PRODUKTY, KTORÉ POUŽÍVAM POČAS LETA | OBĽÚBENÉ PRODUKTY

by - júla 28, 2020

Horúce dni sú v plnom prúde a mňa prvé čo napadne sú ľadové drinky, oddychovanie, voda ale tiež opaľovanie - vysedávanie na slniečku. Ja som človek, ktorému slnko nerobí nejmenší problém a dokážem sa opaľovať aj celý deň - potom som ako čierny uhlík. A to samozrejme znamená, že sa začínam menej maľovať a moja rutina obsahuje presne sedem produktov. Dnes som sa rozhodla Vám ich predstaviť a niečo Vám o nich napísať. 
Samozrejme, že začínam nejakým podkladom, kým sa vrhnem na samotný makeup. Ja si zvyknem na pleť väčšinou nanášať hydratačný krém ale teraz - cez horúčavy - si zvyknem dávať aj SPF a na to túto podkladovú bázu od Dermacolu. Coco splach je osviežujúca a hlavne hydratačná báza, ktorá upokojuje a vyhladzuje pleť. Obsahuje kokosovú vodu či vitamín B3 a na leto je ako stvorená. 
Tento makeup už asi ani nemusím nejako extra predstavovať, pretože ho na mojom instagrame spomínam na každodennej báze, keďže ho používam už nejaký ten čas. Je značky Bell a teda je stredne krycí, čo mi vyhovuje, pretože potrebujem pleť iba zjednotiť a nemusím nič zakrývať, keďže mám bezproblémovú pleť. Má riedku konzistenciu a pleť vôbec nezaťažuje. Nájdete ho v predajniach Teta drogérie v 4 odtieňoch.
Prichádza na rad kontúrovanie na ktoré používam paletku od Dermacolu. Nachádza sa v nej bronzér, lícenka a dva rozjasňovače. Ja ju využívam už nejaký ten čas a je to na nej aj vidieť. Príde mi veľmi praktická, pretože všetko čo potrebujete v nej nájdete. Lícenka je krásnej studenej farby, bronzér je troška bledší ale nevadí mi to a rozjasňovače krásne ukážu na opálenej pokožke. 
Maskara nemôže chýbať, teda pokiaľ sa niekam chystám inak sa nemaľujem vôbec v tomto teple. Asi pred pól rokom, niekedy na Vianoce keď som brigádovala v Yves Rocher som skúsila túto špirálu a odvtedy si inú ani nekupujem. Toto je moje druhé balenie a už sa chystám aj na tretie. Na to aké mám ja malé mihalnice mi s nimi dokáže urobiť maximum. Veľká spokojnosť!
Posledný produkt je lesk na pery taktiež od značky Dermacol z limitovanej edície Eat me, ktorej produkty voňajú tak, že by ste ich najradšej zjedli. Ja som si vybrala spomedzi ich 4 leskov jedného obľúbenca a je to transparentný lesk s vôňou kokosu. Veď viete, že ja som na kokose závislá. 
Malý bonus na koniec je tento malý, skladný rozjasňujúci bronzér, ktorý si aplikujem na sypký bronzér a dodá celému líčeniu lesk a pocit leta. 
Dúfam , že sa Vám môj článok páčil a môžete mi dať vedieť aké produkty používate počas leta vy alebo či používate rovnaké ako ja! 

Vaša Alexxiew!

You May Also Like

3 komentárov

  1. Zaujala mě ta řasenka. Já se přes léto maluji úplně minimálně. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tyjo, všechny tyto produkty jsou pro mě docela neznámý. :)) ale líbí se mi ty hodinky. :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Obdivujem ľudí, ktorí dokážu ležať na slnku aj celý deň, pretože ja som úplný opak aj keď toto leto som sa to veľmi snažila zmeniť, nech ma aspoň troška opáli.. Cez leto sa nezvyknem tiež moc maľovať, iba keď idem von. Produkty vyzerajú zaujímavo a ku podivu ani jeden nepoznám :). Pekný článok!

    OdpovedaťOdstrániť

Instagram