FOTODIARY - BRATISLAVA, BIBIÁNA

by - októbra 26, 2016

Ahooj. Konečne som doma. Po týždni u krstnej som sa normálne tešila domov. Pripadalo mi to, že som bola preč strašne dlho. Nabehali sme sa a dokonca sme boli aj na Dod v Markíze. Určite si myslite, že som sa odfotila s nejakou "celebritou". No poviem Vám, že tie rady nestáli zato. Ešte k tomu bolo strašne teplo. Možno pridám aj nejaké fotky z DOD ale radšej  by som Vám chcela ukázať miesto, kde sme s krstnou chodili od mojich asi siedmich rokov. Vždy keď sme išli na prázdniny do Bratislavy, na celý týždeň sme mali plán v ktorom nesmela chýbať Bibiana. Dnes keď už som väčšia ( ale stále sa považujem za dieťa ), nás to už tak moc neláka ale stále to považujem za umenie. V Bratislave som strávila týždeň a nechýbali ani nákupy a behania po meste. Takže sa určite môžete tešiť na články ako NEW, RANDOM alebo GIVEAWAY. 
No a prečo sme sa tam teda vybrali ? No na prázdninách som bola spolu so sestrou, sesternicou a s bratrancami, ktorí tam strašne chceli ísť. Každý tretí mesiac sa tu mení téma a teraz sa tu nachádza výstava s témou Živé mesta, Umenie záhrady a Kuk na zvuk. Jasné, že fotoaparát som musela mať so sebou a preto som urobila pár záberov, ktoré sa Vám dúfam budú páčiť.
Na fotke je aj môj bratranec a sestra, ktorá si tam našla super zábavku. No a tá s tým veľkým uchom som ako inak ja ;)
A vy čo, boli ste niekedy ako deti v Bibiane ? Alebo Vás takéto výstavy nezaujímali ?

You May Also Like

8 komentárov

  1. Fotky jsou krásné, musel to být skvělý týden :) O "Bibianě" slyším úplně poprvé, teď jsem si googlila, co to vlastně je, a být malá, určitě bych tam strašně moc chtěla jít, pro děti to musí být místo snů :)

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Máš krásné fotky :) Toto místo vypadá moc zajímavě, slyším o něm poprvé :)
    Pauline's Tiny World

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ja výstavy akéhokoľvek druhu zbožňujem, takže by sa tam určite páčilo i mne. Fotočky sú ako vždy krásne, čo viac dodať, si šikovníček. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Nikdy som v Bibiane nebola a vlastne som nikdy o tom nepočula. Do Bratislavy nechodievame skoro vôbec, takže všetky tieto veci idú mimo mňa. Vyzerá to však zaujímavo a super!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. já jsem byla v Bratislavě jen jednou a bohužel tam jsme nebyli:) ale i jako dospělá bych se tam klidně podívala:)

    Somethingbykate

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Super fotečky! V Bratislavě jsem ještě nebyla, tak třeba jednou :)
    Meet My Lovely World

    OdpovedaťOdstrániť

Instagram