VYVOLEJ.TO + VÝHERCA GIVEAWAY

By Alex Porubská - decembra 19, 2016


Zase nestíham. V sobotu som mala vyhlásiť výhercu Yves Rocher Giveaway, ale vôbec som nestíhala. Od ráno som sa začala chystať na svadbu a na blog som úplne zabudla. Preto by som sa Vám chcela veľmi ospravedlniť a ako odškodné pribalím do balíka ešte nejakú drobnosť navyše. Takže výherca je.... na konci článku.
 Ale ešte predtým ako sa dozviete, kto z Vás vyhráva užasnú sadu Yves Rocher rada by som Vám povedala o stránke z kadiaľ som si objednávala fotky a som s ňou maximálne spokojná. Stránku Vyvolej.to som našla tiež na blogu a veľmi ma zaujala. Fotky veľmi chválila a vždy sa mi páčili fotky v tomto formáte. Zásielka prišla asi dva dni po tom čo som zaplatila a musím povedať, že fotky boli nádherne zabalené. Úprimne som vôbec nečakala, že prídu v takomto obale, ktorý som si neobjednávala.

Pod každú fotku si môžete napísať vlastní text čo je podľa mňa tiež dosť veľké plus.

Fotky som si na prvý pohľad zamilovala a určite sa na túto stránku budem vracať, pretože sa tam z tých fotiek dá vyrobiť aj plagát na stenu, sú tam aj rámčeky a je to super darček pre nejakú kamarátku alebo člena z rodiny s ktorým máte veľa krásnych spomienok.


Výhercom sa stáva IVANNA. ( výber bol náhodný )


  • Share:

You Might Also Like

5 komentárov

  1. Super fotky, vždy som mala rada, keď fotky boli hmotné - vytlačené. A fakt sa teším, že som vyhrala giveaway.. To je snáď asi prvý raz, čo som niečo vyhrala haha..

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Fotky jsou krásné, jen škoda, že jsem asi moc líná na to, abych si sama nějaký vyvolala :D

    AXE Giveaway | Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť