MOJE TOP PRODUKTY | DERMACOL

by - januára 19, 2020

Do nového roku prichádzam s dávkou kozmetiky, konkrétne s mojimi obľúbenými produktami od značky Dermacol, s ktorou som začala spolupracovať ešte len nedávno. Avšak značku som poznala už od útleho veku, keďže ju používala napríklad aj moja mamina. Najviac si pamätám makeupy, ktoré som doma nachádzala asi všade. 

Ale teraz sa už vrhnime na samotné produkty, ktorých je 7 a o každom Vám poviem zopár slov. Ako prvé začínam trblietavým telovým mliekom, ktoré je dostatočne hydratačné a pokožka zostáva zjemnená. Taktiež vôňa produktu je veľmi príjemná, ale na tú už sme pri značke Dermacol zvyknuté. 

Druhý produkt, ktorý som si od Dermacolu obľúbila, je taktiež trblietavý a taktiež je na telo. Trblietavý olej je určený skôr na teplejšie letné obdobie, avšak ja ho používam celoročne. Príjemne hydratuje pokožku, nezanecháva mastný film a krásne pokožku rozžiari. Ktorá z Vás tiež obľubuje trblietavé oleje ?
Kto by nemiloval matné, tekuté rúže? Áno, je to produkt, ktorý keď prišiel na trh, každá jedna sme si ho obľúbili. Medzi moje obľúbené matné rúže patria určite aj tie od Dermacolu s názvom Matte mania. Na výber majú až 27 odtieňov rôznych farieb od sýtych červených až po nude hnedé. Ja som našla bledo ružový, ktorý sa tiahne až do hneda. Čo sa týka pigmentácie, tá je vysoká hneď po prvom nanesení. 
Samozrejme sem musím zaradiť ich najnovší makeup s podkladovou bázou, ktorý sa dostal na pulty predajní ešte len nedávno, avšak moje srdce si táto dvojka hneď získala. Začala by som podkladovou bázou, ktorá by mala aj redukovať vrásky, ale mne sa páči, že pekne zjednotí a vyhladí pleť. K podkladovej báze samozrejme patrí aj makeup, s ktorým sa nebudú na pleti "biť" ale vytvoria dokonalý vzhľad.

Makeup ma vysoké krytie, takže veľmi pekne zakryje problematické miesta už pri jednej vrstve. Ak si pamätáte na ich prevratný makeup Cover , tak je to jeho ľahšia verzia. Nie je taký tuhý a necháva pokožku dýchať, avšak krytie ma skoro rovnaké. Niekomu nemusí sedieť na každodenné nosenie, ani ja ho nenosím bežne, ale pri výraznejšom makeupe, siahnem vždy po tomto. 
Zas a znova dekoratívna kozmetika, tentokrát ich paletka určená na kontúrovanie. Nachádza sa v nej jedna ružová lícenka, trblietavý bronzér a dva rozjasňovače - ružový a zlatý. Podľa mňa je veľmi dobre spracovaná, veľmi sa mi páči celý vzhľad, je praktická - nachádza sa v nej aj zrkadlo. Nachádza sa v nej všetko, čo na bežný makeup potrebujem, preto sa stala moja obľúbená. 
Posledný produkt, ktorý tu spomeniem používam asi najdlhšie. Je to krém na nohy, v ktorom sa nachádza olivový olej a tiež aj vitamín E. Moje chodidlá sú po nanesení, úplne jemné a koža je zmäknutá. Vaše päty budú s týmto krémom vyzerať úžasne. Teda hlavne v lete a nejakých sandálkoch. 
Tak ktorý produkt od Dermacol máte najradšej vy ? Našli ste nejaký v mojom výbere ?
Teším sa na Vás v komentároch!
Pekný zvyšok dňa, Alex!

článok obsahuje neplatenú spoluprácu, ale to nemení môj názor na samotný produkt

You May Also Like

2 komentárov

  1. To trblietave telové mliečko je super, tiež mám odskušané. A ich matné ruže Matte Mania milujem. Za mňa asi najlepšie matné rúže. A ešte aj krásne voňajú.
    Štýl ženy

    OdpovedaťOdstrániť

Instagram