MY WHITE ROOM

by - októbra 08, 2016

Ahojte dnes som sa rozhodla, že Vám napíšem článok MY ROOM. Každý už asi vie o čo ide - pridám Vám sem pár fotiek mojej izby ktorú som zladila do biela a napíšem k tomu pár viet.

Takže konečne mám svoju vlastnú izbu do ktorej sa môžem vždy zavrieť keď nemám náladu na nikoho a nič. Doteraz som mala vždy izbu so svojou o rok staršou sestrou a bola to otrava pretože mi stále nadávala keď som si nechcela upratať. Stále som si sľubovala, že keď budem mať svoju vlastnú izbu budem si tam udržiavať poriadok. No poviem Vám poriadok je tam dovtedy, kým sa nezačnem niekam chystať - celá skriňa vyhádzaná na posteli, k tomu malovátka a topánky pohádzané po zemi. Ale myslím si, že je to tak u každej správnej ženy!

Kedže sa mi zdala celá biela izba trošku nudná tak som sa ju rozhodla oživiť fototapetou - Manhattan. Myslím si, že to izbu opticky veľmi zväčšilo a presne to som chcela touto tapetou dosiahnuť.

Už od mala som chcela byť princezná a tak som si nad každú posteľ zavesila baldachýn ktorý mi dával ten pocit. Najprv bol ružový no neskôr som si povedala,že už nie som to malé dievčatko (ale stále sa chcem cítiť ako princezná) tak som ho vymenila za biely. 
Nad posteľou mám malú poličku na ktorej mám najkrajšiu maľbu, ktorú mi na narodeniny nakreslila najlepšia kamarátka. Justina Biebera mám rada už veľmi dlho, jeho pesničky milujem a obdivujem ho ako človeka ♥
Kozmetický stolík sa nachádza hneď vedľa postele ktorý som dostala na Vianoce. Hľadala som v rôznych obchodoch ale ani jeden ma neohúril natoľko tak som si ho musela objednať z internetu. Prišiel mi do dvoch dní a som s ním maximálne spokojná. Bola k nemu hneď aj stolička, a to som rada lebo tie čo som videla v obchode nemali stoličku. Biely stolík mi krásne doladil izbu.
Najkrajší doplnok v mojej izbe je môj pes - Sykes. Je to Jack Russel a ako všetci vieme Jackovia sú veľmi hyperaktívni psy. No ten môj je asi nejaký "fejkový" Jack pretože tento pes celý deň prespí. Ráno ho vyvenčím a do poobedia nevstane zo svojej postele. Iba keď ja mu nedám pokoj a provokujem ho aby sa trochu pohral. Od malička som chcela psa ale mama bola vždy proti. No pred asi 3 rokmi sa mi sen splnil a sestra doniesla toho malého satana - ale aj to ho milujem ♥
PS: na tejto fotke vyzerá fakt strašne - nechcel sa fotiť, chcel spať ako stále.

You May Also Like

27 komentárov

  1. Máš krásný pokojíček, musíš se v něm cítit skvěle! :))

    http://s-hejvi.blog.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Máš pěkný pokoj. Moc se mi líbí foto tapeta a kosmetický stolík. Výraz pejska na poslední fotce je dokonalý. :-D
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Nádherná izba! Presne takúto izbu by som chcela - jednoduchú a krásnu!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Nádherné fotky, máš moc krásnu izbu :D
    Môj blog: Girl with pink nails

    OdpovedaťOdstrániť
  5. wow.. loooks beautiful :)

    Maybe you have time to see my Lookbook post Years to Look back

    Follow me on Google Plus

    Love
    Akanksha

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Máš super izbu! Tá tapeta je skvelá :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Maš naozaj peknu izbu a všetko ladene do biela vyzera krasne, no vieš ako si toho maleho satana vychovaš taký je, ja mam jorkšíra a niektorí sú taký blázni a tento moj to je taky gaučovy povaľač tiež to len spí, ale ako náhle zazrie že sa ide do záhrady v momente berie loptu a v zemine sa nevie dohrať tiež ňufák ma potom ako krtko špinavý:-DDD

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ta foto tapeta je naprosto dokonalá!! Anet :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Máš pokoj snů! :) Opravdu je krásný :)

    Na mém blogu právě probíhá giveaway, budu ráda, když se zúčastníš :)
    Giveaway

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Máš prekrásnu izbu ♥.♥
    A krásny blog, držím palce!:)

    Vzajomné sledovanie?:)
    XOXO

    http://nikolaknazikova.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Krásný pokojík :) líbí se mi ta malba, kamarádka je moc šikovná :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Páni nádherný pokoj, prostorný, světlý, krásné věci a krásný pejsek, pokoj snů. :) Já se asi nikdy nedočkám. Možná až si vydělám na svůj byt, jednou možná :D
    Somethingbykate

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Wauuu krásna izbietka. Veľmi sa mi páči,

    NINAVE

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Ta tapeta je super :) normalne som na chvilu rozmyslala ci byvas v Menhetene :)

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Och môj!! Ten New York je úúúplna lááska♥♥ Ja mám jeden obraz s ním, no mať ho takto cez celú izbu je naozaj prekrásne, ako keby si v ňom bola aj v skutočnosti, krááása!♥

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Pěkně zařízené a krásné fotky! Jen si užívej svého království :)

    Gabux

    OdpovedaťOdstrániť
  17. krásna izba:) ja som si najskôr myslela, že kde to žiješ v nejakom veľkomeste:D

    OdpovedaťOdstrániť
  18. krásna izba:) ja som si najskôr myslela, že kde to žiješ v nejakom veľkomeste:D

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Nádhera. Tá tapeta je skvelý nápad, vyzerá to senzačne :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Wow, paráda! Já už jsem si myslela, že máš pokojík v NY ,) vypadá to fakt věrohodně! Super :)
    Meet My Lovely World

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Super nápady :) Mimochodem, ráda bych tě pozvala na svůj blog www.jojovictus.blogspot.com , kde najdeš články především o modelingu, zdravém životním stylu, cestování a samozřejmě i něco fashion. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  22. Me velice zaujala šatní skříň a kosmetický stolek <3 krása

    OdpovedaťOdstrániť

Instagram