TESTOVANIE NAJNOVŠÍCH PRODUKTOV | MÁJ

by - júna 10, 2019

Vitajte pri najnovšom článku, ktorý som sa po dlhšej dobre rozhodla znova napísať. Bude to predstavenie noviniek a môj názor na produkty za nejaký čas. Testujem ich už dlhšiu dobu a vytvorila som si už nejaký ten názor na každý jeden z produktov. 

Ako prvé by som chcela zrecenzovať novinky od Dermacolu, ktoré mi prišli v najnovšom balíku. Boli to produkty zamerané na hlavne na starostlivosť na chodidlá. Jeden sprej do topánok, ktorý poskytuje 24 hodinovú ochranu pred zápachom, čo sa teraz na leto nesmierne hodí každej jednej z nás. Cena 3,79 € Za mňa určite áno!

Druhé dva produkty by som spojila dohromady, pretože sú to dva krémy na nohy. Prvé čo ma prekvapilo bola naozaj príjemná vôňa a výsledok. Chodidlá boli naozaj veľmi hydratované a jemné na dotyk. Tiež sa redukuje aj stvrdnutá koža na pätách. Za mňa ďalšie skvelé produkty a dávam palec hore. Cena 2,65 €
Ďalšie produkty som dostala od známej značky L´oreal Paris Elséve. Rada Dream long, ktorú som hneď zaregistrovala v televízií ma nesmierne nadchla a bola som rada, že ju môžem aj ja vyskúšať. Ako prvé by som spomenula, že sú to produkty zamerané hlavne na obnovu vlasov a ich následnú regeneráciu. Obsahujú ricínový olej, vitamíny a tiež rastlinné keratíny. 

Hneď po otestovaní šampónu a balzamu som zistila, že moje vlasy sú veľmi jemné a dali sa mi veľmi ľahko rozčesať hneď po umytí. Krásne voňali a vlasy boli nádherné lesklé. Jedna nevýhoda pre mňa bola, že sa mi už na druhy deň večer vlasy veľmi zamastili a musela som ich umývať znova, čo sa mi so šampónmi od Kallosu (ktoré som tiež recenzovala) vôbec nestávalo. Ale tak každému sadne niečo iné. Napríklad maska na vlasy bola úžasná s ňou som veľmi spokojná a myslím, že si kúpim aj ďalšie balenie. Krém na vlasy som posunula mamine, z dôvodu, že sa mi mastia vlasy aj bez krému na nich. To je produkt skôr pre suché vlasy.  Produkty nájdeš tu. 
Kozmetika z Mŕtveho mora si ma veľmi získala. Dostala som na testovanie dva produkty od značky Dead sea Mineral - ktorý majú aj eshop a nájdeš ho TU. Ako prvé by som Vám predstavila peeling na telo s vôňou marakuja a papája. Nikdy som nevoňala nič krajšie, vôňa je úžasne letná, svieža. Veľkosť zrniečok v peelingu je primeraná a po použití je vaša pokožka hydratovaná a nie je vôbec suchá. Naozaj super produkt. Cena 11,99 € za 330ml.

Druhý produkt rovnakej veľkosti 330ml je maslo na telo a tiež musím ako prvé vyzdvihnúť nádhernú vôňu. Veľké obaly takže produkt vydrží na vašej poličke dosť dlho. Cena 11,99 €
Produkty od Yves Rocher viete, že milujem a 99% produktov mi sadne. Tentokrát som dostala hydratačné produkty, z ktorých krém som už skúšala a mám asi 3 balenie a sérum na tvár som skúšala prvákrát. Čo sa týka krému - pre mňa z Yves Rocher asi najlepší, keďže mám suchú pleť tak sa ju snažím počas leta čo najviac hydratovať.

Sérum na hydratáciu pleti som si tiež obľúbila, má v sebe jemné čiastočky, veľmi dobre sa vďaka pumpičke nanáša a veľmi rýchlo sa vstrebe do pokožky. 
Ako posledné som si nechala novinky od znaky Alcina. S Alcinou spolupracujem krátko, ale ich produkty som si veľmi obľúbila. V balíku sa nachádzali 3 produkty a to paletka, štetec a tiež balzám a lesk v jednom. Všetky produkty sa mi dizajnovo veľmi páčia ale najviac paleta, tak hneď začnem s ňou.

Nachádzajú sa v nej 4 očné tiene a jedna farba na líčka. Z tieňov sú to 4 matné a jeden s trblietkami. Mne osobne sa výber farieb páči, pretože sú to presne tie každodenné odtiene a v poslednej dobe som vymenila bronzer za líčka, takže paleta prišla práve včas. Skúšala som ju zatiaľ len párkrát a preto ešte neviem presnú recenziu ale zatiaľ som spokojná, no viac info aj s líčením dám na môj instagram

K štetcu môžem povedať toľko, že ho používam na púder a je veľmi príjemný. Čo sa týka dizajnu, ten je dokonalý. A posledný je lesk a balzám na pery v jednom s veľmi pekným koralovým nádychom. Pery sú chránené a popri tom vyzerajú neuveriteľne krásne. 
Ako sa Vám páčili skúšané produkty v mesiaci Máj? Ktorý produkt Vás zaujal najviac ?
Teším sa na Vás v komentároch!
Pekný zvyšok dňa, Alex!

You May Also Like

5 komentárov

Instagram