PRODUKTY, KTORÉ BY SOM SI NE/KÚPILA ZNOVU | NIVEA, MARY KAY, YVES ROCHER...

by - augusta 28, 2019

Ahoj, tak ako sa máme? Prázdniny máme skoro za sebou a kto chodí ešte na strednú školu, tak určite vie, že nový školský rok sa blíži rýchlosťou svetla. A zo začiatkom školy sa blíži aj očakávaná/neočakávaná jeseň. Ale teraz prestaneme polemizovať o tom čo bude a radšej si užijeme ešte teplé dni. 

A s teplými dňami si môžete užiť aj článok, ktorý som si pre Vás nachystala. Bude to podľa mňa Váš obľúbený článok, kde sa dozviete či sa mi daní produkt, ktorý som spotrebovala páčil a kúpila by som si ho znovu alebo nepáčil a už by som sa k nemu nevrátila.
Ako prvé by som začala s produktami od Mary Kay - sú to tri produkty na starostlivosť. Vždy sa mi viac od tejto značky páčila kozmetika na starostlivosť ako dekoratívna. Produkt, ktorý sa mi nepáčil vôbec je nočný krém na suchú pleť z rady TIMEWISE. Produkt je určený na pleť avšak nie na moju pleť. Hneď po nanesení ma celá tvár štípala, začali mi slzavieť oči. Dala som krému aj druhú šancu, avšak výsledok bol rovnaký - dopoužívala som ako krém na ruky a už by som si ho nekúpila.

Druhý produkt od Mary Kay je na telo a je to hydratačné telové mlieko s bambuckým maslo a je z kolekcie Satin Body. Za mňa veľmi príjemný produkt, ktorý moju pokožku naozaj zhydratoval a tiež krásne voňal. Mal 192ml čo je celkom dosť avšak ako vždy pri produktoch od tejto značky opakujem, cena je dosť vysoká - 19,90€. Tu sa mi výrobok páčil, avšak o kúpe by som porozmýšľala.

Do tretice tu mám produkt na slnečnú ochranu, ktorý som toto lete používala. Opaľovací krém má SPS 30 čo je podľa mňa taký dobrý stred. Veľmi dobre sa rozotieral a neostávala pokožka vôbec biela. Za mňa dobrý produkt, len znova je tu cena vyššia - 24,50€ čo myslíte je to veľa za opaľovací krém?
Yves Rocher je jedna z mojich najobľúbenejších značiek a veľmi rada používam ich produkty. Teraz som spotrebovala dva krémy na tvár jeden hydratačný z rady Hydra Vegetal a druhý je s SPF 30. Oba mi veľmi vyhovovali, hydratačný som používala pred spaním a druhý som väčšinou používala ako podklad pod makeup v horúcich dňoch. Takže, či by som sa k nám znovu vrátila? Určite áno a prikladám aj linky na oba krémy. TU a TU
Do tretice to bude známa značka Nivea, ktorú používam už veľmi dlho a tiež som vyskúšala mnoho produktov. Odličovač z rady MicellAir sľubuje kompletné, rýchle odlíčenie celej tvári a nemá zanechávať mastný filter. Ja som ju síce dopoužívala, ale spokojná som nebola, podľa mňa je to len doodličovač, pretože kompletný makeup mi to nikdy neodlíčilo. Takže z toho vyplýva, že druhýkrát by som po tomto produkte nesiahla. 

Z druhého produktu som na druhej strane bola veľmi nadšená, dvojfázový odličovať očí ale aj makeupu. Tu je presný opak, odlíči naozaj všetko, pleť sa krásne vyčistí. Za mňa určite áno a ak ho nájdete v drogérii tak vám ho odporúčam.
Posledný produkt nie je podľa mňa pre všetkých, ale mohol by byť. Je to vôňa od Justina Biebera a tu si hneď každý povie stop, ja som si nepovedala, pretože Justina mám rada. Takže som si objednala jeho vôňu a ako som ju nosila už si ju objednala aj mamina (bez toho aby nejako riešila od koho vôňa je) a tiež aj sestra. Má veľmi príjemnú kvetinovo-ovocnú vôňu na každodenné nosenie. Odkaz dávam TU. Takže ak by ste ju niekde zazreli, tak ju určite "očuchajte" ja mám od neho doma ďalšie dve ale túto som domíňala prvú. Určite odporúčam.

Tak toto boli moje ďalšie spotrebované produkty, dúfam, že sa Vám článok páčil a budem sa tešiť na Vás dole v komentároch. Skúšali ste už niektorý z mojich vybraných produktov? Mali ste rovnaké skúsenosti?
Pekný zvyšok dňa, Alex!

You May Also Like

4 komentárov

  1. Tak já mám Yves Rocher také velice ráda a Mary Kay nemám ráda z podstaty a jejich způsobu prodeje a celkového systému, navíc výrobky jsou neskutečně předražené na to, jakou kvalitu mají a hrají si na něco jiného, kam nepatří. NIvea je pro mě taková specifická, mám k ní spíše ambivalentní vztah, takže si koupím to, co vím, že mě osobně vyhovuje. ☺

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krasny clanok, Yves Rocher mam velmi rada :)
    xx Mon
    http://lifebymon.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. s mary kay mám podobné skúsenosti :) super článok

    WHEN PIGS FLY

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tak na tú vôňu by ma nenapadlo ani pozrieť, ale teraz keď som si toto prečítala, tak určite ovoniam!

    OdpovedaťOdstrániť

Instagram