BLENDEA, SUPERGREEN

by - februára 20, 2017

Blendea! Určite prekliknite na odkaz, aj keď väčšina z Vás asi toto slovko zatiaľ nepozná, no ja by som Vám ho chcela trošku bližšie priblížiť. Veľmi som sa potešila, keď som dostala možnosť spolupracovať práve s touto značkou. Vďaka tomuto článku som Vám chcela prezradiť, že by som môj beauty blog veľmi rada zamerala aj na trošku fitness život teda zdravý život. Ako určite viete z môjho instagramu začala som cvičiť a som veľmi rada, že som sa do toho konečne dokopala. A hlavne preto som aj túto spoluprácu prijala, pretože sa mi to do tohto zdravého života veľmi hodilo a môžem povedať, že som bola veľmi spokojná.
Ako balíček dorazil nemohla som vydržať kedy ho otvorím. Produkt prišiel veľmi pekne zabalený v ktorom sa nachádzal aj šejker. Príde mi to veľmi praktické že sa tam nachádza a mala som si to v čom vymiešavať. V obsahu krabice sa nachádzal aj malý telegram kde ma nápis na ňom hneď ohúril. Prekladám : To najlepšie, čo nám matička Zem nadelila. V jednej lyžici. No neznie to super!


Jedná sa o značku, ktorú si určite obľúbite.  Hlavný názov je SUPERGREEN, čo je vlastne zmes jačmeňa, mladej pšenice, chlorelly a spiruliny.
·         Zelený jačmeň – lieči a podporuje fungovanie tela a lieči aj niektoré choroby napriek tomu, že to nie je liek. Je veľmi účinný napríklad pri kožných chorobách, srdcových ťažkostiach alebo aj pre diabetikov. Toto je prvý zázrak, ktorý sa nachádza v tomto produkte.
·         Mladá pšenica – obsahuje prvky, ktoré napomáhajú organizmu k zdravému fungovaniu. Najviac pomáha nášmu tráviacemu systému, ktorý je pre nás veľmi dôležitý a tak isto imunitu.
·         Chlorella – v poradí tretia zložka, ktorá sa tu nachádza veľmi významná zelená riasa. Taktiež podporuje trávenie, imunitu aj celý organizmus a hlavne má schopnosť bojovať proti rakovine, čo je v dnešnom svete veľmi potrebné.
·         Spirulina – je veľmi podobná ako Chlorella čiže je to tiež riasa. Je veľmi bohatá na vitamíny, bielkoviny, aminokyseliny. Spirulina znižuje pocit únavy a pre nás ženy je veľmi významná pretože spomaľuje starnutie pleti.
Myslím si, že toto presvedčí snáď každého. Nepoznám nič iné čo by malo v sebe toľko plusov. A teraz by som Vám rada priblížila ako táto zelená bomba zafungovala na mňa. 
Začala som ju piť asi pred 3 týždňami, každé ráno pred tým ako som išla do školy. Ja som si vždy dávala tak jeden a pol odmerky a zaliala som to 200 ml vody. Čítala som, že by sa to mohlo piť aj napríklad s džúsom, no ja som skôr taký naturálny typ takže som to pila iba s vodou. Každé ráno ma to naštartovalo do nového dňa a po škole, keď som prišla zo školy som si dala takú oddychovú dávku, takže som to pila 2x za deň.
Pri tomto procese som pocítila o trochu lepší spánok, pretože niektoré noci som sa každú hodinu budila no asi posledný týždeň som spala ako zabitá. Myslím, že aj s trávením mi to pomohlo, pri nepríjemnom škŕkaní v bruchu. Ak by som to mala celé zhrnúť, myslím si že po dlhšom používaní by som pocítila určite ešte väčšie pokroky. Celkovo to veľmi pozitívne zapôsobilo na môj organizmus takže nemám čo vytknúť.
Ak Vás táto zelená bomba zaujala aspoň tak ako mňa tak určite bežte na stánku BLENDEA.CZ, kde si ju môžete objednať za skvelú cenu 19€. A keďže ľudia s tímu BLENDEA boli takí skvelí, dávajú všetkým Vám 10% zľavu na nákup v ich eshope s kupónom: usetrim10

Dúfam, že som Vám vnukla trošku zdravší pohľad na život a hlavne na svoj organizmus spolu s týmto produktom. Ďakujem tímu Bleandea za otestovanie!

You May Also Like

10 komentárov

  1. Nemám síce blendea, ale ráno pijem zelenú bombu - matcha čaj... je to hnusné, ale skvelé :)

    Flung out of space

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tento nápoj vyzerá hnusne, no je zdravý a obsahuje veľa antioxidantov. :)

    Rebelliouslily

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ja som kedysi pila niečo podobné, ale nie je to chuťovo nič moc, ale zase pre telo je to super noazaj :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Chlorellu a spirulinu mám doma v tabletkách, takže je užívám takto. Ale co piji a určitě můžu doporučit je Matcha tea. S tím jsem fakt spokojená a navíc to moc dobře chutná :)
    Inspiration by Linda

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Taky je užívám v tabletkách, občas si koupím i nápoj, ale moc mi to nechutná, jen třeba se smoothie. Jinak souhlasím s tím zdravým životním stylem. BEAUTYPUSINKA

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Vypadá to opravdu nechutně, ale je fakt, že žádný takový čaj nevypadá hezky, a vždycky jsme to vydrželi :D Je skvělé, že sis v něm našla tolik plusů :)

    Pauline's Tiny World

    OdpovedaťOdstrániť
  7. chuť musí byť príšerná, ale verím že pre telo je to skutočná bomba :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ja mám rada podobné nápoje a zdravé "papanice", takže dakujem za tip :)
    BeautyByLenka

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Zajímalo by mě jak to vůbec chutná. Nikdy jsem nic podobného neměla a popravdě mě tyhle příliš zdravé věci nelákají. Takový Matcha čaj jsem měla jednou a nikdy více. To je jako s raw tyčinkami. Každý je opěvuje jak jsou zdravé a chutné ale mě prostě nechutnají. Vždycky se mi sevře v krku a nedá se to polknout :-D Vyzkoušela jsem jich mraky a oblíbila jsem si pouze jednu jedinou. Tělu to ale asi prospívá.

    OdpovedaťOdstrániť

Instagram