ZNAČKA SA UBERÁ PRÍRODNOU CESTOU | MARY KAY

by - októbra 29, 2020

Prírodná kozmetika, slovíčko ktoré sa v dnešnej dobe skloňuje čoraz častejšie a čoraz viac značiek sa začína uberať touto cestou a aj kozmetická značka Mary Kay. Motto tento rady znie "Získané z prírody, vyrobené pre Vás", a je to ich prvá prírodná rada s názvom Naturally.

Ako vnímate prírodnú kozmetiku vy? Ste kamarátky, alebo ste si ešte nevytvorili dostatočné puto? Ja sa priznám, že najradšej mám prírodné oleje napríklad od značky Renovality, ale veľmi ma prekvapilo, že olej sa nachádza aj v tejto rade. 

A tak sa už presuňme na produkty a nájdeme ich tu presne štyri. Mary Kay vytvorila čistiaci gél, púdrový peeling, olej a hydratačný balzam. Na prvý pohľad celkový design sa značke môžem povedať že vydaril, pôsobí veľmi jemne a minimalisticky, čo je v dnešnej dobre trendy.

Produkt, ktorý som si zamilovala asi najviac je hydratačný balzam. Nachádza sa v tube a má hustú konzistenciu. Pleť zanecháva krásne vyživenú, lesklú - čo ja milujem a tiež zhydratovanú. Vždy keď sa večer odlíčim tak si dám buď tento balzam alebo olej o ktorom budem hovoriť neskôr. Mňa tento produkt veľmi prekvapil a ako milovníkovi hydratačných produktov, sa mi aj hodí do mojej skin rutiny. 

Olej. O tom by som vedela písať donekonečna, pretože oleje sú u mňa na každodennej večernej báze. Pred spánkom si na pleť rada aplikujem práve olej, aby sa pokožka počas noci vyživila. Tento od Mary Kay neobsahuje žiadne parabény, vône, farbivá ani sulfáty. Je čisto prírodného zloženia, na pleti sa rýchlo vstrebe a začína účinkovať. Za mňa 9/10, jeden bod som stiahla za tú cenu - 49,90€
Čistiaci krém, áno čítate správne je to krém a tu by som sa hneď zastavila. Mne tento typ produktov nevyhovuje, skôr som za čistiace gély, ale tak to je len vec názoru. Rovnaké zloženie ako pri predošlých produktov dodáva pokožke svieži nádych. Veľmi rada kombinujem tieto produkty dohromady, pretože sa mi zdá, že vtedy na seba lepšie reagujú. Cena je tu tiež dosť vysoká a to 34€ a teda si myslím, že sa dá zohnať rovnako dobrý produkt ale za menej peňazí.
Posledný produkt, ktorý Vám v tomto článku spomeniem a je to zároveň aj posledný produkt z rady Naturally od Mary Kay je púdrový peeling. O takejto forme peelingu som počula prvýkrát, takže aj testovanie bolo niečo nové. Púder si vysypete do dlaní, zmiešate ho s vodou a aplikujete na tvár, jemné čiastočky pleť vyčistia a pripravia pleť na ďalšie kroky v čistení. Pre mňa zaujímavý produkt, niečo nové a som rada, že Mary Kay ide dopredu a zameriava sa aj na takéto novinky. 
Ako sa Vám páčia prírodné produkty, s ktorými vyšla značka Mary Kay? Dajte mi vedieť do komentárov. 

You May Also Like

9 komentárov

  1. Celá tahle řada se mi líbí. Je super, že čím dál tím víc značek začíná jít přírodní cestou.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Musím sa pridať a pochváliť obaly. Vyzerajú skvelo!
    xxAlexandra MS ALWAYS LATE

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Mary Kay mě vlastně naučila starat se pořádně o pleť. Obaly jsou opravdu nádherné! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Mary Kay je provařené americké MLM/pyramida - a je to pyramida, protože je pro ně hlavní nabírání nových a nových lidí víc než prodej, které zneužívá naivity a finanční negramotnosti tisíců především žen, které zmanipuluje (doslova vtáhne do kultu toxické pozitivity a zblbne tak, že člověk jen zírá, co jsou schopné vypusit) a pak je donutí investovat do "spolupráce", na které podle výstupů, které byla společnost nucena zveřejnit, 99 % zúčastněných buďto tratí, nebo vydělá tak dolar měsíčně. Podporovat tuhle společnost není dobré.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Produkty Mary Kay znám, ač jsem je sama zatím nikdy nevyzkoušela. Tahle řada vypadá moc hezky, možná konečně vyzkouším. :)

    Lucka z Seriouszone

    OdpovedaťOdstrániť
  6. visit my web site too and let me know what you think.
    The way you write make it truly effortless to read. And the design you use, wow. It is a really good combination. And I am wondering whats the name of the design you RCG Online Store

    OdpovedaťOdstrániť
  7. This blog post is awarded a 2 thumbs way up from me.
    I definitely enjoying every little bit of it and I have you bookmarked to check out new stuff you post.
    Advantages of SEO

    OdpovedaťOdstrániť

Instagram