ZIMNÁ STAROSTLIVOSŤ S MARY KAY | ZIMNÝ FESTIVAL

by - februára 18, 2020

Zima ešte stále teoreticky pretrváva ale keď sa reálne pozrieme von, nepripadá nám to tak. Pomaly sa nám počasie mení a my sa všetci tešíme na prichádzajúci jeseň. Avšak ja by som nepredbiehala! Treba si užiť všetko a poriadne. A aj moju pleť stále chránim pred zimným počasím spolu s mojími obľúbenými produktami od Mary Kay

Značka Mary Kay vyskladala radu, ktorá je určená presne na toto počasie, ktoré sa nachádza za oknami. Tiež tieto produkty nazvali ako "zimný festival" a ja by som Vám ich teraz chcela predstaviť a tiež aj o nich niečo povedať, keďže skoro všetky som počas zimy používala. 

Začala by som najnovšími produktami z kategórie hydratácia určené na suchú pokožku a to sú extra zvláčňujúci nočný krém intenzívny hydratačný krém. Taktiež aktuálne používam aj sérum na zjednotenie pleti. 
Kedže v zime sa stretávame s náhlymi zmenami teploty, ktoré dokážu narušiť našu vlhkosť pleti pokožky, treba s tým vedieť bojovať. Tento nočný krém je určený na extrémne vysušené miesta napríklad lakte, chodidlá ale aj dlane v mojom prípade či samotná pleť. Krém je veľmi hustý a hutny, má veľmi peknú ružovú farbu a taktiež príjemne vonia. Po nanesení je pokožka hydratovaná, príjemná na dotyk a zvláčnené. Tento produkt radím medzi moje top produkty od Mary Kay, čo som zatiaľ skúšala. 

Krém, ktorý som začala používať ako ranný je tento hydratačný krém a jeho výdrž hydratácie ma naozaj prekvapila. Ja mám suchú pleť a preto si musím pod makeup nanášať aj krém, ale nie vždy m,i sadne a vtedy sa mi aj tak začnú robiť suché šupinky na pleti. Tento je vysoko hydratačný a u mňa funguje ako skvelá podkladová báza. Je bez parfumácie, čo mne vôbec neprekáža - ja mám rada neparfúmovanú kozmetiku. Čo sa týka ceny, je troška vyššia ale tento krém sa mi naozaj osvedčil.
Ako sa hovorí "to najlepšie nakoniec" a aj tu platí toto pravidlo. Ja som veľký obľúbenec rôznych sér a môžem povedať, že som ich vyskúšala už dosť veľa. Najviac sa mi osvedčili hydratačné séra, alebo na zjednotenie pleti. A tiež aj toto od Mary Kay má pleť hlavne zjednotovať, čo sa týka tónu pleti a začervenaných miest. S produktom som veľmi spokojná, po použití je hlavne rozžiarená, zjednotená a veľmi príjemná na dotyk.
Taktiež sa medzi produktami v "zimnom festivale" nachádza aj produkt s SPF, ktorý som už testovala dávnejšie a aj som naň písala recenziu, ktorú nájdete v odkaze TU. A tiež aj kolekciu Saténové pery, kde sa nachádza balzám a peeling v úžasnej vôni zelený čaj a citrus som testovala dávnejšie a vtedy som ich zaradila do mojich obľúbencov. 

Ktorý produkt ste zo zimného festivalu Mary Kay použili vy? Alebo sa Vám nejaký zapáčil z mojej recenzie? Dajte mi vedieť ako sa Vám článok páčil.

Teším sa na Vás v komentároch!
Pekný zvyšok dňa, Alex!

článok obsahuje neplatenú spoluprácu, ale to nemení môj názor na samotný produkt

You May Also Like

1 komentárov

  1. Hi Alex, thank's for the articles.
    My grandma have used MK for over 30 years, she's now 68 years old and do not any wrinkles save for a few lines around her mouth.
    I myself have been using them for years & receive numerous compliments regarding my face ( People always ask what products I use ). I believe in the MK products.

    Love from Mirka

    OdpovedaťOdstrániť

Instagram