SPOLOČENSKÉ ŠATY PRE KAŽDÉHO | ROUZIT.SK

by - februára 27, 2020

Určite si pamätáte na moje články kde som eshop Rouzit.sk už spomínala. Naposledy to boli ich jesenné kúsky, ktoré som Vám prezentovala. Dnes by som sa chcela zamerať skôr na niečo luxusnejšie a tým sú spoločenské šaty. Či už na svadbu, ples, dlhšie - kratšie, úzke - široké, nájdete tu čo hľadáte. 

Ja som mala naposledy dilemu, čo si oblečiem na ples, ktorý sa blížil rýchlosťou svetla. Tu som však natrafila na rubriku spoločenské šaty a môj stres opadol. Nevedela som si vybrať, pretože tam majú naozaj krásne kúsky. Nakoniec som sa rozhodla pre bordové s čipkami na rukávoch a poviem Vám nemohla som si vybrať lepšie. Podľa mňa mi krásne sedeli, nikde neodstávali a poviem Vám najlepšiu správu - teraz sú v ZĽAVE! Čo poviete, ako vyzerajú?

Rozhodla som sa Vám spraviť taký menší zoznam šiat, ktoré by ste na eshope našli, ale je ich tam omnoho viac. Ako prvé som zaradila do môjho výberu dlhé šaty, ktoré však nemusíte využiť iba na ples ale kľudne aj na nejakú oslavu, udalosť, či stretnutie. 
Kto nie je úplný fanúšik šiat po zem, odporučila by som mu zlatú, strednú cestu a to polodlhé šaty. Samozrejme, že sú tiež spoločenské, môžete ich využiť na oslavu ale aj svadbu. Avšak sú dobre využiteľné aj do oblasti office, napríklad v pozícii sekretárky. 
Posledná kategória v mojom článku bude patriť obľúbeným krátkym šatám. Myslíte si, že krátke šaty sú na ples v poriadku? Moja odpoveď znie áno, ak sa v tom daná slečna cíti dobre. Avšak myslím si, že je dosť veľa iných udalostí kde si môžeme obliecť krátke šaty a aspoň raz za čas, teda napríklad na ples vytiahnuť poriadnu róbu. Ale ja som si predsa pripravila aj ukážku krátkych šiat. Ktoré Vás zaujali najviac?
A predsa je tu ešte jedna kategória, ktorá podľa mňa stojí za zmienku, aj keď sa ma netýka. Kategória SIZE+, kde nájdete kúsky väčších rozmerov a hlavne sú to naozaj krásne kúsky. 
Čo vravíte na takúto menšiu inšpiráciu? Páčia sa Vám články tohto typu? Určite mi dajte vedieť do komentárov a tiež ktorý typ šiat preferujete vy. Budem sa tešiť na odpovede.

A ak sa Vám nejaký kúsok zapáči, neváhajte využiť moju zľavu na všetko ALEX15

You May Also Like

1 komentárov

Instagram