no žiaľ nenašla som a tak som si ich musela objednať z Aliho. Prišli asi za dva týždne a sú nádherné a stáli neuveriteľných 0,68 centov/ks. Jeden je však pre kamarátku ale tak keď už viem že prídu tak si objednám ďalšie. ALIEXPRESS
 3. Vec, ktorá u mňa nemôže chýbať sú jasné, že okuliare.Mám ich doma presne 19 párov. Tieto kúsky sa dajú kúpiť aj na Slovenských internetových stránkach, no vychádzajú dosť drahé a plus poštovné to už ani nehovorím. Tu je poštovné zadarmo a okuliare ma spolu vyšli okolo 6,20€ čo je myslím si dosť málo, pretože tie oranžové sú tu najmenej za 10€ ak nie viac. ALIEXPRESS ALIEXPRESS
Páčia sa Vám moje nové kúsky? Čo by ste povedali na viac takýchto článok ? 

  • Share:

You Might Also Like

15 komentárov

  1. Ty náušnice se mi moc líbí!
    Beauty by K. - na mém FB najdeš soutěž :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tento článok som nemala vidieť :DD Ten náhrdelník nutne potrebujem :DD ♥♥
    Girl with pink nails aj s GIVEAWAY!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Určitě více takových tipů. Tyhle články mám moc ráda a na Aliexpresu si někdy vybírám i několik hodin. Hrozně ráda si od nich objednávám, oplatí se to. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Mne sa strašne páčia tie prvé okuliare, ja nosím dioptrické a tieto by sa mi veľmi páčili :) Inak aj ja často objednávqm z Aliexpressu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ano, víc takovýhle článků! :) Přišly ti fakt krásné věci :)
    P.S. Nejsem si jístá, jak dlouho už máš tento design, ale je skvělý! ♥

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Tie náušnice sú ňuňu! A okuliare vyzerajú dobre :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Jéé tie farebné "guličky" sa mi neskutočne páčia! :)
    Nová giveaway na blogu :) : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Dřív jsem nakupovala na Ali, teď preferuju Ebay. Podle mého tyto shopy vůbec neměly vzniknout :D nechci vědět, kolik jsem tam už nechala peněz :D vždycky mě chytne nějaká mánie, a pak nakupuju ve velkém :D
    Co ale nedoporučuju tam kupovat, jsou kabelky. Nejsou zrovna moc kvalitní.

    ...Instantní krása...

    OdpovedaťOdstrániť
  9. ahoj taky nakupuji na ali a zatím mě vše přišlo a jsem spokojená , mám článek na blogu tak kdybys chtěla mrknout ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Juj, tie huňaté náušnice sú cute. :) Presne taký ružový prívesok mám aj ja, z ali, bohužiaľ ale retiazka sa mi roztrhla pri prvom použití. :-D ale tak vymenila som a prívesok môžem využívať ďalej. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Okamžité a spoľahlivé úver.
    Mám kapitál, ktorý sa použije na udelenie osobitných pôžičiek
    krátkodobé a dlhodobé od 2000 EUR do 1.000.000 EURO každému
    vážne chcú tento úver. 3% úrok ročne podľa výšky pripravený, pretože
    je špecifická nie som porušovať úžery aktu. môžeš
    splatiť Maxim na 3 až 25 rokov v závislosti od výšky pripravený. Je to pre vás vidieť
    pre mesačné platby. Pýtam sa len potvrdenie o dlhu
    vlastnoručný certifikovaný a tiež niektoré doklady poskytnúť.
    lucastrid123@Gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť