TESTUJEM JARNÉ NOVINKY NA PERY | NYX, ALCINA, MARY KAY

by - marca 21, 2019

Zdravím Vás dievčatá pri ďalšom článku. A keďže jar je už naozaj tu, ja som si pre Vás pripravila pár "jarných" noviniek s ktorými som sa stretla. Produkty už nejaký ten čas testujem takže Vám napíšem aj moje pocity, čo sa mi páčilo - čo naopak nie. 

Prvými produktami, ktorými začnem sú novinky od známej značky NYX. Túto značku každá dobré poznáme a ich produkty na pery milujeme. Tentokrát sú tu s novými leskami Candy Slick. Aj keď ja nie som nejaký veľký fanúšik leskov, tento som si naozaj obľúbila. Keď som si ho naniesla vôbec nepôsobil na perách nejako lepkavo, alebo nepríjemne ako je zvyknuté pri leskoch. Je to na perách naozaj príjemné, skôr ako keby ste mali nejaký balzám. Cena tam je 159KČ na českej stránke NYX. Majú na výber 12 odtieňov, naozaj krásne farby ale ja som ten ružový hneď podarovala ďalej, pretože mne sa ta farba naozaj nechodí ale druhý v odtieni neutral mauve je skvelý a za tú cenu sa naozaj oplatí. 
A ešte jeden produkt mi prišiel od NYX a konkrétne toto je púdrový lip crem v takejto krásnej červenej až bordovej farbe. Ja sa priznám, že som prvýkrát skúšala takúto aplikáciu a celkom sa mi to páči. Myslela som, že sa s tým nebude dať moc pracovať ale dá sa to, len odporúčam najskôr obrámovať pery kontúrkou. Je to veľmi dobrá našľahaná textúra a majú na výber až 16 odtieňov. Skúšali ste už aj tento produkt ? Inak cena tam je 239KČ, čo si tiež myslím, že je to priateľne
Druhá značka, ktorá prispela do mojej zbierky produktov na pery je značka Alcina. Túto značku som spoznala len nedávno, no hneď som si ju zamilovala. Produkty sú naozaj kvalitné, nápadité a tiež je tam aj dobrá cena. Ja tu mám tentokrát dva rúže a jeden glittery lip "coat".

Matný rúž mi poslali vo veľmi krásnom červenom odtieni a čo sa mi páči najviac - ten matný finish ktorý sľubuje je naozaj matný. Príjemné nanášanie, nevysušuje - no za mňa naozaj podarený produkt. + vysoké krytie

Druhý, krémový rúž, ktorého som sa hneď zľakla, pretože bol krémový a ešte aj taký trošku do ružova. Avšak ako som si ho naniesla na pery, vyzeral naozaj dobre. Ja som to aj postovala na instagram a aj vy ste zahlasovali, že sa mi celkom hodí. Je príjemný na perách a myslím, že na takú príležitosť kde nechcem neviem aké výrazné, precízne pery je skvelý.
A k tomu mi ešte prišiel tento zaujímavý produkt - nazvali ho "glitrový kabát" takže by sa mal používať s nejakým iným produktom na pery. Dodá napríklad matnému rúžu glitrový finish. Ja som to skúšala na ten červený matný a vôbec to nevyzeralo zle. Dokonca to ani nejako nepoškodilo rúž, dá sa toho použiť aj menej len tak poprášiť alebo kľudne zmeňte celý matný rúž na trblietavý. Ak máte rady takéto srandičky určite odporúčam pozrieť sa po tomto produkte. Nájdete ho TU.
Nezabudli na mňa ani z mojej obľúbenej značky Mary Kay - dievčatá si na mňa spomenuli a poslali mi takýto krásny saténový rúž. Nanáša sa veľmi príjemne a dokonca pery aj hydratuje, Majú na výber presne ďalších 5 odtieňov, ktoré nájdete TU. Mary Kay si tu dala veľmi záležať na prepracovanosti obalu, ktorý je klikací - takže sa Vám rúž neotvorí len tak v kabelke. Cena je tu pomerne vysoká, ale to hovorí asi pri každom Mary Kay výrobku. Rúž stojí 17,50€. Čo si myslíte vy o tejto cene?
Posledné som si nechala nenovinky - matnú rúže od POWERlips. Poznáte ich? Ja som sa o nich dozvedela len pred nedávnom a to cez instagram. Poslala mi ich jedna dievčina s ktorou som sa dohodla aj na súťaži o 5 týchto rúžov na mojom instagrame - takže ak ho ešte nesleduješ naprav to TU. A teraz k samotnej recenzii - rúže sú 100% matné, nevysúšajú pery. Nanášajú sa podľa mňa trošku horšie, pretože dosť rýchlo schnú a treba použiť aj kontúrovaciu ceruzku pre dokonalý výsledok. Ale čo sa týka výdrže, sú naozaj dlhotrvácne či už pijete alebo aj jete. Ak by ste ich chceli skúsiť, môžete objednať cez túto pani na instagrame. Určite odporúčam ak ste ich ešte nemali.
Tak a to by bolo pre tento jarný článok asi aj všetko, dúfam, že sa Vám článok páčil a inšpiroval na nejaké jarné produkty na pery. Ak ste už niektorý použili napíšte mi do komentárov Váš názor, budem sa tešiť. 

Pekný zvyšok dňa, Alex!

článok obsahuje neplatenú spoluprácu, ale to nemení môj názor na samotný produkt

You May Also Like

6 komentárov

  1. Ta rtěnka od NYX se mi hodně zamlouvá, mám ráda takový ten pudrový efekt, vypadá to podle mě přirozeněji :)
    One Loving Girl

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Všechny jsou moc hezké, nejvíc mě zaujaly ty od Powerlips, značku vůbec neznám, ale ty odstíny jsou super:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. perfektní odstíny :-) mě nejvíce zaujaly produkty Alcina, a nad těmi i uvažuji, že bych si nějaký kousek pořídila :-)

    The world of makeup

    OdpovedaťOdstrániť
  4. To jsou krásné produkty, hodně mě zaujaly ty od NYX, mám tu značku ráda :)
    MyGoldenMind

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Jéé, tak tyhle novinky se povedly :-) skvěle jsi je nafotila :)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovedaťOdstrániť

Instagram