PRODUKTY, KTORÉ BY SOM SI NE/KÚPILA ZNOVU | TREND IT UP, YVES ROCHER, GOSH...

by - marca 08, 2019

Prajem krásny deň žien, ženy! Dnes som sa zobudila do krásneho dňa, síce nesvietilo slniečko, ale zato bolo príjemne. Nemusela som vstávať a mohla som si pospať - pospať u mňa znamená tak do 7:30, potom už v posteli nevydržím. A všimla som si, že sa mi v šuflíku nahromadili nejaké produkty ktoré som domíňala a tak som ich hneď dnes aj nafotila a pripravila som Vám článok, ktorý sa Vám minule veľmi páčil - PRODUKTY, KTORÉ BY SOM SI NE/KÚPILA ZNOVU 

Ako prvé tu mám dva produkty od značky Trend it up a konkrétne je to makeup a korektor. Začala by som makeupom ktorý je v podstate 2v1 - makeup aj korektor. Keďže je to aj korektor mal dobrú kryciu schopnosť a matný finish. Nanášal sa veľmi dobre a tiež sa nachádzali v drogérii celkom dobré odtiene, takže sa dá odhadnúť ten správny. Cena 5,99€ čo sa týka pomer cena - kvalita, tak sa určite oplatí a kúpila by som ho znovu. 

Korektor mi nesadol vôbec. Tu boli podľa mňa veľmi zlé odtiene a vôbec sa nedal zapracovať do pleti. Zachádzal do vrások - cena 3,59€ - to sa už určite radšej oplatí Catrice.
Ďalej sú tu dva produkty ktoré musím vychváliť do neba. Jeden z dm drogérie (môj raj) a druhý som kúpila už dávnejšie na Interbeauty v Bratislave. Linka od Maybelline v pere so zakryveným koncom, aby sa s ňou dala nakresliť čo najkrajšia linka. Ja som si ju kúpila len tak - pretože som doma žiadnu nemala a tento nápad mi prišiel celkom zaujímavý ale neverila som moc ako to bude fungovať. A musím povedať, že sa s ňou dala nakresliť naozaj krásna linka s krásnym tenkým špicom. Cena 6,55€ ale za mňa určite áno. 

Rúž na pery z Interbeauty som si zamilovala hneď - tá farba je dokonalá. A aj keď nie je matný (ale ani úplne lesklý) mne veľmi vyhovuje a keď som si ho dala na fotku strašne veľa ľudí mi hneď písalo aký rúž mám na perách. A je to teda od značky Golden Rose v odtieni 1 a nájdete ho napríklad TU. Stojí 3,20€ a určite, určite ho musím znova kúpiť. 
a takto dopadol
Produkt od Yves Rocher z rady Hydra VÉGÉTAL určite poznáte. Táto rada je určená pre suchú pleť pre jej následnú hydratáciu. Konkrétne toto je peeling spolu s gélom, úplne super textúra, ľahká. Malé čiastočky, ktoré vôbec pokožku nedráždili a po opláchnutí bola pokožka žriarivá a hydratovaná. Za mňa tento produkt áno, ako aj celá rada HYDRA VÉGÉTAL. Cena 6,50€, ktorá mohla byť podľa mňa ja menej. 
Masky na tvár. Je tu tiež nejaký milovník masiek? Keď si len tak uvarím kávičku, pustím TV, nemusím nič robiť, dám si na tvár nejakú masku a proste len relaxujem. Milujem ten pocit. Tieto konkrétne dve mám zo stránky Beautyforyou.sk, je to eshop kde nájdete prevažne takú kozmetiku, ktorú nenájdete v obchodoch. Jedna maska bola s citrónom - tonizujúcu a druhá rajčinová. Ja mám tieto typy masiek rada, len nemám rada tú aplikáciu. Citrónová 2,40€ určite odporúčam. 
Krémy na ruky sa u mňa míňajú závratnou rýchlosťou - ja som priam závislá na tom, aby som mala umyté a hlavne nakrémované ruky. Preto sa v každej mojej kabelke, ruksaku nachádza aspoň jeden krém ak nie dva. Teraz tu mám 2 - jeden od Yver Rocher, ktorý som dostala ešte na vianoce a druhy od The Body Shop od kamarátky. The Body Shop viem že je celkom drahá značka a na Slovensku sa v obchodoch nepredáva ale kedy môžem niečo povedať k tomuto krému tak to, že nádherne voňal, tá vôňa je naozaj krásna a dlhotrvajúca. Avšak na moje pomery bol dosť tekutý a dlho sa vsakoval do pokožky. Neviem koľko stál takže neviem či by som ho znovu kúpila. Ale bol to darček a ja moc ďakujem <3 Od Yver Rocher sú veľmi dobré výrobky a k ním radím aj krémy na ruky, tie by som znovu kúpila.
Posledný produkt je od GOSH a je to krém na tvár. Dostala som ho už dávnejšie ale dostala som sa k nemu len pred nedávnom. Produkty od Gosh nájdete v predajniach Fann Parfumerie. Takže krém sľubuje 24h hydratáciu a redukuje pigmentové škvrni. Ja som si na tomto produkte obľúbila hlavne našľahanú textúru a to, že po nanesení mi ostala na tvári akoby nejaká ochranná vrstva - bolo to úplne, super príjemné - nedá sa to opísať slovami. Mali ste niekto už tento krém? Ja by som si ho určite ešte veľmi rada kúpila ale pre niekoho môže byť cena 25,90€ dosť za krém. Musíte posúdiť vy. Ale čo sa týka kvality - veľké áno!

A sme na konci nášho dlhého články, ale dúfam, že inšpiratívneho. Do komentárov mi môžete dať vedieť, či ste už nejaké produkty skúšali a či sa stotožňujete s mojím názorom alebo nie. 
Teším sa na Vás v komentároch!
Pekný zvyšok dňa, Alex!


You May Also Like

4 komentárov

  1. ďakujem za super tipy, najviac ma zaujala tá očná linka, tak sa na ňu mrknem v DM-ke ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tá linka vyzerá super ! Momentálne preferujem so štetcom, nie fixové, ale táto ma fakt zaujala ! A tiež aj krémy na ruky, nikdy ich nemám dosť a rada skúšam vždy nové :)

    S LÁSKOU, TORILINKA / @Torilinka

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ten peeling od Yves Rocher vypadá super, i ty masky. Jinak linky mám ráda fixové, dělá se mi s nimi asi nejlépe, moje oblíbenkyně je už pár let ta od Dermacol, ale tento fix vypadá také dobře:)

    OdpovedaťOdstrániť

Instagram