PRESS TRIP VO VARŠAVE | CCC

by - októbra 18, 2019

A ja Vás vítam pri najnovšom článku v ktorom by som sa s Vami chcela podeliť o jeden zážitok zo spolupráce s CCC. Obuv z CCC pozná snáď každý a tým pádom som ešte radšej, že práve ja mám tu možnosť spolupracovať s touto značkou. 

Blogovaniu sa venujem už nejaký ten čas a väčšina mojich spoluprác bola s kozmetickými značkami. Avšak s kozmetikou a témou beauty dosť súvisí aj téma fashion. A práve vtedy si ma všimla aj táto spoločnosť a ja si túto spoluprácu nemôžem vynachváliť.

Už som zažila rôzne eventy a doteraz sa mi všetky páčili a vždy sa teším keď mi príde nejaká pozvánka, kde sa píše že ma pozývajú na predstavenie noviniek... Avšak teraz to bol telefonát v ktorom som sa dozvedela, že spolu s CCC a ďalšími  4 blogerkami poletím do Varšavy na press trip
Takže vstávanie o 2 v noci, autom do Bratislavy, z Bratislavy so šoférom na letisko do Viedne a z Viedne do Varšavy. Hneď z letiska sme sa presunuli do showroomu CCC do ktorého sme prechádzali 3-poschodovou predajňou, kde bolo asi 30000 topánok. A ako inak najskôr museli byť raňajky. 
showroom
Tu začínal hlavný program, mali sme sprievodkyňu ktorá nám povedala všetko o spoločnosti, previedla nás a my sme si mohli skúšať všetky topánky, ktoré sa tam nachádzali. Po prehliadke nasledovalo spoločné stylingovanie, makeup a následné fotenie v novinkách na jeseň/zima 2019. Tu bol však malý háčik. Oblečenie aj topánky nám vyberali stylisti len na základe našich fotiek na instagrame a podarilo sa im to? Pozri si ďalej výslednú fotku.
 môj balík, ktorý ma čakal na posteli
krásny Puro hotel 
aby som nezabudla, tohto tripu sme sa zúčastnili spolu s českými influencerkami 

Ja ďakujem, že som mohla byť súčasťou tohto tripu a dúfam, že to nebol posledný. Tak som zvedavá, či sa Vám budú fotky páčiť a ja sa teším na ohlasy k mojej výslednej fotke. 

Pekný zvyšok dňa, Alex!

You May Also Like

2 komentárov

Instagram