TU SI VIEM VYBRAŤ VŽDY NAJLEPŠIE | CCC

by - júna 22, 2020

Viete, že môj blog sa už dlhšie zameriava aj na tému móda a preto sa tu aj množia články s touto tematikou. Aj dnes som sa zamerala na to čo nosíme na sebe, konkrétne čo si obúvame. Z môjho instagramu určite viete, že väčšinu topánok, ktoré nosím sú z predajne CCC - áno, z malej časti je to aj preto, pretože s touto značkou spolupracujem. Ale na druhej strane sa Vám priznám, že som si v tejto predajni vždy vedela dobre vybrať a nosila som ich topánky dávno pred nadviazaním spolupráce. 
Medzi moju najobľúbenejšiu značku z tejto predajne patrí jednoznačne spojenie poľských a italských návrhárov, ktorí spoločne vytvorili elegantnú obuv pre dámy aj pánov s názvom Gino Rossi. Je to kvalita, za ktorú si musíte troška priplatiť, ale myslím - teda viem že sa to oplatí. Ja mám od nich napríklad tieto modré šľapky na opätku, ktoré sa nosili kedysi a u mňa v botníku si našli miesto tento rok. 

A aby som nechodila stále len na podpätkoch - aj keď mne by to nerobilo problém, som si zaobstarala aj jedny športové tenisky, ktoré majú krásne neonové farby aby vaše opálené nohy krásne vynikli. Dajú sa nosiť či už k rifliam, nohaviciam alebo aj ku kraťasom - je na Vás čo k nim zvolíte. Ak by Vás topánky tejto značky zaujali, určite sa pozrite na ich široký výber TU!
Druhá značka, ktorá sa u mňa v botníku dosť často objavuje je ich novšia značka DeeZee. Poznáte ju? Je to značka, ktoré ponúka móde trendy čo sa týka topánok, vždy idú s dobou a hlavne je ich cena omnoho nižšia ako pri spomínanej značke vyššie, avšak tieto produkty nie sú z pravej kože. Ja mám však túto značku veľmi rada, hlavne kvôli ich vkusu. Ak by ste boli skôr pre túto značku, tak Vám dám odkaz TU a neváhajte sa tam mrknúť.
Posledná značka o ktorej dnes budem písať sa nachádzať ako inak tiež v predajniach CCC a je to značka Jenny Fairy. Majú podobné produkty a štýl ako značka DeeZee a tiež aj v rovnakej cenovej škále. Je už len na Vás čo sa Vám zapáči viac a akú obuv preferujete. Ja si to vždy vyberiem nejaké sandálky na podpätku vo veľmi dobrej cene. Pre viac topánok klikni TU

You May Also Like

4 komentárov

  1. No jo! S tvou postavou se to oblíká! :D Nádherné věci, krásná žena a super článek :)

    Gabux | Poslední článek

    OdpovedaťOdstrániť
  2. You look so glowing!
    How do you always come up with such amazing outfits?

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tobě to ale sluší... :)) Kromě bot mě ale zaujaly i ty béžové šaty. :))

    OdpovedaťOdstrániť
  4. You looked gorgeous showcasing each of the four outfits you styled and were wearing in the outfit photos above!
    My favourite look is the third outfit. You look very beautiful wearing it.

    my fashion blog
    my YouTube videos

    OdpovedaťOdstrániť

Instagram