KOZMETICKÉ OKIENKO ELNINO.SK | PRVÝKRÁT TESTUJEM ZIAJA A RENOVALITY

by - apríla 26, 2019

Pekný deň prajem dievčatá, dnes by som sa z Vami rada podelila o moju skúsenosť so značkami Ziaja a Renovality. Značku Ziaja ani Renovality som doposiaľ nemala zaradené vo svojej skincare a som rada, že ju môžem trošku obnoviť a získať nejaké tie informácie aj o iných značkách. Takže k produktom som sa dostala cez stránku Elnino.sk ktorú všetci dobre poznáme. 

Začnem hneď značkou ZIAJA, ktorá je podľa mňa cenovo dostupná a má v sebe veľa prírodných zložiek, ktoré dokážu len a len pomáhať. Nachádza sa tu napríklad kozie mlieko, aloe, jasmín a mnoho ďalších. Ja som si konkrétne vybrala produkty z rady kozie mlieko, pretože ma táto rada najviac oslovila a mlieko priam milujem (ale nie to kozie). 

Ako prvé som si vybrala čistiaci gél na tvár, pretože na odličovanie väčšinou používam nejaké gély, ktoré sa dajú opláchnuť vodou. Hneď prvá vec, ktorá sa zaujala bola aplikácia. Produkt má veľmi dobrý obal, ktorý obsahuje pumpičku. Čo sa týka samotného čistenia, je to podľa mňa produkt skôr na dočistenie pleti, pretože so špirálou mal trochu problém. Avšak pokožka po použití, pri konečnom vyčistení bola veľmi jemná a príjemná na dotyk. Produkt má 200ml a cena je 2,64€ čo je veľmi dobrá suma. 
Druhý produkt je očný krém v objeme 15ml a akože skvelé cena 2.89€, pretože ja sa stretávam s očnými krémami ktoré sú naozaj predražené. Táto celá rada je určená pre suchú pleť, takže aj preto som rátala, že tieto produkty budú niečo pre mňa. A tento očný krém je vyrobený presne pre mňa. Nanášam si ho večer na umytú pleť do okolia očí, pokožka je krásne hydratovaná a vypnutá. Takže očný krém za mňa určite áno.
Posledný - tretí produkt od Ziaja je peeling, ktorý mne z nejakého dôvodu vôbec nesadol. Teda ako prvé som si myslela, že tu bude klasický peeling s čiastočkami avšak zistila som, že sa tam ani nijaké nemajú nachídzať. A po druhé mi prišiel dosť mastný a nedal sa mi na pokožku ani naniesť a následne umyť. S týmto tretím produktom som spokojná nebola. Skúšali ste už tento peeling? Ak áno, určite mi dajte vedieť vaše skúsenosti dole do komentárov. 
Určite budem chcieť skúsiť aj ďalšie produkty, aj keď mi jeden vôbec nesadol oproti tomu bol očný krém a čistiaci gél úplne super. 

Ale teraz by som sa ešte veľmi rada presunula na druhú značku, ktorú som mala možnosť otestovať. RENOVALIATY je česká značka, ktorá sa zameriava na výrobu tých najkvalitnejších olejov. Všetky sú lisované za studena a len z tých najkvalitnejších rastlín. Nepridávajú žiadne farbivá, konzervanty a hlavne sa nachádzajú vo fialovom skle, ktoré chráni produkt pred slnečným žiarením. Ja tu mám konkrétne 2 oleje - argánový a marhulový a jedno sérum. 
Začnem asi hneď olejmi, ktoré majú naozaj nádherné obaly, majú takú tu kvapatkovú formu, ktorú som si ja zamilovala. Argánový olej je naozaj veľmi vyhľadávaný, vďaka jeho fantastickým výsledkom. Ja si ho nanášam tesne pred spaním, ale musím si dôkladne vypnúť vlasy aby som ich nemala na druhý deň mastné. Má hydratačné účinky a preto sa hneď ráno budím so skvelým pocitom. Je skvelým pomocníkom pri vyhladzovaní vrások a áno, aj keď som ešte mladá, dávam si ho, pretože pri mojej suchej pokožke už vidím aj nejaké tie vrásky. A tiež je dobrý na rôzne ekzémy, podráždenia či akné - veľmi dobrý pomocník, ktorého si po vypotrebovaní určite zadovážim znovu. Veľkosť 100ml - 9,49€ - skvelá cena!
Marhuľový olej je asi o niečo menej známy, ale určite nie horší. V samotných marhuľách sa nachádza vitamín B12, ktorý má perfektné účinky na naše telo aj pokožku. Ako napríklad, že sa dokáže veľmi dobre vstrebať aj keď je mastný a tak dokáže odstrániť aj zápal. Tiež sa môže použiť na akné či na ekzém. Ja ho používam na pleť hlavne kvôli tvorbe kolagénu a nevysušovaniu pleti, naozaj sa dokáže veľmi rýchlo vsiaknuť, takže si ho dávam aj počas dňa. Tento kúpiť 100ml za 6,04€ na Elnine. Tieto oleje sú naozaj na nezaplatenia a majú mnoho ďalších využití, nie len na pleť ale napríklad na na vlasy, nechty či pokožku.
Posledný produkt Vám tu predstavím hyaluronové sérum, ktoré som vyskúšala až jedenkrát a podarovala som ho ďalej - ale aj tak mám recenziu. Dala som ho svojej mamine, pretože ho raz skúsila a hneď si ho zamilovala a vypytovala ho odomňa. Kyselina hyaluronová má 100% hydratačná schopnosti a tým ako preniká do tkanív našej pokožky, pekne ju vypína. A presne toto mi povedala aj mamina, že sa jej pokožka po použití napne, ale ostáva stále príjemná na dotyk. Ako som pozerala už má produktu naozaj málo a určite jej budem musieť objednávať nové balenie. Produkt veľmi chváli. Sérum stojí 12,12€ za 50ml.

A teraz pozor ak by ste chceli všetky tieto tri produkty môžete ich mať teraz za super cenu v darčekovom balení. Za všetky tri produkty by ste zaplatili 27.65 ale v tento kazete ich máte za 16.29€. Kúpiš TU

You May Also Like

4 komentárov

  1. No super, samé parádní produkty, zrovna přemýšlím, jaký čistič si pořídit :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ziaja je v pomerne cena kvalita naozaj super voľba :)

    WHEN PIGS FLY

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ziaja má absolútne božské produkty :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Já od Renovality mám zatím jen jeden olej, ale rozhodně si chci pořídit ještě nějakej :)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovedaťOdstrániť

Instagram