HAUL ŠIAT | FEMMELUXE

by - mája 19, 2020

Kto by nemiloval šaty? Teda konkrétne, ktorá ženy netúži po nádherných šatoch ktoré je padnú ako uliate? Ja som už dávnejšie narazila na eshop FEMMELUXE ktorý som Vám už na blogu spomínala v minulom článku (odkaz TU).  Ja som si vybrala pár šiat aby ste mali predstavu, ako vyzerajú aj na takej postave ako mám ja, pretože všetky produkty na e-shope fotí žena s veľmi veľkými krivkami. 

Všetky kúsky oblečenia, ktorý si objednávam z tejto stránky, objednávam vo veľkosti XS alebo teda 6. Aj tieto šaty majú také veľkosti, avšak biele sú veľkosť 8. Väčšina z nich je dosť elastická, takže sa veľmi pekne prispôsobia postave, hlavne tie nazberkané. 

Ďalšia veľmi frekventovaná otázka k tejto stránke bolo doručenie. Trvá približne týždeň - niekedy viac, niekedy aj menej. Balík cestuje až z Nemecka, preto je doručenie dlhšie. 

A teraz sa už môžeme presunúť k samotným kúskom a teda prvé som si vybrala šaty s názvom Savannah a nájdete ich v kategórií MIDI DRESS. S týmto kúskom som maximálne spokojná, pretože je tam veľmi dobrý strih, ktorý robia úžasnú postavu. Dĺžka šiat je ďalšie pozitívum a ako posledné je farba. Veď kto by nemiloval NUDE? Nájdete ich na stránke ešte v čiernej, bielej, bledozelenej a tiež aj v modrej farbe. Cena okolo 20€
@alexxiew

Druhé v poradí sú šaty červenej až vínovej farby na tenké, špagetové ramienka. Ja som si tento trend úzkych ramienok veľmi obľúbila, vyzerá to neskutočne sexy a štýlovo. Tento konkrétny model Sofie nájdete v kategórii BODYCON DRESS v ďalších rôznych farbách. Sedia veľmi pekne, tiež je to nasťahovaný model a cena je len okolo 15€
@alexxiew


Tretie v poradí som si zas a znova bledohnedé šaty - NUDE, na špagetových ramienkach, nasťahované boky šiat. Takto nejako vyzerá môj obľúbený typ šiat. Aj keď pre niekoho sú tieto šaty, kde nie je možné nosiť podprsenku, neobľúbené - ja si myslím že je to veľký trend. Zas a znova dĺžka veľmi príjemná a nájdete ich na e-shope naozaj v rôznych farbách pod názvom Taylor za super cenu okolo 16€. Hľadaj v oddelení BODYCON DRESS.
Biela farba je na leto proste tá pravá! Každá sa chceme počas leta opáliť, aby na nás veci vynikli. Tieto šaty majú veľmi príjemný materiál, avšak sú trocha priesvitné, takže treba spodničku. Vec, ktorá sa mi veľmi páči, že aj keď majú veľký výstrih krásne drží a môžete si ho spustiť aj nižšie na ramená. Ja mám veľkosť 8 a sú mi akurát, šaty môžete hľadať v kategórií BODYCON DRESS. Hľadať ich treba pod názvom Angelica a stoja okolo 20€
@alexxiew
Ako predposledné šaty som vybrala tieto krásne červené, dosť krátke šaty. Ja sa priznám, že nie som veľký obľúbenec krátkych strihov, pretože si pripadám ako keby mi je vidieť aj to čo nechcem. Druhá horšia stránka týchto šiat je ich priesvitná látka, takže tu budem musieť tiež šupnúť spodničku, ale tú farba víťazí na plnej čiare. Ak vás zaujali práve tieto nájdete ich v kategórií BODYCON DRESS pod názvom Gina aj v čiernom a bielom prevedení. Cena 21€
@alexxiew
Ako čerešničku na torte som si nechala šaty, ktoré boli na instagrame najviac vychválené a teda čierne, kožené a povedala by som dosť odvážne šaty. Ja som si zo začiatku myslela, že sa nikomu nebudú páčiť a teda skôr ich hneď odsúdite ako pochválite - avšak opak je pravdou. Ja sama za seba musím povedať, že sa nich cítim veľmi dobre aj by som ich nosila normálne, len neviem či na niečo také je zvyknutá naša spoločnosť. Každopádne ak sa aj Vám zapáčili a chcete byť originálne tak Vám dávam odkaz na šaty s názvom SARAI
@alexxiew
Tak ja pevne verím, že sa Vám môj dnešný šatový haul páčil a že sa vidíme pri ďalšom. Do komentárov mi môžete napísať, ktorý kúsok sa Vám najviac páčil, budem sa na Vás tešiť. 

Alex

You May Also Like

3 komentárov

Instagram