OBJAVILA SOM NOVÝ ESHOP | ROUZIT.SK

by - júna 03, 2019

Prajem krásny (konečne) slnečný deň. Dnes by som Vám chcela predstaviť eshop s ktorým som sa prednedávnom stretla a ak ma sledujete na instagrame, tak už o ňom čo to viete. Rouzit je dámsky e-shop v ktorom nájdete všetko, čo už internetového obchodu čakáte. 

Ak by sa Vám zachcelo nakupovať, tak pri zaregistrovaní máte 5% zľavu už aj na zľavnený tovar. A ak by ste si nevedeli vybrať, ja Vám ukážem moje dva kúsky, ktoré som si vyhliadla a som z nich príjemne prekvapená.

Ako prvý je to ružový saténový top, ktorý je vďaka ľahučkej látky stvorený presne na leto. Má krásnu výraznú farbu a aj keď ja nie som veľmi zástanca ružovej na oblečení, musím povedať že sa mi celkom hodí. Spolu s úzkymi čiernymi nohavicami a čiernymi vysokými topánkami vyzerá outfit veľmi luxusne. 
A môžeme sa presunúť aj na druhý kúsok, ktorým je ružová midi sukňa. Áno, hovorím, že ružová a ja dokopy moc nejdú, ale áno - ak druhý kúsok je ružový. Veľmi sa mi zapáčil strih sukne a hlavne dĺžka. Keď som si naposledy chcela kúpiť bielu sukňu v obchode tak mi z nej trčal celý zadok - a to nie len v jednom obchode. Nevšimli ste si to aj vy? 

Veľkosť sukne je UNI, čo znamená S-M a mne sadla ako uliata. Veľmi sa mi páči rozparok, ktorý mi príde ženský a dáva tento sukni úplne iný rozmer, ako keby bola bez neho. Dá sa stiahnuť hore opasok a ja som ju zladila s jednoduchým čiernym tielkom. Ako sa Vám páči tento look? 

A aby som nezabudla, teraz je na eshope v zľave, tak utekaj pozrieť!
Poznáte tento eshop? Ak nie, odporúčam sa pozieť po krásnych, kvalitných kúskoch, ktoré si nájdu miesto aj u Vás v šatníku.
Teším sa na Vás v komentároch!
Pekný zvyšok dňa, Alex!

You May Also Like

6 komentárov

  1. Obojí je úplně super, no bohužel mně by ani jeden kousek neslušel. A to mě pěkně štve :D Ale tobě obojí opravdu moc sluší. A růžová je super změna <3

    Paulina, the moon child

    OdpovedaťOdstrániť
  2. O eshopu jsem ještě neslyšela, ale tyhle kousky mě opravdu zaujaly a kouknu tam! Moc ti to sluší, ten sytě růžový top na tobě krásně vynikne. :)
    Mimochodem, skvělý blog, přidávám se k pravidelným čtenářům! <3
    Tereza's journal

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Eshop nepoznám, ale zajdu se tam podívat. Ten top je nádherný. Mně by sice neslušel, ale na tobě vypadá moc hezky.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ten top je boží, neskutečně ti sluší!:) I ta sukně je krásná:)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Už som o ňom počula a potom som ho videla u teba na storkách! Si krásna! :)
    THE NOELA

    OdpovedaťOdstrániť

Instagram