NAŠLA SOM SVOJ OBĽÚBENÝ E-SHOP? | FEMMELUXE

by - marca 31, 2020

Dnes to bude zas a znova trošku viac z témy fashion. Síce všade okolo nás vyčíňa jedna a stále rovnaké téma, ktorá nie je príjemná pre nikoho z nás a veľmi dúfam, že sa čoskoro vráti všetko do normálu. Že sa zas budeme môcť stretávať spolu, nebáť sa vyjsť na ulicu a strániť sa ľuďom. Ja verím, že sa všetko vráti do starých koľají avšak ľudia budú trošku poučenejší a budú si viac vážiť každodenné maličkosti. A teraz sa môžeme presunúť na aktuálnu tému na mojom blogu - fashion. 

Ja som prednedávnom narazila na zahraničný eshop FEMMELUXE s veľmi zaujímavým oblečením pre mňa. Sú fotené na modelke a lá Kardashian a mne sa tento štýl veľmi páči. Vybrala som si konkrétne štyri kúsky a z toho dvoje šaty a dva topy. Balík mi prišiel behom pár dní a nenaskytli žiadne komplikácie. Po rozbalení bol každý jeden kúsok ešte osobitne zabalený a zložený. Čo ma veľmi prekvapilo bola určite kvalita všetkých vecí. Boli úplne zhodné s fotkou a trafila som aj svoju veľkosť.

Začnem prvým kúskom, ktorý bol pre mňa najväčšia výzva – čo sa týka vzhľadu a tiež aj farby. Je to rebrovaný top s našuchorenými a dokonca čipkovými rukávmi - Matilda (ostatné topy s fluffy rukávmia je zelenej farby. Po vyskúšaní som sa do neho zamilovala – aj do tej farby, krásna farba na jar (takže dúfam, že ho budem môcť vynosiť). Cena je okolo 20€ ale teraz tam prebiehajú aj zľavy, takže sa určite stavte. Čo naň hovoríte vy? Dalšie 

Vec, ktorá nemôže chýbať ani v jednom ženskom šatníku čierne, krátke šaty– Taylor (ostatné úzke bodycon šaty). Za mňa ďalší vydarený kúsok, ktorý znosím určite v lete. Som zástanca jednoduchosti a tu sa mi veľmi páči tvar výstrihu a holý chrbát. Myslím, že do týchto šiat sa prosí troška väčší hrudník, ale mne stačí môj. Ako sa Vám páči druhý kúsok ? Cena 16€
Ďalšia čierna vec – celý čierny čipkovaný top s veľkou mašľou na krku - Lola (ostatné fluffy topy). Toto bol obľúbený kúsok medzi mojimi sledovateľmi na instagrame a verím, že očaril aj Vás. Stačí si dať buď nejaké tielko alebo stačí aj podprsenka a stále vyzerá veľmi elegantne. Možno by som skúsila aj niečo ako neónovú farbu, či? Cena je 18€ - oplatí sa?

Posledná vec je krásne bielej farby a sú to šaty, konkrétne biele midi šaty bez ramienok– Salma (ostatné midi šaty). V poslednej dobe som zástanca skôr midi sukní či šiat, necítim sa príjemne v mini šatách a sukni, myslím si že mi trčí všetko čo by nemalo. Aký máte názor na túto moju problematiku vy? A hlavne ako sa vám páčia tieto šaty? Mňa zaujali najmä tým nasťahovaným štýlom, pretože viem, že to robí skvelú postavu. Čo ma mrzí je že nemajú ramienka, avšak nepadajú mi - takže zvládam.

Tak a tu máme už náš Haul na konci. Rada by som zhodnotila celý eshop avšak len pozitívne, páčila sa mi komunikácia, dodanie a v neposlednom rade aj kúsky oblečenia. Kvalita oblečenia je dosť vysoká, myslela som si, že to bude horšie. Ďalšie pozitívum sú určite ceny, pretože sú dosť nízke za kúsky, ktoré tu u nás zoženiete veľmi ťažko. Takže ak chcete byť iné, určite radím tento eshop FEMMELUXE.co.uk

Ako sa Vám pozdáva tento eshop? Zaujali Vás kúsky, ktoré som si vybrala? Dajte mi vedieť do komentárov.

You May Also Like

4 komentárov

  1. Zelený top mě zaujal už na tvém Instagramu, k tobě mi neskutečně moc sedí, ale na sobě si ho nedokážu vůbec představit :D Ostatní kousky jsou taky nádherné :)

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nejvíce se mi líbí zelený top a bílé šaty, ale i ostatní věci jsou krásné. S e-shopem nemám žádnou zkušenost.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Já už jsem koukala na Instagramu, protože mě právě totálně dostal ten zelený top <3 To je velká pecka :) Jinak ti sluší úplně všechno a já jdu na e-shop mrknout <3

    Pauline's Tiny World

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krásné věci, já abych se přiznala, tak co je karanténa, hodně na různé e-shopy lezu a hledám zajímavé kousky. :-) Tady se taky ráda podívám a inspiruji. :)

    Lucka z Seriouszone

    OdpovedaťOdstrániť

Instagram